rally for ever schreef:Ben je te laat Jan.Want geloof me.Het is écht geen rookpluim meer.
Hé kom op man, dit kun je niet maken.Gewoon vertellen, moet morgen vroeg op en zo doe ik geen oog dicht
![]()
Even flink zijn
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rally for ever schreef:Ben je te laat Jan.Want geloof me.Het is écht geen rookpluim meer.
Hé kom op man, dit kun je niet maken.Gewoon vertellen, moet morgen vroeg op en zo doe ik geen oog dicht
![]()

Niels2 schreef:Oh menschen wat een spanning!!
Even een tipje voor de fanatiekelingen er zit een camping tegenover het bedrijf
BraMKJ schreef:bmw power schreef:Cootje schreef:gaat v. merksteijn in de focus 06 wrc rijden.
Ja, Van Merksteijn in een Focus WRC 06 en Wevers en Kuipers in de Fabia's
Hahahaha, laat jezelf verbazen...
Marf schreef:Heeft er toevallig al iemand test gereden met een Fabia WRC of zo?![]()
![]()
http://www.politie.nl/twente/nieuws/landelijk_070406_304_met_105_kilometer_per_uur_door_bebouwde_kom.asp

bmw power schreef:BraMKJ schreef:bmw power schreef:Cootje schreef:gaat v. merksteijn in de focus 06 wrc rijden.
Dan niet!!! Let nou maar op mijn woorden.. Van Merksteijn in een Focus WRC 06 en Wevers en Kuipers in de Fabia's. Het is voor 75% zeker dat de Fabia's met Hulst al rijden.
ZZR Fan schreef:bmw power schreef:BraMKJ schreef:bmw power schreef:Cootje schreef:gaat v. merksteijn in de focus 06 wrc rijden.
Dan niet!!! Let nou maar op mijn woorden.. Van Merksteijn in een Focus WRC 06 en Wevers en Kuipers in de Fabia's. Het is voor 75% zeker dat de Fabia's met Hulst al rijden.
ik neem aan dat jullie van merksteijn senior bedoelen?
bmw power schreef:BraMKJ schreef:bmw power schreef:Cootje schreef:gaat v. merksteijn in de focus 06 wrc rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten