"VANtastic", noemt Ford hemzelf.
De leden van het technische team van Ford in het belgische LOMMEL lepelden gedeeltelijk in hun vrije tijd de 2,0 liter Duratec RS turbomotor uit de FOCUS RS in een Transit Connect.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

bennie2000 wrote:
"VANtastic", noemt Ford hemzelf.
De leden van het technische team van Ford in het belgische LOMMEL lepelden gedeeltelijk in hun vrije tijd de 2,0 liter Duratec RS turbomotor uit de FOCUS RS in een Transit Connect.
Pierre wrote:
Ik kan me nog RAC rally's herinneren, toen service nog onbeperkt was en wij reden met 170 km/u van A naar B en werden door Ford en Lancia service bussen ingehaald alsof we stil stonden.

Even voorstellen:
Ik ben Lars van Gastel, 15 jaar oud en woon in West Brabant. Ik zit in het derde jaar van het voorgezet onderwijs en volg de richting van voertuigentechniek. Ik heb het daar ontzettend naar me zin en ik heb het vak voertuigentechniek gekozen omdat ik iets in de Rally wereld wil gaan doen, ook is het maar een monteur zijn maak mij niet uit. Maar wat ik wel wil proberen is zelf gaan rijden en zo hoog mogelijk proberen te komen.
Ik ga, zo vaak als mogelijk, naar de Nederlandse rally's. Met een digitale camera maak ik de foto's die op deze site te zien zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast