Algemene rally-discussies
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
door briljant » za dec 22, 2007 22:03
Holkers schreef:Ik zie het meer dat Kuipers nu een auto heeft waarmee hij vooraan mee kan draaien. Erik is er in de Euregio achter gekomen dat hij zich 2 keer het snot voor de ogen moet rijden om 20 seconde te verliezen per kp. Het lijkt me dan ook logischer dat, als er 2 gelijkwaardige wagens komen, dat de eerste voor Erik is en de 2de voor Rene.
De S12 is, volgens de geruchten molen al verkocht. Hoorde zelf de naam van Mann maar heb dat nergens bevestigd gekregen. Daarbij, een S12 in de verkoop zetten zal wel niet zo'n probleem geven om te verkopen.
dit is toch niet het speculaas topic

Bastiaan van Lingen
-

briljant
-
-
door Starkoo » za dec 22, 2007 22:11
briljant schreef:Holkers schreef:Ik zie het meer dat Kuipers nu een auto heeft waarmee hij vooraan mee kan draaien. Erik is er in de Euregio achter gekomen dat hij zich 2 keer het snot voor de ogen moet rijden om 20 seconde te verliezen per kp. Het lijkt me dan ook logischer dat, als er 2 gelijkwaardige wagens komen, dat de eerste voor Erik is en de 2de voor Rene.
De S12 is, volgens de geruchten molen al verkocht. Hoorde zelf de naam van Mann maar heb dat nergens bevestigd gekregen. Daarbij, een S12 in de verkoop zetten zal wel niet zo'n probleem geven om te verkopen.
dit is toch niet het speculaas topic

denk dat de s12 gewoon in markelo blijft de eerste focus zal wel voor Erik zijn, omdat de s12 wel goed is om mee te komen, de corrola niet!
-

Starkoo
-
door pedduhwick » zo dec 23, 2007 12:50
mastersevius schreef:alleskids1971 schreef:ZZR Fan schreef: kuipers zal in Emmeloord nog wel moet de S12 starten.
dat klinkt alsof het een straf is

. De Nederlandse rallyfan wordt flink verwend de laatse jaren, en volgend jaar nog meer WRCar geweld. En dan te bedenken dat de FIA een paar jaar terug de WRCars wou verbannen en alleen in de WRC wou zien. Wat bijna tot de dood van diverse landen kampioenschappen heeft geleid

volgens mij is het tot nu toe altijd geweest dat wevers de klant altijd eerst het nieuwe materiaal gunde.
Waarom zou dat nu niet het geval zijn. ik zou me goed kunnen voorstellen dat kuipers de wrc in de winter probeert te verkopen. Ik zie wevers dan ook nog wel starten de 1e wedstrijd in een corolla
weet niet of iemand het al had geplaatst maar, als je op RR tijdens de uitzending van de Euregiorally goed had opgelet, dan had je gehoort dat Kuipers heeft gezegd dat de Sub niet wegging maar er wellicht (de Focus dus) iets bijkwam
-
pedduhwick
-
door erikjan » zo dec 23, 2007 13:34
Kuipers is inmiddels goed gewend aan de S12, dus of het zo slim voor men is om over te stappen op een Focus...
daarbij: de S12 is in mijn ogen veel fraaier dan de Focus WRC...
-

erikjan
-
-
door John » zo dec 23, 2007 14:09
pedduhwick schreef:mastersevius schreef:alleskids1971 schreef:ZZR Fan schreef: kuipers zal in Emmeloord nog wel moet de S12 starten.

. De Nederlandse rallyfan wordt flink verwend de laatse jaren, en volgend jaar nog meer WRCar geweld. En dan te bedenken dat de FIA een paar jaar terug de WRCars wou verbannen en alleen in de WRC wou zien. Wat bijna tot de dood van diverse landen kampioenschappen heeft geleid

volgens mij is het tot nu toe altijd geweest dat wevers de klant altijd eerst het nieuwe materiaal gunde.
Waarom zou dat nu niet het geval zijn. ik zou me goed kunnen voorstellen dat kuipers de wrc in de winter probeert te verkopen. Ik zie wevers dan ook nog wel starten de 1e wedstrijd in een corolla
weet niet of iemand het al had geplaatst maar, als je op RR tijdens de uitzending van de Euregiorally goed had opgelet, dan had je gehoort dat Kuipers heeft gezegd dat de Sub niet wegging maar er wellicht (de Focus dus) iets bijkwam
Zeg nooit nooit, als er een goede koper zich meld in Zenderen is ie verkocht denk.
-
John
-
door John » zo dec 23, 2007 14:10
pedduhwick schreef:mastersevius schreef:alleskids1971 schreef:ZZR Fan schreef: kuipers zal in Emmeloord nog wel moet de S12 starten.

Zeg nooit nooit, als er een goede koper zich meld in Zenderen is ie verkocht denk.
-
John
-
door YellowLeonVT » zo dec 23, 2007 14:15
John schreef:Zeg nooit nooit, als er een goede koper zich meld in Zenderen is ie verkocht denk.
Een S12 kan je nog wel een keer kwijt worden denk ik. Zal wel niet snel verkocht worden. Denk dat Kuipers eerst zeker wil weten dat de Focus WRC06 een betere auto voor hem is.
-
YellowLeonVT
-
-
door Starkoo » zo dec 23, 2007 16:36
YellowLeonVT schreef:John schreef:Zeg nooit nooit, als er een goede koper zich meld in Zenderen is ie verkocht denk.
Een S12 kan je nog wel een keer kwijt worden denk ik. Zal wel niet snel verkocht worden. Denk dat Kuipers eerst zeker wil weten dat de Focus WRC06 een betere auto voor hem is.
Kuipers kende wil die dat zeker weten!
-

Starkoo
-
door Ewoud » zo dec 23, 2007 18:18
Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan

-
Ewoud
-
door pedduhwick » zo dec 23, 2007 18:30
Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan

2? + die andere 2 van van Merksteijn

-
pedduhwick
-
door spookie » zo dec 23, 2007 18:37
pedduhwick schreef:Ewoud schreef:Wat een luxe toch dat je twee van die recente kanonnen kan hebben staan

2? + die andere 2 van van Merksteijn

Maar die 2 staan niet in markelo
-

spookie
-
-
door sebas » zo dec 23, 2007 18:48
Nee die staan in Hengelo
-
sebas
-
door pedduhwick » zo dec 23, 2007 18:52
sebas schreef:Nee die staan in Hengelo
volgens mij ook niet in Hengelo

, maar in Enschede

-
pedduhwick
-
door sebas » zo dec 23, 2007 18:55
Allemaal 1 pot nat

-
sebas
-
door alleskids1971 » zo dec 23, 2007 18:56
Het wordt in 2008 een Ford WRCar tegen Subaru WRCar kampioenschap. minimaal 4 Focussen en 3,4 Impreza's. En wa er dan in de komende maanden nog aan vuurwerk bij komt.
-
alleskids1971
-
Keer terug naar rallysport.nl