Wie in Wat in 2008 SPECULATIE topic

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Jeffrey » wo sep 19, 2007 8:46

[quote="Arfman"]Je hoort de meest fantastische dingen ... fantastisch als in "waarschijnlijk nonsens" ;)

Dingen die ik gehoord heb:

-Wevers is de Skoda's zat en gaat meerdere S12's servicen (mogelijk 1 voor hemzelf dus)
Daar heb ik wat anders overgehoord :lol:
Jeffrey
 
Berichten: 322
Geregistreerd: do sep 13, 2007 12:42
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor mantaboy » wo sep 19, 2007 9:11

Jeffrey schreef:
Arfman schreef:Je hoort de meest fantastische dingen ... fantastisch als in "waarschijnlijk nonsens" ;)

Dingen die ik gehoord heb:

-Wevers is de Skoda's zat en gaat meerdere S12's servicen (mogelijk 1 voor hemzelf dus)
Daar heb ik wat anders overgehoord :lol:


Van wie? Waar? Wanneer? :? :? :? :shock: :shock: :shock: :shock:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 19, 2007 9:22

mantaboy schreef:
Jeffrey schreef:
Arfman schreef:Je hoort de meest fantastische dingen ... fantastisch als in "waarschijnlijk nonsens" ;)

Dingen die ik gehoord heb:

-Wevers is de Skoda's zat en gaat meerdere S12's servicen (mogelijk 1 voor hemzelf dus)
Daar heb ik wat anders overgehoord :lol:


Van wie? Waar? Wanneer? :? :? :? :shock: :shock: :shock: :shock:


niets laatmaar :wink:
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Robert_ » wo sep 19, 2007 10:09

nieuwsbericht frontpage schreef:Wat het wel wordt? Dat verklappen we nog niet”, grijnst John Raven. “Neem van mij aan dat het een, voor Nederland, unieke auto wordt.”


Ben benieuwd! 8)


Volgens mij word volgend jaar nog weer 10x zo mooi als afgelopen seizoen. Er gaan zoveel geruchten over nieuwe auto's voor iedereen, dat het bijna te mooi is om waar te zijn, ben erg benieuwd wat het allemaal gaat worden! :D
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Avatar gebruiker
Robert_
 
Berichten: 662
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 9:30
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor Frevo » wo sep 19, 2007 10:44

Niet lullig bedoeld, maar gaat dit weer zo'n topic worden waarin mensen die wat weten (of wat denken te weten), toespelingen gaan maken maar het toch niet zeggen?
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor Niels2 » wo sep 19, 2007 10:45

Ja.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 19, 2007 10:48

Frevo schreef:Niet lullig bedoeld, maar gaat dit weer zo'n topic worden waarin mensen die wat weten (of wat denken te weten), toespelingen gaan maken maar het toch niet zeggen?


het lijkt er wel weer op ja...
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor pedduhwick » wo sep 19, 2007 10:57

SWRT schreef:Jap lijkt er idd wel op jah. Maar Kuipers zou met een focus gaan rijden. (als me vader zich goed geinformeerd heeft) en zoon dennis ging 100% met een 207 S2000 rijden (was al bekend dacht ik)


van Sr. is nieuw voor mij maar van Jr. klopt :wink:
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Jeffrey » wo sep 19, 2007 11:14

Robert_ schreef:
nieuwsbericht frontpage schreef:Wat het wel wordt? Dat verklappen we nog niet”, grijnst John Raven. “Neem van mij aan dat het een, voor Nederland, unieke auto wordt.”


Ben benieuwd! 8)


Volgens mij word volgend jaar nog weer 10x zo mooi als afgelopen seizoen. Er gaan zoveel geruchten over nieuwe auto's voor iedereen, dat het bijna te mooi is om waar te zijn, ben erg benieuwd wat het allemaal gaat worden! :D


maar wie zegt dat alle geruchten waar zijn :roll:
Jeffrey
 
Berichten: 322
Geregistreerd: do sep 13, 2007 12:42
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor Robert_ » wo sep 19, 2007 11:15

Frevo schreef:Niet lullig bedoeld, maar gaat dit weer zo'n topic worden waarin mensen die wat weten (of wat denken te weten), toespelingen gaan maken maar het toch niet zeggen?


Mag hopen van niet, want dan mijd ik dit topic binnen de korste keren. Maar het is traditie hier toch? :wink:

@ Jeffrey, daar zijn het geruchten voor he. Ik weet zelf ook niets, maar je leest of hoort hier en daar wel eens wat. Zo is het bijv. al zeker dat Weijs Sr. met een nieuwe bak gaat rijden. Opgeteld bij alle nieuwe auto's die dit jaar al eerder aan de start zijn verschenen, kan het niet meer stuk toch?
Afbeelding
www.robertvierhout.nl
Avatar gebruiker
Robert_
 
Berichten: 662
Geregistreerd: vr mei 18, 2007 9:30
Woonplaats: Nunspeet

Berichtdoor G rally » wo sep 19, 2007 11:48

pedduhwick schreef:
SWRT schreef:Jap lijkt er idd wel op jah. Maar Kuipers zou met een focus gaan rijden. (als me vader zich goed geinformeerd heeft) en zoon dennis ging 100% met een 207 S2000 rijden (was al bekend dacht ik)


van Sr. is nieuw voor mij maar van Jr. klopt :wink:


dus 3x een focus :lol: :lol:
G rally
 
Berichten: 31
Geregistreerd: za aug 18, 2007 10:17
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor SWRT » wo sep 19, 2007 11:55

G rally schreef:
pedduhwick schreef:
SWRT schreef:Jap lijkt er idd wel op jah. Maar Kuipers zou met een focus gaan rijden. (als me vader zich goed geinformeerd heeft) en zoon dennis ging 100% met een 207 S2000 rijden (was al bekend dacht ik)


van Sr. is nieuw voor mij maar van Jr. klopt :wink:


dus 3x een focus :lol: :lol:


Zoals gezecht. Dat van René weet ik niet zeker. Ik persoonlijk ga er niet van uit, maar zou leuk zijn. Maar mocht René met een focus gaat rijden tel ik er ma 2. Dus waar komt die 3e vandaan?;) of heb ik iets gemist?:P
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT
 
Berichten: 190
Geregistreerd: vr sep 30, 2005 21:43
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Frevo » wo sep 19, 2007 12:35

Robert_ schreef:
Frevo schreef:Niet lullig bedoeld, maar gaat dit weer zo'n topic worden waarin mensen die wat weten (of wat denken te weten), toespelingen gaan maken maar het toch niet zeggen?


Mag hopen van niet, want dan mijd ik dit topic binnen de korste keren. Maar het is traditie hier toch? :wink:

@ Jeffrey, daar zijn het geruchten voor he. Ik weet zelf ook niets, maar je leest of hoort hier en daar wel eens wat. Zo is het bijv. al zeker dat Weijs Sr. met een nieuwe bak gaat rijden. Opgeteld bij alle nieuwe auto's die dit jaar al eerder aan de start zijn verschenen, kan het niet meer stuk toch?


Ligt eraan.. op de site kun je ook voor op een diesel gokken. Nou dat hoeft voor mij niet. Een van de mooiste dingen vind ik het geluid (en dan ga je foto's maken.. ;)), maar zo'n diesel.. nee dank je, dan hoor ik toch liever die Golf kitcar.
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Avatar gebruiker
Frevo
 
Berichten: 411
Geregistreerd: di nov 07, 2006 9:28
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor MartijnS » wo sep 19, 2007 12:40

Jack de Keijzer postte het volgende op rallyforum.com

There will be another Super 2000 car making its debut in Holland soon....


http://www.rallyforum.com/forums/showpo ... tcount=588

:wink:
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Franed rally » wo sep 19, 2007 12:44

Robert_ schreef:Zo is het bijv. al zeker dat Weijs Sr. met een nieuwe bak gaat rijden. Opgeteld bij alle nieuwe auto's die dit jaar al eerder aan de start zijn verschenen, kan het niet meer stuk toch?


Ik denk dat het wordt een evo IX. Heb Sr gesproken van de week. Een polo S2000 is voor hem te duur. Keuze van een evo zou logisch zijn aangezien zij doen ook de service van die van Jr.
Afbeelding
Franed rally
 
Berichten: 404
Geregistreerd: do okt 27, 2005 18:33
Woonplaats: Arnhem

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast