[quote]merijnaldewereld wrote:
Beste Coyote,
Ik kan zelf overigens uit ervaring van goede bekenden zeggen dat met standaard remmen en betere blokken zelfs nog een complete set schijven na 2 uur rijden achter elkaar op Zandvoort VOLLEDIG kapot zijn (gescheurd e.d.) Ook binnen de rallysport valt zware belasting te verwachten, dus ondanks dat u oppert dat aanpassingen hieraan niet noodzakelijk zullen zijn om mee te MOGEN doen, ik zou niet graag ervoor kiezen om mee te doen met een auto waar ik mezelf niet geheel veilig in voel.
-------------------
ok remmen worden zwaar belast in de rallysport. op het circuit worden de remmen veel zwaarder belast als in de rallysport dus het het vergelijk wat je maakt klopt niet. groep n rijd met standaard remmen rond, soms hoor je wel eens dat men met andere blokken rond rijd die beter remmen dan de standaard blokken, maar ik hoor heel weinig teams over dat ze na 3 proeven rally of sprint de schijven kapot zijn of de blokken op.
en daarbij als het in dld een jaar goed gaat waarom zou het hier in nederland dan niet kunnen. oja vergeten wij nederlanders willen graag alles meteen de kop indrukken want we zijn maar in een ding goed en dat is zeuren.