Nachtmerrie PB.....

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Semtex » ma okt 18, 2004 18:40

rallycrack wrote:
nog iets wat ik mijzelf afvroeg. Als je een motormanagement hebt ingesteld op een restrictor van 34mm ? en je zou de restrictor erna uithalen, dan klopt de lucht benzine verhouding toch niet, omdat hij dan ineens veel meer lucht binnenkrijgt. Of is dat snel te wijzigen in de computer ?

Waarom zou je het MM afstemmen op 34mm als je met (?)50mm rijd???
Semtex

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 18:40

rallycrack wrote:
nog iets wat ik mijzelf afvroeg. Als je een motormanagement hebt ingesteld op een restrictor van 34mm ? en je zou de restrictor erna uithalen, dan klopt de lucht benzine verhouding toch niet, omdat hij dan ineens veel meer lucht binnenkrijgt. Of is dat snel te wijzigen in de computer ?

Als je handig met een laptop bent ongeveer een minuutje of zo!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Re: Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Semtex » ma okt 18, 2004 18:44

rallycrack wrote:
semtex wrote:
rallycrack wrote:

omdat hij bij de TC met een 34 mm restrictor toch zal moeten lopen, en ook fatsoenlijk.

Wie zegt dat er een 50 mm gat in zit ??

50mm > 34mm
Semtex

Re: Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 18:44

rallycrack wrote:
semtex wrote:
rallycrack wrote:

omdat hij bij de TC met een 34 mm restrictor toch zal moeten lopen, en ook fatsoenlijk.

Wie zegt dat er een 50 mm gat in zit ??

je kan er toch gewoon een tweede map naast schrijven?? Geen probleem!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 18:50

rallycrack wrote:
oke dat wist ik niet.

maar is er fotomateriaal genomen ?

Daar geloof ik geen zak van anders zou dat wel bekent zijn maar wat dan nog?? Hij heeft opgegeven dus de wetstrijdleiding kan dan regelementer niets meer doen volgens mij!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor ExTaxi » ma okt 18, 2004 19:03

extaxi wrote:
Nou ik ben er niet voor om deze te verwijderen....als er normaal gediscussieerd wordt dan moet dat kunnen. Als Peter een goed verhaal zou hebben wat er nou echt gebeurd is dan zou hij dat toch via via ook bekend kunnen maken?

Zolang het niet bij ordinair Bijvelds-afplassen wordt moet deze discussie gewoon kunnen.

Vergeet wat ik hier gezegd heb, na de andere discussie te hebben gelezen heb ik de hoop opgegeven dat er normaal gediscussieerd kan worden op dit forum.

Anonieme posts moeten gewoon niet meer mogelijk worden gemaakt en er moet aktiever worden gemod(arate).

ik blijf het opmerkelijk vinden dat een groep mensen met dezelfde passie zo ontzettend slecht met elkaar overweg kunnen en dat men hier elkaar uitmaakt voor rotte vis.

Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma okt 18, 2004 19:11

extaxi wrote:

Anonieme posts moeten gewoon niet meer mogelijk worden gemaakt en er moet aktiever worden gemod(arate).
===========================

antwoord Ton van Spanje:

Dick ik ben het volledig met je eens. Ik laat even in het midden of het verhaal over Bijvelds waar is of niet, maar het feit dat de topic opener niet de ballen heeft om zich met eigen naam op dit forum te begeven, als hij zo overtuigd is van zijn gelijk en eerlijkheid, is voor mij al voldoende om dezelfde mening te hebben die jij (Dick / ExTaxi) nu ventileert.

@ Götz Pfauder,
Klopt wat je zegt over dat lostrekken van de andere auto's in de begin jaren '80.
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 19:14

extaxi wrote:
extaxi wrote:
Nou ik ben er niet voor om deze te verwijderen....als er normaal gediscussieerd wordt dan moet dat kunnen. Als Peter een goed verhaal zou hebben wat er nou echt gebeurd is dan zou hij dat toch via via ook bekend kunnen maken?

Zolang het niet bij ordinair Bijvelds-afplassen wordt moet deze discussie gewoon kunnen.

Vergeet wat ik hier gezegd heb, na de andere discussie te hebben gelezen heb ik de hoop opgegeven dat er normaal gediscussieerd kan worden op dit forum.

ik blijf het opmerkelijk vinden dat een groep mensen met dezelfde passie zo ontzettend slecht met elkaar overweg kunnen en dat men hier elkaar uitmaakt voor rotte vis.

extaxi je hebt een mailtje!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor zoesub » ma okt 18, 2004 19:29

Goed en ik snap het ook niet. Maar ik ben een gemiddelde bermtoerist die auto’s met een nummer staat te kijken

Er is een Rally in het midden van Nederland. Er staat een auto langs de kant (leuk aangeschoten wild) met de klep open. Verdacht, hetze, amok dus wijzen en afmaken die hap. Iedereen heeft een mening en iedereen weet precies hoe het zit.

Ik niet ! Kan je een restrictor snel wisselen ? Of je turbo ? En ga je dat dan op een verbindingsroute doen ? In Belgie heb ik menig auto zien afslaan van het route boek, mag dat ?

Het oordeel van een ieder is klaar, zij doen het, zij rommelen, zij zijn fout.

Stel, ik loop in een winkel en het alarm poortje gaat af. Ben ik de dief. En een hele Dam (inderdaad in Amsterdam) staat te roepen pak de man. Hij heeft het gedaan, hij heeft gestolen.

Ik hoop dat onze premier niet dit forum leest, want waarden en normen hebben hier een heel andere betekenis.

Inderdaad ik ben een leek ! En mijn e-mail adres werkt gewoon.
zoesub

Berichtdoor kraats » ma okt 18, 2004 19:31

[/quote]
======================
Ach zolang het de waarheid is en er hangt een degelijke onderbouwing aan vind ik dat dat moet kunnen.
Maar deze topic barst van de mensen die zich verschuilen achter nicknames en dus niet persoonlijk achter hun verhalen staan.
Dat is ook logisch want ik zie hier dingen in de topic voorbij komen die technisch gewoon niet mogelijk of gewenst zijn. De restrictor is er echt niet uitgeweest....
Niet helemaal!!

Ik weet ook zeker dat als dit verhaal over Jan de Winkel was gegaan niemand er met een woord over gerept had. Ook Jasper van den heuvel niet!!! En zeker al die slappelingen met hun nicknames niet. Daar ben ik van overtuigd.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor David Westenbrink » ma okt 18, 2004 19:34

Grenzen van de regelementen opzoeken is onderdeel van de sport en dus sportief.

Over de grenzen heengaan voor sommigen misschien ook, maar als die zich nou ook eens sportief zouden gedragen en toegeven dat ze (als ze gepakt zijn) de lul zijn en volgende keer beter... of hun mond houden.

De reden dat er rond BELL zo'n gesodemieter is, is dat ze totaal het tegenovergestelde doen.

Maar we moeten toch ook wat te lachen hebben!! niet dan? :-D
David Westenbrink

Berichtdoor Biturbo » ma okt 18, 2004 19:52

Ik weet ook zeker dat als dit verhaal over Jan de Winkel was gegaan niemand er met een woord over gerept had. Ook Jasper van den heuvel niet!!! En zeker al die slappelingen met hun nicknames niet. Daar ben ik van overtuigd.[/quote]

Waarom niet? Vd Heuvel en Bijvelds waren/zijn ook zeer geliefd bij de fans! (ook bij mij)
Als er echt iets niet klopt maakt het niet uit over welke rijder het gaat. Ilegaal blijft ilegaal.
Biturbo

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl