Kartplaza 205 cup

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Kartplaza 205 cup

Berichtdoor gisissi » zo okt 17, 2004 21:58

Dat wij een clio hebben aangeschaft betekent vooralsnog niet dat we volgend jaar geen cup gaan rijden. De auto is nog steeds in ons bezit en klaar om volgend jaar in te stappen.

Overigens kan ik je verzekeren dat wij in onze Clio aanzienlijk sneller zijn dan in de 205.......(wink)

Jack
Jack Tichelaar
gisissi

Re: Re: Kartplaza 205 cup

Berichtdoor MartijnB » di okt 19, 2004 18:13

antoine wrote:
Gaan nu alle 205 rijders een clio 16v kopen???
Na martijnB heeft Jack Tichelaar zich ook al gemeld met een clio 16v. :)

Ik heb zelf de Clio gekocht omdat ik om bepaalde redenen geen zin meer heb in cup rijden

Daarnaast heb ik het in Nederland ook wel degelijk gezien met die enorme inschrijfgelden en zullen we proberen meer naar t buitenland te gaan

En daarnaast vind ik Frank zijn opmerking een beetje erg arogant ook al bedoel je het wellicht niet zo het staat er althans wel zo

Het was enorm wennen een Clio is toch een totaal andere auto dan een 205 en buiten dat feit heb ik last van nachtblindheid en dus kan ik het noiet erg vinden met nachtproeven
MartijnB

Berichtdoor Jan » zo maart 13, 2005 22:36

Van de site van de 205-cup:

Wat betreft het deelnemersveld zijn er diverse nieuwe deelnemers te verwachten. Onder andere Wesley Scheepens, Jouter Feddema, Willem Hemink en Ben Hartlooper zullen in het seizoen 2005 veel plezier en spanning gaan beleven.

Jouter Feddema :P Gefeliciteerd
Jan

Berichtdoor Holkers » zo maart 13, 2005 23:31

Subaru Rullezzz!!! schreef:Van de site van de 205-cup:

Wat betreft het deelnemersveld zijn er diverse nieuwe deelnemers te verwachten. Onder andere Wesley Scheepens, Jouter Feddema, Willem Hemink en Ben Hartlooper zullen in het seizoen 2005 veel plezier en spanning gaan beleven.

en nieuw rubber (om de velgen :lol: )
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor erikjan » zo maart 13, 2005 23:35

Holkers schreef:

:?:
erikjan

Berichtdoor clemens » zo maart 13, 2005 23:57

Holkers schreef:

Inderdaad Maarten nieuw rubber om de velgen.

Het volledige bericht staat op mijn site.
clemens

Berichtdoor Jan » ma maart 14, 2005 11:03

Hopelijk gaan ze nog sneller met dit nieuwe rubber :P
Jan

Berichtdoor Turboboost » ma maart 14, 2005 12:32

@Subaru rullezzz; dank je, maar er moet nog veel aan de auto gebeuren alvorens we kunnen starten. Hoop de auto binnen nu en een maand klaar te hebben, maar je mag altijd een keer komen kijken hoor :)

We hopen er vanaf R'dam erbij te zijn, alhoewel die wedstrijd heel lastig uitkomt voor ons.... :cry: In elk geval Vechtdalrallysprint. We zullen dus nog even geduld moeten hebben, en helaas al 1 of 2 wedstrijden missen. :?

Op de welbekende website waar je geacht wordt als publiek zijnde tijdens de rally achter te staan, kun je ook een stukje vinden over de nieuwe 205cup banden.
Turboboost

Berichtdoor Wolter » ma maart 14, 2005 17:32

Ik hoop dat ik het financiële plaatje rond kan krijgen. Ik heb zelf ook serieuze plannen om volgend jaar, dus seizoen 2006, de 205cup te gaan rijden.

Ik ben dus bezig met de begroting, maar wat zijn de éénmalige vaste kosten en wat zijn de variabele kosten per wedstrijd? Zou iemand uit de 205cup die gegevens willen verstrekken? (mag ook globaal) zodoende weet ik waar ik aan toe ben. Bij voorbaat dank. :wink:
Wolter

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl