2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: 2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Berichtdoor billy » za nov 15, 2003 22:00

Wat mij in het gesprek met Rick opviel was de verklaring van Peter over de minuut tijdstraf. Hij vertelde dat ze vergeten waren om de tijdkaart te controleren, en dat daardoor geen protest meer ingediend kon worden.

Dan is de term "genaaid" uit het persbericht ook weer enigzins verklaard.
William Heeren
billy

Berichtdoor Biturbo » za nov 15, 2003 22:01

Nou dan ben ik benieuwd of hij met een 2WD ook zo goed uit de voeten kan. Hoop van wel,.
Biturbo

Re: Re: 2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Berichtdoor Dirk van Ginneke » zo nov 16, 2003 12:39

billy wrote:
Wat mij in het gesprek met Rick opviel was de verklaring van Peter over de minuut tijdstraf. Hij vertelde dat ze vergeten waren om de tijdkaart te controleren, en dat daardoor geen protest meer ingediend kon worden.

Dan is de term "genaaid" uit het persbericht ook weer enigzins verklaard.

Ik had iemand uit het team gesproken en die zei: na de kp kwamen ze bij de TC aan, die meneer had de verkeerde tijd opgeschreven. Normaal moet je dat meteen controleren en het dus verbeteren, dit waren ze echter vergeten. 3 kp's verder kwamen ze erachter, maar ja toen hadden ze dus al de tijdstraf. Ze hadden het dus meteen zelf moeten controleren, dit is niet gebeurt... jammer
met vriendelijke groet,

Dirk van Ginneke - Kusters Rallying website

Afbeelding
Dirk van Ginneke

Berichtdoor merijnaldewereld » ma nov 17, 2003 21:23

Misschien dat de familie Bijvelds ook hier zelf wil vertellen hoe het zit, net als in een ander topic?

groeten,

Merijn
Afbeelding
merijnaldewereld

Berichtdoor billy » di nov 18, 2003 10:13

Daar zit op zich wel iets in, maar ik denk dat de beslissing door Peter is tegengehouden de afgelopen jaren en niet door Piet. Ik heb hem ooit weleens horen zeggen dat wanneer het moment daar is zijn vader zonder problemen plaats zou maken wanneer dat gevraagd wordt van een team of een fabrikant. Ik denk niet dat dat een probleem op zal leveren. Een vader zal toch niet in de weg gaan staan van de toekomst van zijn kind? En daar zal Piet geen uitzondering op zijn.
William Heeren
billy

Berichtdoor Huufke » di nov 18, 2003 15:01

merijnaldewereld:
Misschien dat de familie Bijvelds ook hier zelf wil vertellen hoe het zit, net als in een ander topic?

groeten,

Merijn

john16:

Als ik dan Peter was zou ik die ouwe Bijvelds er wel uitgooien.Want ik denk dat de oude man de druk niet meer zo goed aan kan.Want hij maakt de ene fout na de andere.

John

billy wrote:
Daar zit op zich wel iets in, maar ik denk dat de beslissing door Peter is tegengehouden de afgelopen jaren en niet door Piet. Ik heb hem ooit weleens horen zeggen dat wanneer het moment daar is zijn vader zonder problemen plaats zou maken wanneer dat gevraagd wordt van een team of een fabrikant. Ik denk niet dat dat een probleem op zal leveren. Een vader zal toch niet in de weg gaan staan van de toekomst van zijn kind? En daar zal Piet geen uitzondering op zijn.

Denken jullie nou echt dat Peter, Piet of iemand anders van de familie of het team Bijvelds nu nog zin heeft om hier te posten hoe het Suzuki verhaal zit??!!
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor merijnaldewereld » di nov 18, 2003 17:25

Huufke,

Ga ervanuit dat je "jullie" niet aan mij gericht is, maar je mij alleen gequote hebt vanwege mijn vraag, maar vind dit inderdaad erg respectloos.

Vooral als je als John16 zijnde in je signature zet "ik kom net bij de rallysport kijken", dan moet je vooral op deze manier een reactie posten. Vind de reactie meer geplaatst (als hij dan per se geplaatst moet worden) in het grote zeur en zeik topic.

Het is toch juist erg respectvol dat vader Bijvelds de afgelopen jaren erg heeft kunnen bijdragen aan het floreren van junior, en daarbij nog zegt (volgens die andere post in dit topic) dat hij er geen moeite mee zal hebben om plaats te maken voor een ander als dat de situatie beter zal maken. Dit verdient echt respect, want senior geeft daarmee wel zijn hobby op om junior het nog beter te gunnen!

Groeten,

Merijn
Afbeelding
merijnaldewereld

Berichtdoor Ton Van Spanje » di nov 18, 2003 17:37

Merijn,

Daarnaast toont John16 duidelijk niet over ballen te beschikken!!!!

Wie is hij? Voor en achternaam graag!!!!!!!!!!!!!! En geen Nickname
Ton Van Spanje

Berichtdoor merijnaldewereld » di nov 18, 2003 17:38

Jawel Ton,

Mee eens, maar toch geeft hij al duidelijk in de naam zijn leeftijd aan, en hoewel dat niet altijd telt (ja, weet dat ik ook nog maar 21 ben...) kun je daardoor in 1 oogopslag zijn commentaar nuanceren, en dat is dan wel weer handig.....

Groeten,

Merijn
Afbeelding
merijnaldewereld

Re: Re: 2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Berichtdoor Ton Van Spanje » di nov 18, 2003 17:40

merijnaldewereld wrote:
Jawel Ton,

Mee eens, maar toch geeft hij al duidelijk in de naam zijn leeftijd aan, en hoewel dat niet altijd telt (ja, weet dat ik ook nog maar 21 ben...) kun je daardoor in 1 oogopslag zijn commentaar nuanceren, en dat is dan wel weer handig.....

Groeten,

Merijn

==============================
:D :D :D :D
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: 2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Berichtdoor JD_Kruit » di nov 18, 2003 17:57

Ton van Spanje wrote:
merijnaldewereld wrote:
Jawel Ton,

......

We dwalen af! Ik vindt het écht supermooi dat er nu eens een kans is voor een Nederlander met superveel talent om een wereld-event te gaan doen (als het goed is) en je zag aan Sebastién Loeb hoe snel het kan gaan: paar seizoenen terug nog in een saxo super 1600, nu al wereldkampioen op 1 puntje na..
Jan Dirk Kruit
JD_Kruit

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl