Nederlander in WRC in Noorwegen!!

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Re: Nederlander in WRC in Noorwegen!!

Berichtdoor StevenK » zo dec 28, 2003 22:11

Thetop wrote:
MartijnS wrote:
Zou zeker leuk zijn! Maar je mag toch niet met een WRC in een Ek wedstrijd rijden?

Klopt Martijn, dit gaan ze als volgt oplossen: In Noorwegen rijden ongeveer 10 wrc's die ook weer naar de finnskog rally komen volgend jaar. Deze auto's krijgen een ''eigen wedstrijd''. Ze strijden niet officieel mee voor de overwinning maar krijgen wel gewoon de eerste startnummers. Zo gaat het denk ik ook in andere Europese wedstrijden gebeuren. Dit was idd ook mijn eerste vraag omdat we anders niet mee konden doen. Mij maakt het niet uit...als ik maar in dat ding kom te zitten.

Mvrgr, Rob

Da's gaaf opgelost ! Maar in de Autonews stond iets dat er minimaal 45 minuten tussen de WRC-wedstrijd en de EK-wedstrijd moest zitten.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Nederlander in WRC in Noorwegen!!

Berichtdoor StevenK » vr jan 09, 2004 19:39

Thetop wrote:
Update: Helaas wil de eigenaar van de auto niet met onze aanbieding mee. We hebben verschillende scenario's uitgewerkt en we zijn uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat de Focus WRC, helaas, niet haalbaar is voorlopig. In ieder geval niet deze auto dit jaar. Natuurlijk blijven we rondkijken om het toch een keer voor elkaar te krijgen.

Dat is heel jammer ! Het zou gaaf geweest zijn een Nederlander in zo'n dikke auto aan het werk te zien.
StevenK
Site Admin

Re: Nederlander in WRC in Noorwegen!!

Berichtdoor Luijbregts » di feb 03, 2004 19:44

Het is helaas niet gelukt om in de Focus WRC te starten. De eigenaar wilde vooralsnog niet meewerken vanwege mijn ervaring op sneeuw en ijs. Wellicht kunnen we de auto wel een keer naar Nederland toe halen maar dit blijft speculatie. Er is in ieder geval een zeer goed contact met de eigenaar van de auto en wil, zoals hij zelf aan geeft, meedenken naar de toekomt toe.... Voorlopig moeten we ons tevreden stellen met een lekker snelle Clio. Groep N ca 200 pk...Gelukkig hebben we dit rond kunnen krijgen met Leaseplan Noorwegen, Castrol Noorwegen, Continental Noorwegen en een schadebedrijf in Oslo. Heb er veel zin in en hopelijk kunnen we een mooi resltaat halen daar..
Grt, Rob Luijbregts  :)
Luijbregts

Re: Re: Nederlander in WRC in Noorwegen!!

Berichtdoor StevenK » di feb 03, 2004 22:22

luijbregts wrote:
Het is helaas niet gelukt om in de Focus WRC te starten. De eigenaar wilde vooralsnog niet meewerken vanwege mijn ervaring op sneeuw en ijs. Wellicht kunnen we de auto wel een keer naar Nederland toe halen maar dit blijft speculatie. Er is in ieder geval een zeer goed contact met de eigenaar van de auto en wil, zoals hij zelf aan geeft, meedenken naar de toekomt toe.... Voorlopig moeten we ons tevreden stellen met een lekker snelle Clio. Groep N ca 200 pk...

Ik weet nog wel een paar goede monteurs, die verstand hebben van zo'n auto

(en ook wel ff snel een motor-transplantatie uit kunnen voeren aan het einde van de wedstrijd :D )
StevenK
Site Admin

Berichtdoor ExTaxi » ma feb 16, 2004 20:05

Rob en Bart zijn laatste geworden....

Nederlander in WRC in Noorwegen!!

Berichtdoor Humphrey » di feb 17, 2004 0:25

Maar hebben wél uitgereden!! :)

DOEI, Humphrey

[Edited by Humphrey on 02-17-2004 at 12:26 AM GMT]
Humphrey

Berichtdoor Luijbregts » di feb 17, 2004 21:39

Inderdaad laatste geworden....haha!! Helaas hebben we op ss6 een sneeuwwal geschept...behoorlijk hard...en daar stonden we een aantal minuten vast helaas. Was dit niet gebeurd waren we op dezelfde plaats binnengekomen. Ik had bij start leg II 5 auto's achter me vanwege de vele uitvallers. Op ss6 eraf en toen kwamen ze helaas weer voorbij. Tijdens de andere proeven heb ik nog 3 auto's ingehaald maar die zijn daarna allemaal uitgevallen terwijl er voor ons ook nog veel uitvielen. Al met al hebben we een bijna perfecte rally gereden met maar 1 fout op ss6. Voor de rest was het redelijk wennen zo'n nieuwe krachtige auto. Op zaterdag hebben continu in gevecht gelegen qua proeventijden met een andere Clio die er al twee jaar mee reedt dus dat vonden WIJ in ieder geval zeer positief. En ach ja, ben al 2 jaar op rij de enigste niet scandinavier die deze Rally uirijdt.....haha, en een hele grote berg ervaring rijker.
Luijbregts

Berichtdoor nkroeze » wo feb 18, 2004 10:03

Precies Rob!
Het zijn ervaringen die niemand je meer af kan nemen en ik weet zeker dat er hier veel rijders jaloers op je zijn! (Incl. mij :))

Heb je al inzicht welke NL wedstrijden je gaat rijden? Want het is altijd gezellig om elkaar tegen te komen :)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor Luijbregts » wo feb 18, 2004 22:37

Nee Niels, zeker weten nog niets. Het plan is om in ieder geval de ELE Rally met deze Clio te rijden. Verder ben ik in gesprek met verschillende mensen betreffende verschillende auto's. Ik wil in ieder geval de GTR en Barneveld bovenop de ele rijden en ik probeer stiekem ergens dit jaar een evo5 of 6 rond te krijgen, zo niet proberen we met die clio een aantal wedstrijden rond te krijgen. En idd altijd gezellig op de proeven en daarlangs...haha!!

Gr.Rob
Luijbregts

Berichtdoor joostkusters » do feb 19, 2004 0:51

rob

ik had je al een mailtje gestuurd,
kun je ff kontak met me zoeken aub
joost.kusters@powertuning.nl
of gewoon 06-53845500

bedankt.
joostkusters