Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
vatanen wrote:
Ik mag me hier bij aansluiten, ware het niet zo dat ik me toch weer blauw moest ergeren aan e.o.a. official die nabij de chicane op de proef Nagelerweg mij het bloed onder mijn nagels uit haalde. Mijn zoontje scheen met zijn lamp op de gestrande peugeot om daar een foto van te maken, toen vervolgens de betreffende official opmerkingen begon te maken dat hij zijn lamp uit moest doen omdat hij de rallyrijders "verblinden". Nadat ik zei dat hij niet op de rijders scheen, begon hij met zijn vlaggetje op mijn borst te duwen. Toen ik hem verzocht om zijn handen thuis te houden ging ie helemaal uit zijn dak en ging hij pal voor mij staan. Verder maakte hij nog opmerkingen dat hij de baas was boven de politie, en dat ie bevoegd was om eventueel spullen in beslag te nemen ( ! ). Ik heb hem maar in zijn waarde gelaten, maar snap niet dat zo n man offical kan zijn.OVERIGENS,Op het moment dat er 3 tal kinderen op de strobalen zaten in een remzone, was meneer nergens te zien, en heb ik zelf de kinderen er van afgestuurd, omdat het bijna mis ging door een evo die rechtuit ging. Zo dit moest er toch nog even uit, en het lag niet aan het weer.
Gek, hè als de flying een bocht verder staat dan in je notesmantaboy wrote:
Trouwens ff een vraagje aan een paar deelnemers op het forum, hebben jullie er nu wel of geen last van als de fly finish zijn lampen aanzet? Ik stond fly finish op Kampereiland (kp12 en 13 rally, 17 is niet gereden, kp 1 en 3 sprint).
Sorry anders voor de overlast, ik had alleen het probleem dat de deurschildjes nogal vuil waren en de nummers moeilijk te lezen. Behalve bij Steven, die reed ff heel rustig voorbij...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast