Wie in wat in 2007

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor erikjan » ma apr 30, 2007 21:16

nico schreef:heb begrepen dat ie voorheen altijd van een oud baasje is geweest....

ex-Maria ?
erikjan

Berichtdoor Jaap Sinke » ma apr 30, 2007 21:22

nico schreef:heb begrepen dat ie voorheen altijd van een oud baasje is geweest....

Gezet baasje eerder. (Met een baard).
Jaap Sinke

Berichtdoor Ned rally » ma apr 30, 2007 22:02

Jaap Sinke schreef:
Holkers schreef:
Ned rally schreef:Wie herkent deze Mitsubishi Evo IX???

http://nederlandrally.nl/pagina.php?FotoWindow=331

das nou de nieuwe kleurstelling van Jasper en Hans jr.

Fijn wagentje! Echte gravel auto! Mooie stickers ook... haha

Jaap,

is het ontwerp voor de auto's van jou afkomstig en heb jij ze bestickerd?????
Ned rally

Berichtdoor Jaap Sinke » ma apr 30, 2007 23:08

Ned rally schreef:
Jaap Sinke schreef:
Holkers schreef:
Ned rally schreef:Wie herkent deze Mitsubishi Evo IX???

http://nederlandrally.nl/pagina.php?FotoWindow=331

das nou de nieuwe kleurstelling van Jasper en Hans jr.

Fijn wagentje! Echte gravel auto! Mooie stickers ook... haha

Jaap,

is het ontwerp voor de auto's van jou afkomstig en heb jij ze bestickerd?????

Ontworpen wel. Bestickerd niet. Dat is iemand anders (met dezelfde achternaam en zonder baard). Zij heeft naar verluid de volledige rallyauto top vijf voorzien van oorlogskleuren. En ongeveer alle evo's van Nederland. Ze ontwerpt trouwens ook! Vooral Skoda's...

Groeten Jaap Sinke
Jaap Sinke

golf 1

Berichtdoor wiljan bruins » wo mei 02, 2007 16:56

kraats schreef:
MartijnS schreef:
erikjan schreef:Tijdens de Euregio hebben er anders heel wat mensen in het publiek plezier aan beleefd, dat snelle blauwe Type 1 GTI'tje :wink:

Het is een prachtig ding hoor, absoluut! :D Maar als die steeds zo snel uitvalt heb je er niet veel aan toch? ;)

Ik vind het helemaal niks. Er zit geen enkel gehomologeerd deel aan dus wat moet dat ding in de rallysport? Begrijp trouwens al helemaal niet waarom hij uberhaupt zou mogen starten in een rally. Met die golf dan, he? :lol:

nou blijkt wel dat jij kraats er ook nie veel verstand van hebt he kijk maar een s goed in de homologatie papieren voor dat je weer verhalen ophangt
wiljan bruins

Re: golf 1

Berichtdoor kraats » wo mei 02, 2007 17:47

wiljan bruins schreef:
kraats schreef:
MartijnS schreef:
erikjan schreef:Tijdens de Euregio hebben er anders heel wat mensen in het publiek plezier aan beleefd, dat snelle blauwe Type 1 GTI'tje :wink:

Het is een prachtig ding hoor, absoluut! :D Maar als die steeds zo snel uitvalt heb je er niet veel aan toch? ;)

Ik vind het helemaal niks. Er zit geen enkel gehomologeerd deel aan dus wat moet dat ding in de rallysport? Begrijp trouwens al helemaal niet waarom hij uberhaupt zou mogen starten in een rally. Met die golf dan, he? :lol:

nou blijkt wel dat jij kraats er ook nie veel verstand van hebt he kijk maar een s goed in de homologatie papieren voor dat je weer verhalen ophangt

Hey Wiljan, how is life? :lol:
Daar durf ik wel een pallet bier op te zetten...... Al doe ik het niet, slecht voor de lijn! :lol: En homologatie papieren heb ik vaker gemaakt zien worden.
Een golf 1 (hom.uit 76) met een 2 liter 16v, met sequentiële versnellingsbak. Nee, je krijgt helemaal gelijk....... :lol:
Wel mooi dat ie een Fabia heeft aangeschaft, kan ie laten zien wat hij echt kan!! En ik denk dat ie dat wel laat zien, want aan het rijden ligt het niet.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor erikjan » wo mei 02, 2007 18:16

De MK1 GTI 2.0i-16V is een mooi voorbeeld van de klasse MAX :P
erikjan

Berichtdoor erik07 » wo mei 02, 2007 18:27

kraats schreef:
wiljan bruins schreef:
kraats schreef:
MartijnS schreef:

En homologatie papieren heb ik vaker gemaakt zien worden.
Een golf 1 (hom.uit 76) met een 2 liter 16v, met sequentiële versnellingsbak.

Wat wil je hier nu mee zeggen dat alle homologaties maar nep zijn of alleen die van deze golf?? (wat een toeval)
Ik denk niet dat wevers er blij mee is dat jij maar zegt dat deze papiertje zomaar nagemaakt worden.
Ik weet ook zeer zeker dat de papieren van deze golf helemaal oke zijn.
erik07

Berichtdoor Holkers » wo mei 02, 2007 18:36

erik07 schreef:Wat wil je hier nu mee zeggen dat alle homologaties maar nep zijn of alleen die van deze golf?? (wat een toeval)

waarom toeval?

erik07 schreef:Ik denk niet dat wevers er blij mee is dat jij maar zegt dat deze papiertje zomaar nagemaakt worden.

Wordt steeds vager, die moet je even uitleggen
erik07 schreef:Ik weet ook zeer zeker dat de papieren van deze golf helemaal oke zijn.

Ik niet, maar ik weet wel meer niet zeker.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo mei 02, 2007 18:53

erik07 schreef:Ik weet ook zeer zeker dat de papieren van deze golf helemaal oke zijn.

Is dat zo? Ik denk dat er iemand niet zo blij is dat jij dit aanhaalt, omdat je er op deze manier om vraagt dat mensen het tegendeel zullen bewijzen. En ik mag me vergissen als ik dat niet goed heb. Zeker toch?
Ton Van Spanje

Berichtdoor erik07 » wo mei 02, 2007 18:56

Holkers schreef:
erik07 schreef:Wat wil je hier nu mee zeggen dat alle homologaties maar nep zijn of alleen die van deze golf?? (wat een toeval)

waarom toeval?

volgens mij gaat kleinjan zo hard met deze golf dat het iedereen wel goed uit zou komen dat ze nep zijn!
Vooral de jongens die niet durven de rechtse voet naar beneden te drukken!

Holkers schreef:
erik07 schreef:Ik denk niet dat wevers er blij mee is dat jij maar zegt dat deze papiertje zomaar nagemaakt worden.

Wordt steeds vager, die moet je even uitleggen

of kunnen ze geen papiertjes van fabias maken?
En ga nu niet zeggen van "Ja maar dat is een fabrieks auto" .Klopt helemaal maar Volkswagen heeft ook hier van de homologatie afgegeven dus waarom zou die van Volkswagen nep zijn.
Holkers schreef:

Ik niet, maar ik weet wel meer niet zeker.

Ik weet van vroeger dat deze golfjes met deze homologatie in Frankrijk rally hebben gereden.( n'entends pas raconter )

http://www.golftype17.com/index1024.htm

Het is inderdaad jammer dat de golf steeds kapot gaat van mij mag ie er het hele jaar in blijven rijden!
Laatst bijgewerkt door erik07 op wo mei 02, 2007 19:11, in totaal 1 keer bewerkt.
erik07

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo mei 02, 2007 19:08

Erik the Partyman.

Dat deze Golf in Frankrijk werd geleverd weten we hier al lang. Er is zelfs een topic aan deze bewuste Golf gewijd. Volgens mij trekt niemand dat ook in twijfel. Wel ander dingen worden in twijfel getrokken over deze Golf, als ik het goed begrijp.
Ton Van Spanje

Berichtdoor briljant » wo mei 02, 2007 19:38

erik07 schreef:Ik weet van vroeger dat deze golfjes met deze homologatie in Frankrijk rally hebben gereden.( n'entends pas raconter )

http://www.golftype17.com/index1024.htm

Het is inderdaad jammer dat de golf steeds kapot gaat van mij mag ie er het hele jaar in blijven rijden!
Goed lezen in je eigen link

GOLF GTI 16S (Type 17)
Cylindrée : 1588 cc
Soupapes/Piston : 4
Puissance maxi. : 136 ch./6500 tr/min
Couple maxi. : 160 Nm/5500 tr/min.
Régime maxi. : 7500 tr/min.

Daar staat dat het een 1600 is
Hoezo mag je dan met een 2.0 rijden? :?
briljant

Berichtdoor antoine » wo mei 02, 2007 20:46

Werd de golf gr 2 later niet voorzien van een 16 v en als 1 van de laatste gr 4 wagens gehomologeerd? :oops:

De golf gr2 had ongeveer 170 pk.

Edit: post aangepast. :oops:
Laatst bijgewerkt door antoine op wo mei 02, 2007 21:45, in totaal 1 keer bewerkt.
antoine

Berichtdoor Bartrallyfan » wo mei 02, 2007 20:57

antoine schreef:Werd de golf gr 2 later niet voorzien van een 2.0 16 v en als 1 van de laatste gr 4 wagens gehomologeerd? :oops:

De golf gr2 had ongeveer 170 pk.
Volgens mij (mijn bron is de eigen site van harry kleijan)is de rally golf ook een 1600, dus waarom praten hier mensen over een 2 liter?
Bartrallyfan

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl