Autorai 2005

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Autorai 2005

Berichtdoor stefan » vr jan 28, 2005 10:08

heey mensen,

weet iemand welke auto's komen tijdens de autorai 2005? ook rally auto's(ook van Dakar?)? Wie kan me verder helpen? Ben er zelf nog nooit geweest :(

groeten Stefan Snijders 8)
stefan

Berichtdoor Holkers » vr jan 28, 2005 11:22

En dan is er de nog de echte crème de la crème. In de Supercar Paddock staat onder eindredactie van het blad Autovisie een spectaculaire selectie zeer exclusieve auto’s te glimmen, te schijnen en te stralen. Stuk voor stuk auto’s die je slechts hoogst zelden met eigen ogen zult kunnen aanschouwen. Kreunen en steunen toegestaan…
Te zien zijn*:
- BMW M3 GTR - Cadillac CTS V-series - Ferrari Enzo - MG GT - Invicta Sl 600 - Noble M14 - Porsche Carrera GT - Spyker C8 La Violette - Superformance Le Mans Coupe - TVR T350 - Alfa Romeo 8C competizione -
(Diamond Lounge).
* Wijzigingen voorbehouden.

Dit initiatief komt van het blad GTO (www.gto-magazine.nl), dat een stand inricht met de titel ‘De sportauto van…’. Hier zullen sport- en racewagens van nationale en internationale beroemdheden worden getoond.

Voor het eerst op AutoRAI 2005: alle Nederlandse Dakar Bowlers die onlangs hebben deelgenomen aan de loodzware Dakar rally! Nog onder het zand en stof van de meedogenloze Afrikaanse woestijn staan de vier rallymonsters op het Weekendjeweg.nl-Dakar paviljoen. Hier voel je de hitte, de sfeer en het gevaar van de Dakar rally. Kom kijken en bewonder deze bijzonder krachtige Dakar bolides van de Nederlandse equipe. En als je komt, dan kun je je als een Dakar coureur laten fotograferen voor de Bowler van Weekendjeweg.nl.

bron; www.autorai.nl
het kan best makkelijk zijn, beetje zoeken op internet...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Jan » vr jan 28, 2005 14:28

Voor diegene die er heen gaan (waaronder ik :wink: ) Bestel je kaartje via de site van de Auto Rai, bespaar je toch nog wat geld :P

Verder niets bekend over de rally-equipes die komen, afgezien van de Dakar stand :?:
Jan

Berichtdoor stefan » vr jan 28, 2005 15:31

vroeg ik niet naar welke rally auto?? ik wist wel welke auto's dr waren, maar niet of er een rally auto van b.v. Wevers komt...

greetz stefan 8)
stefan

Re: Autorai 2005

Berichtdoor Holkers » vr jan 28, 2005 21:57

stefan schreef:heey mensen,

weet iemand welke auto's komen tijdens de autorai 2005? ook rally auto's(ook van Dakar?)? Wie kan me verder helpen? Ben er zelf nog nooit geweest :(

groeten Stefan Snijders 8)

dit vroeg je en daar kreeg je antwoord op.
voor de rest zou ik het niet weten.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

autorai

Berichtdoor **rallynewsboy** » za jan 29, 2005 9:47

goeimogge

wil je op de hoogte blijven kijk dan geregeld op de site van de autorai
in iedergeval komen de grote merken met rallyauots naar de rai...subaru..ford...skoda etc
**rallynewsboy**

Keer terug naar rallysport.nl