Turboboost schreef:om zendelingenwerk in Rijssen te gaan opzetten.
Ze sturen ze niet voor niets helemaal naar Estland.![]()
liever in estland, dan in almelo onder de t*rken zitten of was het almieloo
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
YellowLeonVT schreef:Holkers schreef:Toch maar eens overwegen om zendelingenwerk in Rijssen te gaan opzetten. Kerken zat, maar scholen...
Niet te doen ! Echt, ik kan het weten.. Ze zitten 3x zoveel in de kerk als op school..
pedduhwick schreef:SWRT schreef: Lucky is kut tent. Constant in ut nieuws wegens vechtpartijen
wanneer heb jij voor het laatst wat gehoort over (in het nieuws) een vechtpartij in lucky?
nou????
pedduhwick schreef:SWRT schreef: 1 Lucky is kut tent. 2 Constant in ut nieuws wegens vechtpartijen
wanneer heb jij voor het laatst wat gehoort over (in het nieuws) een vechtpartij in lucky?
nou????
liever in estland, dan in almelo onder de t*rken zitten of was het almieloo beetje jmmr
Turboboost schreef:liever in estland, dan in almelo onder de t*rken zitten of was het almieloo beetje jmmr
Heb jij wat tegen die mensen dan? Beetje discriminerend vindt je niet?En die mensen kunnen denk ik beter nederlands typen dan dat jij dan kan.
is altijd beter dan bij mensen zoals jou in de buurt zitten die hier op het forum zonder aanleiding zitten te discriminerentroost schreef:liever in estland, dan in almelo onder de t*rken zitten of was het almieloobeetje jmmr
YellowLeonVT schreef:Holkers schreef:Toch maar eens overwegen om zendelingenwerk in Rijssen te gaan opzetten. Kerken zat, maar scholen...
Niet te doen ! Echt, ik kan het weten.. Ze zitten 3x zoveel in de kerk als op school..
hee erwin linde, kom je wel eens op dit topic??
we hebben cker internet hier,
liever in estland, dan in almelo onder de t*rken zitten
pedduhwick schreef:
Ben je te laat Jan.Want geloof me.Het is écht geen rookpluim meer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten