Wie in wat in 2007

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mr_nice_guy73 » vr okt 06, 2006 18:59

Niels van de Poll schreef:
official No. 27768 schreef:Ik zou zelfs in een oude lada wel willen meedoen,
maar zelfs dat is financieël nu nog niet haalbaar :(

geduld dan maar en genieten van de sport vóór het lint 8)

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... rally+lada een lada als dit??

hij rijd op een ijsbaan kan niet anders :lol:
mr_nice_guy73

Berichtdoor BraMKJ » vr okt 06, 2006 19:03

topsport schreef:Wat maakt het uit waar je in rijd.
Als je maar lol hebt...... toch?

De pure olympische gedachte! :D
(en ik ik ben het 100% met je eens)
BraMKJ

Berichtdoor spookie » vr okt 06, 2006 20:42

Niels van de Poll Geplaatst: Vr Okt 06, 2006 6:19 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

official No. 27768 schreef:
Ik zou zelfs in een oude lada wel willen meedoen,
maar zelfs dat is financieël nu nog niet haalbaar

geduld dan maar en genieten van de sport vóór het lint

http://video.google.nl/videoplay?docid= ... rally+lada een lada als dit??

of zoals op het plaatje links van hier
spookie

Berichtdoor maarten vdB » za okt 07, 2006 9:30

maarten vdB

Berichtdoor maarten vdB » za okt 07, 2006 10:06

oja een vfts is gewoon lachen kijk eens op

http://www.toljadneki.hu/

groet maarten
maarten vdB

Berichtdoor stefanjonas » zo okt 08, 2006 16:16

tging hier pas geleden over een s10 voor boers, nou heb ik gehoord dat hij volgend jaar wel degelijk een nieuwe auto krijgt omdat het maar de vraag is of de wrc weer in ere te herstellen is... men is bij kobus druk bezig een nieuwe auto voor hem aan het opbouwen, eentje met meer vermogen en lagere draaikosten dan de subaru wrc. merk en type wel bekend, maar ik laat het nog even aan hun om dat bekend te maken.
stefanjonas

Berichtdoor JosWRX » ma okt 09, 2006 23:24

Of zoiets? (De Kalina GTI...)

Afbeelding
JosWRX

Berichtdoor Sevius » ma okt 09, 2006 23:39

Afbeelding
Afbeelding
Met vriendelijke groet,

Martin Nortier - NRT Rallyteam - www.nrtrally.nl

Afbeelding
Sevius

Berichtdoor Holkers » di okt 10, 2006 7:01

de lada S1600 die de eerste (WK) editie van de WRC Deutschland Rallye voorop reed mocht er best zijn
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor lange6 » di okt 10, 2006 17:57

steven jou auto ook te koop zag ik ??
lange6

Berichtdoor StevenK » di okt 10, 2006 18:31

lange6 schreef:steven jou auto ook te koop zag ik ??

Ik kan me niet herinneren dat ik een 'echoputfunctie' in het forum had geprogrammeerd, maar hij lijkt er dan toch in te zitten.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor briljant » di okt 10, 2006 20:49

StevenK schreef:
lange6 schreef:steven jou auto ook te koop zag ik ??

Ik kan me niet herinneren dat ik een 'echoputfunctie' in het forum had geprogrammeerd, maar hij lijkt er dan toch in te zitten.
:lol: :lol:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor antoine » vr okt 13, 2006 13:17

henkdevries schreef:ow ow .. wat geruchten heb jij gehoord dan?

Nieuwe auto bijna in zicht…

Het HART heeft de laatste maanden zeker niet stil gezeten en er is weer veel gebeurd. In de vakantie is volop doorgewerkt. Er is in deze tijd veel contact geweest met onze sponsoren. Tijdens de gesprekken die gevoerd zijn, hebben de sponsoren ons de helpende hand geboden. Voor beide partijen is alles weer even op een rijtje gezet.

Hierdoor kan het team weer rond gaan kijken voor een competitieve en spectaculaire rallywagen om naar Arnhem te halen. Er zijn bezoeken gebracht aan rallywagens in binnen- en buitenland. Het team is nu alle informatie aan het verwerken en we hopen snel een besluit te kunnen nemen. Het is nu een spannende tijd voor de teamleden.

De afgelopen weken heeft het HART veel tijd gestoken in de introductieweek van de nieuwe studenten van de HTS-Autotechniek. Dankzij Motor Sport Partnership (MSP) kon het HART toch de studenten laten zien hoe een echte rallyauto eruit ziet. MSP heeft voor de introductie van de HTS-Autotechniek een Subaru Groep N 2005 ter beschikking gesteld. We willen hier MSP ook hartelijk voor bedanken. Het team hoopt dat nieuwe studenten een goed beeld van het HART gekregen hebben en een sollicitatiebrief sturen om later het team te versterken. Binnenkort kunnen alle sponsoren weer een nieuwsbrief verwachten met hopelijk groot nieuws!

Ik heb vandaag begrepen dat nu alles rond is en dat de auto vanuit het buitenland hier heen komt. Misschien zijn ze zelfs in hengelo aanwezig met de nieuwe auto. Ik ben benieuwd, mischien zo'n auto waar v/d hoorn de ele 1 x mee heeft gereden? :oops:
antoine

Berichtdoor Pierre Brouwer » vr okt 13, 2006 13:20

antoine schreef:
henkdevries schreef:ow ow .. wat geruchten heb jij gehoord dan?

Nieuwe auto bijna in zicht…

Het HART heeft de laatste maanden zeker niet stil gezeten en er is weer veel gebeurd. In de vakantie is volop doorgewerkt. Er is in deze tijd veel contact geweest met onze sponsoren. Tijdens de gesprekken die gevoerd zijn, hebben de sponsoren ons de helpende hand geboden. Voor beide partijen is alles weer even op een rijtje gezet.

Hierdoor kan het team weer rond gaan kijken voor een competitieve en spectaculaire rallywagen om naar Arnhem te halen. Er zijn bezoeken gebracht aan rallywagens in binnen- en buitenland. Het team is nu alle informatie aan het verwerken en we hopen snel een besluit te kunnen nemen. Het is nu een spannende tijd voor de teamleden.

De afgelopen weken heeft het HART veel tijd gestoken in de introductieweek van de nieuwe studenten van de HTS-Autotechniek. Dankzij Motor Sport Partnership (MSP) kon het HART toch de studenten laten zien hoe een echte rallyauto eruit ziet. MSP heeft voor de introductie van de HTS-Autotechniek een Subaru Groep N 2005 ter beschikking gesteld. We willen hier MSP ook hartelijk voor bedanken. Het team hoopt dat nieuwe studenten een goed beeld van het HART gekregen hebben en een sollicitatiebrief sturen om later het team te versterken. Binnenkort kunnen alle sponsoren weer een nieuwsbrief verwachten met hopelijk groot nieuws!

Ik heb vandaag begrepen dat nu alles rond is en dat de auto vanuit het buitenland hier heen komt. Misschien zijn ze zelfs in hengelo aanwezig met de nieuwe auto. Ik ben benieuwd, mischien zo'n auto waar v/d hoorn de ele 1 x mee heeft gereden? :oops:

Daar schijnen ze wel mee bezig zijn geweest inderdaad (v/d Hoorn reed destijds wit/blauw :wink: )
Maar na wat ik begrepen heb waren ze ook met een ander merk uit dat land bezig. We zullen het zien!
Pierre Brouwer

Berichtdoor antoine » vr okt 13, 2006 13:25

Pierre Brouwer schreef: (v/d Hoorn reed destijds wit/blauw :wink: )

Yep :wink:
antoine

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl