Wevers volgend jaar niet in NK

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Wevers volgend jaar niet in NK

Berichtdoor [prisma] » ma sep 19, 2005 8:55

Vanmorgen gelezen in een lokale krant: Erik Wevers zal volgend jaar niet meer te zien zijn in het NK. Hij wil de strijd aan met de duitse toppers in het duitse kampioenschap! Op zich, denk ik , slecht nieuws voor het NK. (misschien was het bij sommigen van jullie al bekend, maar bij mij in elk geval niet) :cry: :cry:
[prisma]
 
Berichten: 7
Geregistreerd: zo sep 11, 2005 13:29
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor StevenK » ma sep 19, 2005 9:15

Ik vind 't een logische en gedurfde stap. Hij is al jaren de snelste van Nederland en heeft nu de titel op zak op dat te bewijzen.

Als hij dan in Nederland blijft rijden, voegt dat minder toe, dan wanneer hij op een buitenlandse titel gaat jagen.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor [prisma] » ma sep 19, 2005 9:43

StevenK schreef:Ik vind 't een logische en gedurfde stap. Hij is al jaren de snelste van Nederland en heeft nu de titel op zak op dat te bewijzen.

Als hij dan in Nederland blijft rijden, voegt dat minder toe, dan wanneer hij op een buitenlandse titel gaat jagen.


Denk ook inderdaad dat het een goede stap is.

Hij kan nu alleen nog maar op z'n smoeltje gaan in het NK (met als gevolg enorme kritiek, zoals dat altijd is als Wevers niet presteert).

Hopelijk kan hij dan fillip Godde behouden als navigator.
[prisma]
 
Berichten: 7
Geregistreerd: zo sep 11, 2005 13:29
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor erikjan » ma sep 19, 2005 10:00

in hetzelfde regionale dagblad was ook te lezen dat het nog maar de vraag is of hij Godde als navigator kan behouden; simpelweg vanwege de kwaliteiten van de beste man.


nu nog even iets: Wevers naar het Duits Kampioenschap, dan ook het Duits Kampioenschap in Hellendoorn 2006 ?!

(hebben we een aantal jaren geleden toch ook al eens meegemaakt ?)
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Super 1600 » ma sep 19, 2005 10:05

Zou jammer zijn, maar wel begrijpelijk.
In Nederland heeft hij het hoogst haalbare bereikt en zonder echte tegenstanders is het voor hem 'redelijk gemakkelijk' om naar de titel te rijden.
Het mooiste zou zijn als Bijvelds, van de Berg en Boers ook het hele HRO rijden, dan is er wat meer spanning.
Super 1600
 
Berichten: 279
Geregistreerd: do aug 29, 2002 20:36
Woonplaats: Zuid Nederland

Berichtdoor [prisma] » ma sep 19, 2005 10:20

erikjan schreef:nu nog even iets: Wevers naar het Duits Kampioenschap, dan ook het Duits Kampioenschap in Hellendoorn 2006 ?!

(hebben we een aantal jaren geleden toch ook al eens meegemaakt ?)


Offtopic:
Toen kwamen er inderdaad een heel aantal duitsers, Kahle / Gaßner / Kremer, naar de GTR. Alleen toen was de GTR ook nog Coëfficient 5.
[prisma]
 
Berichten: 7
Geregistreerd: zo sep 11, 2005 13:29
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Niels2 » ma sep 19, 2005 11:07

Dat word dan Duitse wedstrijden bezoeken volgend jaar :lol:

4 WRC's zowizo, toch wel lekker.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor SylviaVisser » ma sep 19, 2005 11:19

Maar die wedstrijden kan je zonder Wevers toch ook prima bezoeken..... :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Niels2 » ma sep 19, 2005 11:32

Zeker wel, Lauzits zit in de planning.

Moet alleen even zien of m'n boekhouder het er mee eens is :wink:
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor Biturbo » ma sep 19, 2005 12:04

Super 1600 schreef:Zou jammer zijn, maar wel begrijpelijk.
In Nederland heeft hij het hoogst haalbare bereikt en zonder echte tegenstanders is het voor hem 'redelijk gemakkelijk' om naar de titel te rijden.
Het mooiste zou zijn als Bijvelds, van de Berg en Boers ook het hele HRO rijden, dan is er wat meer spanning.


Helemaal mee eens!

Klinkt misschien een beetje lullig ten opzichte van Wevers (maar je moet het toch maar even doen! kampioen worden ) Er is gewoon te weinig concurrentie nu.

Ene keer strijd met Bijvelds, daarna met vd Berg, daarna met v Eerd, maar helaas niet het hele seizoen door :(

Een N4/A7 (bij gebrek aan voldoende A6) HRO is toch veel competatiever en spannender? Kijk bijv naar de EK; N4 vs A6. spannend :!:
Laatst bijgewerkt door Biturbo op di sep 20, 2005 11:56, in totaal 1 keer bewerkt.
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor rustynail » ma sep 19, 2005 15:18

ik geef hem groot gelijk en ik wil wevers wel eens zien strijden tegen matthias kahle die dit vorig en dit seizoen het duitse kampioenschap domineerd met een skoda fabia WRC.
misschien ook wel een idee voor de Winkel omdat er in duitsland vrij veel S1600's aan de start staan.
rustynail
 
Berichten: 197
Geregistreerd: wo aug 24, 2005 15:00
Woonplaats: vroomshoop

Berichtdoor Werner » di sep 20, 2005 11:36

En Poulsen rijd toch ook in Dld? Dat is natuurlijk ook een aardige tegenstander. Kijken of hij op onbekend terrein de Deen aankan.
Werner
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di jun 18, 2002 11:17
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor YellowLeonVT » vr sep 23, 2005 22:07

Werner schreef:En Poulsen rijd toch ook in Dld? Dat is natuurlijk ook een aardige tegenstander. Kijken of hij op onbekend terrein de Deen aankan.

In luxemburg kon wevers poulsen niet volgen.. Duitse rally's zijn leuk om te bekijken en je ziet eens auto's die je hier niet vaak ziet. Skoda, opel s1600 ect.. Mooie omgeving.. Aanradertje..
YellowLeonVT
 
Berichten: 807
Geregistreerd: wo dec 29, 2004 17:15
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Maarten » za sep 24, 2005 2:10

Biturbo schreef:Een N4/A7 (bij gebrek aan voldoende A6) HRO is toch veel competatiever en spannender? Kijk bijv naar de EK; N4 vs A6. spannend :!:


Dan mag alleen ene JvdH uit B niet meedoen anders is het nog niet spannend...
Gr. Maarten Ruijten
Maarten
 
Berichten: 1262
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 21:37
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Niels2 » za sep 24, 2005 7:23

Biturbo schreef: Een N4/A7 (bij gebrek aan voldoende A6) HRO is toch veel competatiever en spannender? Kijk bijv naar de EK; N4 vs A6. spannend :!:


Ja, en de bezoekers aantallen in bijv Ieper zakten helemaal in. Hebben ze zelfs weer de Cats rally voor ingericht. Verder vind ik het een slecht voorbeeld want was 2003 (Campos/Thiry) niet spannend dan?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten