Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
hardenberg wrote:
Kan iemand meer vertellen over de problemen die er de laatste tijd weer zijn rond de technische keuringen? Het schijnt de laatste tijd weer een enorm geouwehoer te zijn in verband met kleine niets ter zake doende dingen.
hardenberg wrote:
Ik kan en mag niet specifieker zijn omdat ik er geen slachtoffer van was (tenminste dit keer waren wij het niet). Het gaat om vragen en opmerkingen die mij telkens ter ore komen. Daarom ben ik benieuwd of er mensen zijn die er meer over kunnen vertellen en hoe de andere meningen zijn. Trouwens als het zo door gaat wordt over de grens rijden toch telkens interessanter toch?
hardenberg wrote:
Theo, ik pas inderdaat wel op mijn woorden....... We zijn zelf meerdere keren het slachtoffer geweest van niet ter zake doende geouwehoer. Je moet weken lang in discussie over een flutvoorval wat niets om de hakken heeft en achteraf krijg je gewoon gelijk. Laten ze zich gewoon bij relevante zaken bezig houden die echt ter zake doen qua voorschriften, veiligheid en illegaliteit!
kraats wrote:
Kruislings gescheiden remsystemen? Een "MOORDregel". (Gelukkig geen bomen of publiek langs de proef)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast