CorsaKitcar wrote:
Om te beginnen mijn complimenten voor dit forum en de site, wat me echter opvalt is dat de reacties van Steven hoofdzakelijk negatief zijn. Waarom is dit?
vr groet
Johan
Omdat Steven niet aardig is.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
CorsaKitcar wrote:
Om te beginnen mijn complimenten voor dit forum en de site, wat me echter opvalt is dat de reacties van Steven hoofdzakelijk negatief zijn. Waarom is dit?
vr groet
Johan
kaatje wrote:CorsaKitcar wrote:
vr groet
Johan
Voor een nieuw lid ben je niet bang uitgevallen, ik zou maar oppassen voor een blauw cliotje
Steven wrote:kaatje wrote:CorsaKitcar wrote:
vr groet
Johan
Voor een nieuw lid ben je niet bang uitgevallen, ik zou maar oppassen voor een blauw cliotje
Waar zie jij me wel niet voor aan ?
Ik heb er geen moeite mee als iemand z'n mening geeft en zelfs heb ik er geen moeite mee dat er zijn die vinden dat ik de mijne voor me moet houden
werner wrote:Steven wrote:kaatje wrote:CorsaKitcar wrote:
vr groet
Johan
Waar zie jij me wel niet voor aan ?
Ik heb er geen moeite mee als iemand z'n mening geeft en zelfs heb ik er geen moeite mee dat er zijn die vinden dat ik de mijne voor me moet houden
Hee, das een vrije vertaling van een of andere Fransman Descartes ofzo?
Steven wrote:werner wrote:
Da's dan een erg toevallig geval van plagiaat, want ik ben mij niet van zo'n uitspraak van Descartes bewust.
Holkers wrote:Steven wrote:werner wrote:
Da's dan een erg toevallig geval van plagiaat, want ik ben mij niet van zo'n uitspraak van Descartes bewust.
die man heeft de Wet van Descartes uitgevonden (ook wel de wet van Snellius genoemd) waarbij het deeltjes model van licht gebruikt heeft om snelheden in bepaalde stoffen te berekenen en daarbij hun brekings-index.......
Steven wrote:
Weer wat geleerd
DutchRallyeGolf wrote:Steven wrote:
Weer wat geleerd
Aaaaai, dat klinkt veel te positief. Denk aan je image
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast