Wie in Wat in 2009 99,9% ZEKER topic

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Red_Spike » vr feb 20, 2009 19:05

mafiabaas101 schreef:
lunteraan schreef:die auto van dirk garvelink met dat kleine kenteken plaatje mag dat ?

volgens mij niet

maar er mag wel meer niet :roll: :lol:

Bijna elke rally auto heeft dat, alleen in Engeland mag het niet, kijk maar naar de foto's, en het topic, over de rally in Wales afgelopen december.
Red_Spike

Berichtdoor per-fect » vr feb 20, 2009 19:33

Red_Spike schreef:
mafiabaas101 schreef:
lunteraan schreef:die auto van dirk garvelink met dat kleine kenteken plaatje mag dat ?

volgens mij niet

Bijna elke rally auto heeft dat, alleen in Engeland mag het niet, kijk maar naar de foto's, en het topic, over de rally in Wales afgelopen december.

Tijdens de amsterdam sprint kan Garvelink anders nog wel eens een probleem(pje ) krijgen wet zo'n kentekenplaatje,
per-fect

Berichtdoor briljant » vr feb 20, 2009 19:37

Red_Spike schreef:
mafiabaas101 schreef:

volgens mij niet

In Nederland mag het net zo goed NIET hoor.
Vraag maar eens aan deelnemers in Amsterdam.

@Erwin. Je was me net voor.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor cellie » vr feb 20, 2009 19:40

per-fect schreef:
Red_Spike schreef:
mafiabaas101 schreef:

volgens mij niet

Tijdens de amsterdam sprint kan Garvelink anders nog wel eens een probleem(pje ) krijgen wet zo'n kentekenplaatje,

Theo heeft toch ook geen probleem gehad in amsterdam :wink: , maar het mag idd niet,(alleen met uitzondering op het kentekenbewijs)
maar de meeste hebben de juiste wel bij zich hoor(denk ik)
cellie

Berichtdoor cellie » vr feb 20, 2009 19:41

Ik moet wat sneller een berichtje tikken :lol:
cellie

Berichtdoor topsport » vr feb 20, 2009 19:57

topsport

Berichtdoor henk 400rr » vr feb 20, 2009 20:53

Harry37 schreef:
Robert_ schreef:Afbeelding
Foto: Ricardo Smit

Voor een antwoord omtrent de geruchten rond v. Eldik. :wink:

mooi om te lezen dat de drive er nog is!!!!!!!

hopelijk zien we ze eerder dan hellendoorn.

Harry

Leuk om dit te lezen, ik verheug me er al op om de subaru weer in actie te zien.
Ik wens hun ook veel succes toe met het gestelde doel.
Groeten, Henk
henk 400rr

Berichtdoor r199 » za feb 21, 2009 15:23

dan na het goede nieuws van mark ff wat minder nieuws van da kant van kleinjan

Wij rijden dit jaar niet, of alleen een sporadische wedstrijd.

Ik stap zolang bij Eric Bolhaar (Nissan 350Z) in. Als Harry wil rijden, navigeer ik bij Harry en schakelen we Erics reservenavi in voor Eric. Helaas helaas helaas.

Hopelijk lukt het toch nog wat starts met Team Kleinjan te maken. In ieder geval staat de Fabia nog te koop. De recessie helpt ook niet echt.

Wie weet wat er nog veranderen gaat, maar ga hier voorlopig maar van uit. Hopelijk volgend jaar weer een compleet seizoen!

bron de kleinjan hyves: http://teamkleinjan.hyves.nl/
r199

Berichtdoor V.D.G Rally team » za feb 21, 2009 21:25

r199 schreef:dan na het goede nieuws van mark ff wat minder nieuws van da kant van kleinjan

Ik stap zolang bij Eric Bolhaar (Nissan 350Z) in. Als Harry wil rijden, navigeer ik bij Harry en schakelen we Erics reservenavi in voor Eric. Helaas helaas helaas.

Hopelijk lukt het toch nog wat starts met Team Kleinjan te maken. In ieder geval staat de Fabia nog te koop. De recessie helpt ook niet echt.

Wie weet wat er nog veranderen gaat, maar ga hier voorlopig maar van uit. Hopelijk volgend jaar weer een compleet seizoen!

Dus de skoda was te hoog gegrepen. Je moet een goed en betrouwbaar buget hebben om met de grote jongens mee te doen.
Gewoon met het golfje blijven rijden dan heb je zeker of meer plezier.
V.D.G Rally team

Berichtdoor erikjan » za feb 21, 2009 21:38

V.D.G Rally team schreef:
r199 schreef:dan na het goede nieuws van mark ff wat minder nieuws van da kant van kleinjan

Dus de skoda was te hoog gegrepen. Je moet een goed en betrouwbaar buget hebben om met de grote jongens mee te doen.

da's makkelijk gezegd...

zelfs PvM schijnt een stapje terug te doen om financiele redenen :(
erikjan

Berichtdoor Holkers » za feb 21, 2009 21:48

@Peter, wanneer heb jij voor de laatste keer gereden voor de prijzen? (nee, ik heb die illusie niet)

Dat VM het rustiger aan moet doen is te verklaren door de stagnatie in de bouwwereld en de waardedaling van de metaalprijzen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor V.D.G Rally team » za feb 21, 2009 22:07

Holkers schreef:@Peter, wanneer heb jij voor de laatste keer gereden voor de prijzen? (nee, ik heb die illusie niet)

Dat VM het rustiger aan moet doen is te verklaren door de stagnatie in de bouwwereld en de waardedaling van de metaalprijzen.

ik heb vorig jaar nog een paar wedstrijden gereden alleen niet in NL.
En ik rij niet meer voor de prijzen. heb al bekers genoeg. ik rij wat ik leuk vind.En dat is wat ik bedoel met kleinjan om voorin te rijden heb je een goed en stabiel buget nodig. Je moet maars eens navraag doen bij wevers wat het kost per wedstrijd om met een fabia te rijden. n dan nog niet te praten over eventuele schade.

En ik heb het niet over VM gehad. ????

Kleinjan moet gewoon blijven rijden in de golf met die auto verdiend ie ook wardering omdat ie daar ook hard mee kan gaan.
V.D.G Rally team

Berichtdoor cvgn » za feb 21, 2009 23:06

Dit kan zowel financieel als met de gezondheid van Harry te maken hebben, in september vorig jaar heeft hij iets aan zijn hart gehad.

groetjes uit Roosendaal
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor A.H.S » za feb 21, 2009 23:45

cvgn schreef:

Dit kan zowel financieel als met de gezondheid van Harry te maken hebben, in september vorig jaar heeft hij iets aan zijn hart gehad.

groetjes uit Roosendaal
Carine van Gastel

Toch leuk dat hij het in ieder geval geprobeert heeft,het was toch wel genieten als ze met de skoda voorbij kwamen :D
A.H.S

Berichtdoor Harry37 » zo feb 22, 2009 11:24

De tweede primeur is voor John Temmink en navigator Henk-Jan Elbert. De derde plaats die Temmink vorig jaar in het Rallyclinic Dutch Open smaakt de Oldenzaalse ondernemer naar meer. In de zoektocht naar een nog beter wapen dan hij met zijn Skoda Fabia al had, kreeg Temmink de mogelijkheid om een ex-Mark van Eldik Subaru Impreza S12 WRC aan te schaffen. Die kans liet hij niet voorbij gaan en in Hannuit maken Temmink en Elbert hun debuut met de nieuwe Subaru Impreza.

Verrassende wending toch een Sub gekocht van van Eldik, nou laat het seizoen maar snel beginnen.

Harry
Harry37

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl