Nieuwe Navigator voor Peter Bijvelds

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor martini racing » wo apr 27, 2005 20:04

Ik denk dat als het klikt tussen die twee we nog mooie en snelle tijden zullen krijgen. Wie anders verwacht mag het zeggen..... :D
martini racing
 
Berichten: 89
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:54
Woonplaats: Bakel

Berichtdoor EvoV6 » wo apr 27, 2005 20:15

Ik denk dat Bijvelds met (bijna) iedere navigator ontzettend snel is!
Al blijft het natuurlijk niet niks "even een nieuwe navigator nemen"
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

'Laptopgate'

Berichtdoor Huufke » di mei 10, 2005 13:50

Op de website van Peter, of op The Rally Site, staat een duidelijk stuk m.b.t. het hele laptopverhaal wat zich in Hulst afspeelde. Kan iedereen eens aanraden om dat aandachtig door te lezen.
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Re: 'Laptopgate'

Berichtdoor admin » di mei 10, 2005 15:47

Huufke schreef:Op de website van Peter, of op The Rally Site, staat een duidelijk stuk m.b.t. het hele laptopverhaal wat zich in Hulst afspeelde. Kan iedereen eens aanraden om dat aandachtig door te lezen.


Het hele verhaal had voorkomen kunnen worden indien de laptop gewoon in de auto was gebleven dus ook mee was genomen op de KP. Doordat er een laptop werd overhandigd aan de service equipe word al snel de conclusie getrokken van die zal wel weer iets illegaals hebben gedaan indien dit niet zo hoeft te zijn.

Er zijn genoeg equipes in Nederland die gebruik maken van laptops om de auto bij te regelen of uit te lezen en dat is natuurlijk niet illegaal.

Maar dan toch de vraag aan jouw Klaas: Wat is er met de laptop gedaan op de verbindingsroute mischien kun jij hier duidelijkheid in scheppen.
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

nieuwe navigator voor Peter Bijvelds

Berichtdoor cvgn » di mei 10, 2005 15:58

Maar dan toch de vraag aan jouw Klaas: Wat is er met de laptop gedaan op de verbindingsroute mischien kun jij hier duidelijkheid in scheppen.

Admin, ik denk dat je beter die vraag aan iemand van de Bijvelds-stal kan stellen vooraleer er weer een hele hoop onwaarheden in de rondte gaan.
Wat betreft het stukje op de genoemde sites: EINDELIJK iemand binnen de Bijvelds stal die zijn mond opentrekt.

We mogen als rallyliefhebbers blij zijn dat Peter nog rijdt en niet zijn helm aan de wilgen heeft gehangen. Nu zit er tenminste nog spanning in de top 5, dat kon je vorige jaren niet zeggen.
Wanneer gaat iemand eens tegen FV zeggen dat hij moet ophouden met equipes ZWART maken en niet tijdens een interview op een slinkse manier een rijder uitspraken wil laten doen om zo een negatief beeld te laten krijgen van een ander.
Wat betreft de uitspraak van Eric Wevers dan: als je het niet vertrouwd haal er dan een official bij of iemand van de knaff.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel

cvgn
 
Berichten: 753
Geregistreerd: za jun 15, 2002 12:08
Woonplaats: Roosendaal

Re: nieuwe navigator voor Peter Bijvelds

Berichtdoor admin » di mei 10, 2005 16:03

cvgn schreef:
Maar dan toch de vraag aan jouw Klaas: Wat is er met de laptop gedaan op de verbindingsroute mischien kun jij hier duidelijkheid in scheppen.

Admin, ik denk dat je beter die vraag aan iemand van de Bijvelds-stal kan stellen vooraleer er weer een hele hoop onwaarheden in de rondte gaan.
Wat betreft het stukje op de genoemde sites: EINDELIJK iemand binnen de Bijvelds stal die zijn mond opentrekt.

We mogen als rallyliefhebbers blij zijn dat Peter nog rijdt en niet zijn helm aan de wilgen heeft gehangen. Nu zit er tenminste nog spanning in de top 5, dat kon je vorige jaren niet zeggen.
Wanneer gaat iemand eens tegen FV zeggen dat hij moet ophouden met equipes ZWART maken en niet tijdens een interview op een slinkse manier een rijder uitspraken wil laten doen om zo een negatief beeld te laten krijgen van een ander.
Wat betreft de uitspraak van Eric Wevers dan: als je het niet vertrouwd haal er dan een official bij of iemand van de knaff.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel



Volgens mij heeft Klaas wat met de Bijvelds stal te maken dus denk dat hij wel het antwoord op de vraag kan geven.
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

Berichtdoor Niels2 » di mei 10, 2005 16:20

Kan er eens worden opgehouden met die debiele "gate" toevoeging achter elk drama, word je toch flauw van.

Verder, ik snap de drukte niet zo. Er word "iemand" geïnterviewd net nadat hij dik op z'n kloten heeft gehad tijdens een proef, nog al logisch dat je dan een wat kribbig antwoord geeft.

De enige die wat te verwijten valt is de heer F. van het alom bekende rally programma, hij heeft Bijvelds geen reactie laten geven.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Re: nieuwe navigator voor Peter Bijvelds

Berichtdoor Wout de Klerk » di mei 10, 2005 16:36

admin schreef:
cvgn schreef:


Volgens mij heeft Klaas wat met de Bijvelds stal te maken dus denk dat hij wel het antwoord op de vraag kan geven.


Klik Klaas zijn www maar aan, begrijp je?
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor EvoV6 » di mei 10, 2005 18:51

Ik vind het ook belachelijk dat "meneer F" van RR geen enkel beeld van de winnaar van Hulst heeft laten zien en dat hij Bijvelds ook geen reaktie laat geven! Dit vind ik zeer zwak van Frank! Wel dingen zeggen en vragen aan andere coureurs, maar het niet aan Peter zelf vragen.
Avatar gebruiker
EvoV6
 
Berichten: 1051
Geregistreerd: wo nov 05, 2003 23:26
Woonplaats: Rheden

Berichtdoor Biturbo » di mei 10, 2005 19:00

EvoV6 schreef:Ik vind het ook belachelijk dat "meneer F" van RR geen enkel beeld van de winnaar van Hulst heeft laten zien en dat hij Bijvelds ook geen reaktie laat geven! Dit vind ik zeer zwak van Frank! Wel dingen zeggen en vragen aan andere coureurs, maar het niet aan Peter zelf vragen.


Goh, dat heb je dan nog "zwakjes" uitgedrukt :roll:

Het lijkt wel of FV naast Mitsubishi en Wevers vorig jaar een nieuw pispaaltje heeft..........
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor Ton Van Spanje » di mei 10, 2005 21:56

Patrick,

Jouw mening over Peter Bijvelds kennende ..............., als het een ander was geweest die tussentijds een laptop uit de auto had gehaald. Had je dan ook zo gereageerd? Als je al gereageerd zou hebben.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor admin » di mei 10, 2005 23:00

Ton Van Spanje schreef:Patrick,

Jouw mening over Peter Bijvelds kennende ..............., als het een ander was geweest die tussentijds een laptop uit de auto had gehaald. Had je dan ook zo gereageerd? Als je al gereageerd zou hebben.


Ton,

Ik ben gewoon benieuwd wat er gedaan is met die laptop, en wat is volgens jou mijn mening over Peter Bijvelds want ik heb hierover geen uitspraken gedaan op het forum.

Gr,

Patrick
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

Berichtdoor Ton Van Spanje » di mei 10, 2005 23:04

admin schreef:
Ton Van Spanje schreef:Patrick,

Jouw mening over Peter Bijvelds kennende ..............., als het een ander was geweest die tussentijds een laptop uit de auto had gehaald. Had je dan ook zo gereageerd? Als je al gereageerd zou hebben.


Ton,

Ik ben gewoon benieuwd wat er gedaan is met die laptop, en wat is volgens jou mijn mening over Peter Bijvelds want ik heb hierover geen uitspraken gedaan op het forum.

Gr,

Patrick



Pat,

Idd niet op het forum, maar wel eens in een één tweetje door de telefoon met mij.


Maar wees nu verstandig, en help niet mee om het bekende gezeik weer op te laaien. Ik weet dat je het forum rustig wilt hebben, (ja toch?), en je weet hoe het normaal gaat inzake Bijvelds.
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Huufke » wo mei 11, 2005 2:58

admin schreef:
Het hele verhaal had voorkomen kunnen worden indien de laptop gewoon in de auto was gebleven dus ook mee was genomen op de KP. Doordat er een laptop werd overhandigd aan de service equipe word al snel de conclusie getrokken van die zal wel weer iets illegaals hebben gedaan indien dit niet zo hoeft te zijn.

Er zijn genoeg equipes in Nederland die gebruik maken van laptops om de auto bij te regelen of uit te lezen en dat is natuurlijk niet illegaal.

Maar dan toch de vraag aan jouw Klaas: Wat is er met de laptop gedaan op de verbindingsroute mischien kun jij hier duidelijkheid in scheppen.


Het hele verhaal had voorkomen kunnen worden indien mensen van te voren nagedacht hadden, alvorens tot van die belachelijke insinuaties te komen. Natuurlijk mag een ieder er het zijne - terecht of onterecht - van denken, maar ondoorgronde uitspraken doen staat wel zeer onprofessioneel en onsportief. Laat staan wanneer men dit doet tegenover/ binnen de media.

Wat er precies gedaan is met de laptop kan ik je niet vertellen, simpelweg omdat ik daar niet bij ben geweest. En juist dat geld dus ook voor de mensen die daarna aan kwamen zetten met het ‘illegaliteitverhaal’. Het enige waarvan men wel ooggetuige is geweest, is van de overhandiging van de laptop aan de servicecrew die plaatsvond op de verbindingsroute. Dit is geheel conform de regels. Wanneer men op dat moment enige twijfels (lees: vragen) had, was men in de gelegenheid om naar het team toe te stappen en ze hiermee te confronteren. Het team had dan uitgebreid uitleg en opheldering kunnen geven. Helaas is niemand zo verstandig geweest om dit ook daadwerkelijk te doen, met de welbekende discussie tot gevolg.

Om dit in de toekomst te voorkomen nodigt het team deze ‘twijfelaars’ dan ook uit om eens een kijkje achter de schermen te nemen: ‘Als je als teamlid/ monteur echt eens op onze vingers wilt kijken, dan ben je van harte welkom om een keer mee te draaien in onze service. De koffie staat klaar.’ Om het stuk uit het verhaal maar even letterlijk te citeren.
Daarnaast staat er ook dat je met vragen altijd direct terecht kunt bij het team op de service: ‘Als je denkt dat er iets aan de hand is, confronteer ons daar dan mee. Is het antwoord niet bevredigend, haal de technische commissie er dan bij.’

Ook jij bent welkom Patrick, en kan je vraag m.b.t. de laptop en eventuele andere vragen dan kwijt. Ik kan je garanderen dat je een uitgebreid en goed doorgrond antwoord zal krijgen van een van de betrokkenen.
En om ook even opheldering te geven over het al dan niet tot de Bijvelds-stal behoren van mij; Zie mij maar meer als een groot aanhanger van de stal.
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor admin » wo mei 11, 2005 7:50

Ton Van Spanje schreef:
admin schreef:
Ton Van Spanje schreef:Patrick,

Jouw mening over Peter Bijvelds kennende ..............., als het een ander was geweest die tussentijds een laptop uit de auto had gehaald. Had je dan ook zo gereageerd? Als je al gereageerd zou hebben.


Ton,

Ik ben gewoon benieuwd wat er gedaan is met die laptop, en wat is volgens jou mijn mening over Peter Bijvelds want ik heb hierover geen uitspraken gedaan op het forum.

Gr,

Patrick



Pat,

Idd niet op het forum, maar wel eens in een één tweetje door de telefoon met mij.


Maar wees nu verstandig, en help niet mee om het bekende gezeik weer op te laaien. Ik weet dat je het forum rustig wilt hebben, (ja toch?), en je weet hoe het normaal gaat inzake Bijvelds.


Staat me niets van bij dat ik jouw ooit aan de telefoon heb gehad... maar zal de ouderdom van mij wel zijn wat me parte speelt.
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten