Stichting Racen tegen Kanker op TT-Circuit 23 Augustus 2005

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Iceman » ma aug 29, 2005 10:42

Steven,

Daar heb jij absoluut gelijk in. De wijze heren, (waar ik zelf GEEN deel van uit maak) zeg maar Ice-meesters, hebben deze beslissingen genomen. Zoals je misschien weet zijn er per rally iemand van de pers, de organisatie van de betreffende rally en veenhuizen koeltechniek die kritisch kijken naar iedereen. Zo zijn er ook al een aantal winnaars geweest die d.m.v. inzet van service team, navigator of rijder in een "nieuwe" auto. Een ding is duidelijk, we geven de prijs niet weg. Het moet verdiend worden. Hoe....? Wees creatief zou ik zeggen.

Maar zoals altijd in ons landje, doe je het pas goed als je het iedereen naar de zin maakt. En dat lukt dus niet.!!!! Men voeld zich altijd te kort komen. Valt me nog mee dat er geen kritiek is omdat het alleen rally's aan gaat en niet de sprints. En zoals ik al aangaf, dit is een projekt wat langere tijd zal gaan plaats vinden, dus als je geduldig ben en goed kan rekenen kom je van zelf eens aan de beurt vroeg of laat.!!!!!

Ik vraag me wel eens af of het de moeite wel loont om dingen te ontplooien en te realiseren. Goede of minder goede, maar er gebeurt wel wat. !!!!!!!!!!! ( We moeten het ook eens weten te waarderen )

En nogmaals als iemand een beter, onderbouwd idee heeft of het zelf beter, mooier of groter kan. Laat die persoon zich dan van zijn welwillende positieve kan zien en iets van dien aard ontwikkelen en uitvoeren. Met name dat laatste is niet geheel onbelangrijk vindt ik. Praters zijn er al genoeg. Nu is het tijd voor doeners!!!!

Bel me anders eens. Organiseren we een avondje bij praten en gedachte wissellen. Weet wel een leuk vergader kroegje ergens op de Veluwe.

Groeten,

Iceman
Iceman
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do okt 03, 2002 8:03
Woonplaats: Stroe

Berichtdoor Iceman » di aug 30, 2005 12:51

E.e.a. is uit zijn verband gehaald. Dhr. Ferry Bakker heeft mij per telefoon het e.e.a. verduidelijkt en zal via het forum zijn verhaal uit de doeken.

Groeten,

Iceman
Iceman
 
Berichten: 18
Geregistreerd: do okt 03, 2002 8:03
Woonplaats: Stroe

koude he

Berichtdoor ferry bakker » di aug 30, 2005 16:06

Ik heb Patrick gesproken en hij heeft mij verteld dat hij wel de organisatie afgebeld heeft.
Partick ik geloof je op je woord en hierbij sorry

Ik heb op Assen met mensen van de organisatie gespoken en die vertelde mij dat Patrick de startlijst zag en zei ,ik kom niet als ik maar zo kort mag rijden,
dit blijkt dus niet waar te zijn en dan vind ik ook wel dat ik even mijn wta recht te zetten heb.

groetjes en dikke kus Ferry
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor clemens » wo aug 31, 2005 18:26

Kijk da's karakter..

Goedzo Koekenbakker! :wink:



Rommel.
clemens
 
Berichten: 201
Geregistreerd: di jun 25, 2002 18:40

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten