Wie in Wat in 2008 99,9% ZEKER

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor actionmedia4all.com » do dec 20, 2007 21:47

Rallyfanaat schreef:
MartijnS schreef:In Autonews staat dat zowel Wevers als Kuipers een Focus 06 gekocht hebben. Alle Fabia's zijn verkocht, aan Poulsen, Temmink, Donelly en Kleinjan.

8)

:lol: :lol: hopen dat de fabia van temmink de zelfde kleur krijgt als de toyota.. dat is echt een fotogenieke auto..:D:D

Ja, die kleur is echt mooi om te fotograferen. Ik denk dat de kans groot is dat hij de kleur handhaaft. De BMW had deze kleur, de Toyota had die kleur, al zijn bedrijfsauto's hebben deze kleur...... :wink:
Afbeelding
actionmedia4all.com

Berichtdoor Holkers » vr dec 21, 2007 17:34

De test in Barneveld ging blijkbaar goed ;)

http://www.rallyworld.tv/default.asp?pl ... .asp?p=180
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor John » vr dec 21, 2007 17:40

Holkers schreef:De test in Barneveld ging blijkbaar goed ;)

http://www.rallyworld.tv/default.asp?pl ... .asp?p=180

Dat wordt met de kerst massaal naar Arnhem dan maar. :)
John

Berichtdoor JoostS » za dec 22, 2007 14:44

Bij deze ontvangt u het persbericht van Erik Wevers en René Kuipers waarin zij aankondigen in 2008 deel te nemen in de Euro Rally Challenge. Voor deze challenge zullen zij gebruik maken van een spectaculaire nieuwe auto, de Ford Focus WRC06.

De eerste Focus WRC wordt vlak voor de Tank S Rally verwacht bij Wevers Sport in Markelo. ‘M-Sport, het WK-team van Ford ziet steeds meer klanten overstappen naar de WRC06 versie sinds deze is vrijgegeven. Om die reden is de levertijd van de auto’s dusdanig dat we nog niet allebei in een Focus kunnen starten tijdens de Tank S Rally’ legt Wevers uit.
‘Als alles volgens plan verloopt arriveert de eerste auto begin Maart in Markelo. De tweede auto is voorzien voor begin April en zal daardoor zijn debuut maken in de Vogelsberg Rallye zodat we daar als team compleet zijn’ zo licht Kuipers verder toe

Uitgebreid persbericht zal wel snel op de homepagina van hier komen te staan denk ik.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor ZZR Fan » za dec 22, 2007 16:04

dat is machtig mooi om te horen, kuipers zal in Emmeloord nog wel moet de S12 starten.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor pedduhwick » za dec 22, 2007 18:10

super mooi nieuws 8)
pedduhwick

Berichtdoor alleskids1971 » za dec 22, 2007 20:32

ZZR Fan schreef: kuipers zal in Emmeloord nog wel moet de S12 starten.

dat klinkt alsof het een straf is :). De Nederlandse rallyfan wordt flink verwend de laatse jaren, en volgend jaar nog meer WRCar geweld. En dan te bedenken dat de FIA een paar jaar terug de WRCars wou verbannen en alleen in de WRC wou zien. Wat bijna tot de dood van diverse landen kampioenschappen heeft geleid :(
alleskids1971

Berichtdoor mastersevius » za dec 22, 2007 20:39

alleskids1971 schreef:

dat klinkt alsof het een straf is :). De Nederlandse rallyfan wordt flink verwend de laatse jaren, en volgend jaar nog meer WRCar geweld. En dan te bedenken dat de FIA een paar jaar terug de WRCars wou verbannen en alleen in de WRC wou zien. Wat bijna tot de dood van diverse landen kampioenschappen heeft geleid :(

volgens mij is het tot nu toe altijd geweest dat wevers de klant altijd eerst het nieuwe materiaal gunde. Waarom zou dat nu niet het geval zijn. ik zou me goed kunnen voorstellen dat kuipers de wrc in de winter probeert te verkopen. Ik zie wevers dan ook nog wel starten de 1e wedstrijd in een corolla
mastersevius

Berichtdoor ZZR Fan » za dec 22, 2007 20:59

alleskids1971 schreef:

het is niet bedoeld als straf :D meer als concludering :D

volgens mij is het tot nu toe altijd geweest dat wevers de klant altijd eerst het nieuwe materiaal gunde. Waarom zou dat nu niet het geval zijn. ik zou me goed kunnen voorstellen dat kuipers de wrc in de winter probeert te verkopen. Ik zie wevers dan ook nog wel starten de 1e wedstrijd in een corolla

het lijkt mij logischer dat kuipers eerst zijn (inmiddels) winnende S12 houdt en dat Wevers met de Focus begint om direct grote punten voor het kampioenschap te pakken. Het lijkt mij logischer dat een van de oprichters met het nieuwe spul start om ook direct een visitekaartje af te geven. Met de Corolla zie ik hem niet direct winnen in het steeds 'modernere' veld.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor alleskids1971 » za dec 22, 2007 21:03

de Focus zal ook wel enigszins aan gepast moeten worden, dus zal de technische kennis van Wevers nodig zijn om de auto <klantvriendelijk> af te leveren. En Kuipers kaninderdaad beter eerst de Impreza nemen waar hij al mee vertouwd is dan meteen in een kersverse auto.
alleskids1971

Berichtdoor Cinq-Power » za dec 22, 2007 21:07

Das jammer, begin maart, ik zou zeggen, probeer toch even paar weekjes eerder.

Zou mooi zijn om te rijden in Veenendaal met de nieuwe auto :)

De laatste paar foutjes herstellen voor het seizoen begint
Cinq-Power

Berichtdoor Jeffrey » za dec 22, 2007 21:16

alleskids1971 schreef:de Focus zal ook wel enigszins aan gepast moeten worden, dus zal de technische kennis van Wevers nodig zijn om de auto <klantvriendelijk> af te leveren. En Kuipers kaninderdaad beter eerst de Impreza nemen waar hij al mee vertouwd is dan meteen in een kersverse auto.

hoezo kan kuipers dat beter doen ? mischien heeft hij wel meer geluk in de focus :D
Jeffrey

Berichtdoor ZZR Fan » za dec 22, 2007 21:21

Jeffrey schreef:
alleskids1971 schreef:de Focus zal ook wel enigszins aan gepast moeten worden, dus zal de technische kennis van Wevers nodig zijn om de auto <klantvriendelijk> af te leveren. En Kuipers kaninderdaad beter eerst de Impreza nemen waar hij al mee vertouwd is dan meteen in een kersverse auto.

hoezo kan kuipers dat beter doen ? mischien heeft hij wel meer geluk in de focus :D

probeer eens als wevers te denken, je zet een 'eigen' cup op. je koopt winnend materiaal. je weet dat die Corolla niet meer mee gaat voor de winst. Kuipers heeft een winnende auto. Dan is het al snel duidelijk dat je zelf voor het winnende spul gaat om eigelijk geen flater te slaan in je 'eigen' kampioenschap.
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Achtrs » za dec 22, 2007 21:23

Jeffrey schreef:

Noh Kuipers kan toch aardig uit de voeten met de Impreza, en Wevers heeft de technische kennis. En hij kan de auto pas goed leren kennen als hij er zelf mee rijd. Als de 2 komt weet Wevers er waarschijnlijk al alles van. En of je goed met een auto overweg kan heeft imho niet echt met geluk te maken......
Afbeelding
Achtrs

Berichtdoor Holkers » za dec 22, 2007 21:39

Ik zie het meer dat Kuipers nu een auto heeft waarmee hij vooraan mee kan draaien. Erik is er in de Euregio achter gekomen dat hij zich 2 keer het snot voor de ogen moet rijden om 20 seconde te verliezen per kp. Het lijkt me dan ook logischer dat, als er 2 gelijkwaardige wagens komen, dat de eerste voor Erik is en de 2de voor Rene.

De S12 is, volgens de geruchten molen al verkocht. Hoorde zelf de naam van Mann maar heb dat nergens bevestigd gekregen. Daarbij, een S12 in de verkoop zetten zal wel niet zo'n probleem geven om te verkopen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl