Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
v.d.g rally team wrote:
In belgie betalen wij als nederlander bij en sprint € 80,- inschrijfgeld en de dag licentie kost € 20,- per persoon.
Waarom kant dat daar dan wel.
Wij hier in nederland komen navigators te kort. Zo kunen we toch meer geintreseerde mensen krijgen in de autosport.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.SylviaBos wrote:v.d.g rally team wrote:
In belgie betalen wij als nederlander bij en sprint € 80,- inschrijfgeld en de dag licentie kost € 20,- per persoon.
Waarom kant dat daar dan wel.
Wij hier in nederland komen navigators te kort. Zo kunen we toch meer geintreseerde mensen krijgen in de autosport.
Het tekort aan navigatoren is niet af te leiden van de diverse poules. Daar staan naar mijn idee meer mensen die zich aanbieden, dan er mensen gevraagd worden....
admin wrote:
Als je 1 dags licentie's toe laat dan wil niemand meer de cursus doen want je krijgt hem toch zo. En als je aan de rallysport wilt deelnemen lijkt me een beetje verstand van de regels wel noodzakelijk.
Dus Steven leg het eens voor in de Meern.
Steven wrote:admin wrote:
Als je 1 dags licentie's toe laat dan wil niemand meer de cursus doen want je krijgt hem toch zo. En als je aan de rallysport wilt deelnemen lijkt me een beetje verstand van de regels wel noodzakelijk.
Dus Steven leg het eens voor in de Meern.
Maar voor een navi-licentie hoef je de cursus zowieso niet te doen ?
v.d.g rally team wrote:
ER zijn ook verschilende navigators maar de meeste willen er voor niks langs zitten.
Terwel wel allemaal een navi willen die mee betaald zodoende denk ik als we een 1 dags licentie hebben ,er ook monteurs zijn die willen navigeren.
We kunnen toch een 1 dags licentie alleen voor navigators aanvragen ,Terwel de rijder wel in het bezit moet zijn van een knaf licentie.
Dan is er toch ook geen probleem met de verzekering en vooral niet bij een sprint.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.v.d.g rally team wrote:
Wat en hoe opbouwen ik rij al 14 jaar sprints en rally's de industrie proeven in nederland kun je zonder navi rijden alleen
rondjes tellen.
Er zijn mensen die het gewoon een keer willen proberen en er ook nog geld voor willen geven om een sprintje te mogen navigeren , maar die niet willen opgaan voor de examen.
Ton van Spanje wrote:v.d.g rally team wrote:
Wat en hoe opbouwen ik rij al 14 jaar sprints en rally's de industrie proeven in nederland kun je zonder navi rijden alleen
rondjes tellen.
Er zijn mensen die het gewoon een keer willen proberen en er ook nog geld voor willen geven om een sprintje te mogen navigeren , maar die niet willen opgaan voor de examen.
====================================
Dus................., jij wilt zeggen dat je rustig de notes wil laten oplezen door iemand die: geen cursus heeft gedaan, die de regeltjes niet kent, die geen ervaring heeft?
Ben je suïcidaal of zo?
[Edited by Ton Van Spanje on 12-04-2003 at 11:32 PM GMT]
JD_Kruit wrote:Ton van Spanje wrote:v.d.g rally team wrote:
rondjes tellen.
====================================
Dus................., jij wilt zeggen dat je rustig de notes wil laten oplezen door iemand die: geen cursus heeft gedaan, die de regeltjes niet kent, die geen ervaring heeft?
Ben je suïcidaal of zo?
[Edited by Ton Van Spanje on 12-04-2003 at 11:32 PM GMT]
Ik ben het helemaal eens met v.d.g.rally team. Ik vind dat persoonlijk ook het grootste nadeel van sprints; het is eigenlijk circuit rijden mét navigator, ik ken vaak vóór de start al elke bocht uit mijn hoofd. De navigator kan lekker plaatjes gaan zitten draaien of naar buiten zwaaien. Prima dus voor onervaren navigatoren!
JD_Kruit wrote:
Ik sluit me verder bij je aan dat het geen relevante discussie is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast