daarom vroeg ik het ook......maar toch bedankt !
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Super 1600 schreef:En Hans Weijs sr. heeft de oude Golf van Theo van de Berg gekocht!
marceltjuhh schreef:ik hoop niet dat junior het bij een VW houdt, ik denk dat hij meer geschikt is voor het betere werk ( WRC'S)
Als je nu al ziet hoe die met de evo rondrijd, echt super!!!
gr mars
Werner schreef:Ik zou het liefsdt Weijs Junior in een (VW Polo?) S1600 zien. En dan proberen het NL-kampioenschap S1600 te winnen, en ervaring opdoen in enkele EK-wedstrijden. Een dergelijk talent in het Nederlands kampioenschap F2 zou mischien Jan de Winkel kunnen overtuigen ook voor de titel te gaan, immers er is weer wat uitdaging.
Maar ja, ik weet niet wat het budget is...
StevenK schreef:Werner schreef:Ik zou het liefsdt Weijs Junior in een (VW Polo?) S1600 zien. En dan proberen het NL-kampioenschap S1600 te winnen, en ervaring opdoen in enkele EK-wedstrijden. Een dergelijk talent in het Nederlands kampioenschap F2 zou mischien Jan de Winkel kunnen overtuigen ook voor de titel te gaan, immers er is weer wat uitdaging.
Maar ja, ik weet niet wat het budget is...
Denk niet dat het winnen van ons S1600 kampioenschap erg indrukwekkend zal staan op zijn CV. Er zijn volgens mij sowieso maar weinig succesvolle nationale S1600 kampioenschappen en het einde van de S1600 klasse is toch al nabij.
En als ik hoor hoeveel plezier hij in een N4 heeft, ga ik er vanuit dat 'ie voor volgend jaar toch echt een N4 probeert te regelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast