Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
emiel79 schreef:Iemand enig idee wat er is gebeurt met Startnr 572? RallyRAid UK Service truck met oa Silvia Eling?
Komt niet meer voor in de stand van KP3...?
Bartrallyfan schreef:na vandaag staat hans Stacy nu wel erg ver achter! 10e op ruim 2uur en een kwartier van nr 1 Gerard de Rooy!, maar we zijn er nog lang niet!
mafiabaas101 schreef:rob vink kwam daar op kp3 met geluk door (zo n zout meer) volgens routeboek moesten ze eromheen maar ze reden tever en moesten 2 kilometers volgas trekken:S
Wolter schreef:mafiabaas101 schreef:rob vink kwam daar op kp3 met geluk door (zo n zout meer) volgens routeboek moesten ze eromheen maar ze reden tever en moesten 2 kilometers volgas trekken:S
Zoiets als dit stel ik me dan voor...?
http://www.dumpert.nl/mediabase/280271/ ... swana.html
Wolter schreef:1600hf schreef:Weet iemand of er interviews worden uitgezonden met van Merksteijn en Kuipers? RTL negeert ze volledig en dat zal ongetwijfeld bewust zijn omdat er niet betaald wordt, of omdat XRaid andere contracten heeft. En Eurosport zit ook wel heel erg dik in het VW kamp. Lang leve de commerciele televisie!
Er zijn in ieder geval van beide heren interviews uitgezonden op dag 1. En ze worden ook gewoon genoemd bij de uitslagen en in de voice-over tijdens overige wedstrijdbeelden.
Ik heb niet echt de indruk dat ze te veel of te weinig in beeld komen.

zpoint schreef:Wolter schreef:1600hf schreef:Weet iemand of er interviews worden uitgezonden met van Merksteijn en Kuipers? RTL negeert ze volledig en dat zal ongetwijfeld bewust zijn omdat er niet betaald wordt, of omdat XRaid andere contracten heeft. En Eurosport zit ook wel heel erg dik in het VW kamp. Lang leve de commerciele televisie!
Er zijn in ieder geval van beide heren interviews uitgezonden op dag 1. En ze worden ook gewoon genoemd bij de uitslagen en in de voice-over tijdens overige wedstrijdbeelden.
Ik heb niet echt de indruk dat ze te veel of te weinig in beeld komen.
Of je tien minuten in beeld komt met al je sponsors in beeld of even een vraagje in de auto "Hoe was het?"dat scheelt.
En zeker voor RTL want die vraagt voor dit soort grappen gewoon 50 ruggen pp. Dat deed men namelijk ook tijdens de 2006 Amsterdam – Beijing Rally!. Daar kwamen toen ook een paar teams prominent in beeld.
erikjan schreef:daar hebben we het in dit forum al vaker over gehad; ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat een sportprogramma zulke keuzes maakt...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast