pipo wrote:
Bugs
Jij geeft graag kritiek he ,ik denk dat jij veel van rally kent .Jammer dat je incognito bent zou wel eens graag met u praten .
tsja altijd leuk incognito, ik zal me eens aan u voorstellen als ik ge tegenkom
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pipo wrote:
Bugs
Jij geeft graag kritiek he ,ik denk dat jij veel van rally kent .Jammer dat je incognito bent zou wel eens graag met u praten .
pipo wrote:
Bugs
bugs wrote:pipo wrote:
Bugs
waar baseert ge dat eigenlijk op dat ik iets van rally weet, misschien mag ik nog niet eens met een brommer rijden zoals zovelen hier
rallyboy wrote:
vind de wagens van van de heuvel en pasman wel mooi doet me denken aan de oude tijd met jan van de marel himself en ook nog een fransman, naam weet ik maar weet niet hoe je het schrijft (sorry )eve l.... die in de golden tulip meereed om erwin doktor aan zijn kampioenschap te helpen.
met de zelfde kleurstellingen.
petotsj wrote:
Dan moet ik Michel ook maar vragen om zijn redelijk nieuwe helm ook op dit topic te zetten, want een helm met Dhr Bugs Bunny erop zie je ook niet zo vaak, dus Michel snel ff plaatje knipsen.....
michel uit berg wrote:petotsj wrote:
Dan moet ik Michel ook maar vragen om zijn redelijk nieuwe helm ook op dit topic te zetten, want een helm met Dhr Bugs Bunny erop zie je ook niet zo vaak, dus Michel snel ff plaatje knipsen.....
ja ja makkelijker gezegd dan gedaan maar
hoe plaats ik in godsnaam een foto hier???
Steven wrote:
michel uit berg wrote:Steven wrote:
Bovenaan bij 'help' staat de uitleg. Je moet eerst de foto ergens op internet zetten en daarna een link maken naar die foto door [ img]http:// adres.van.de/foto.jpg [/ img]

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten