Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Niels2 schreef:http://www.pathmosplein.nl/kww/kww.html
nee je zou wiljan hetenwiljan bruins schreef:Gijs G schreef:Bartrallyfan schreef:Ik heb een paar maanden geleden al gehoord dat Wevers bezig zou zijn met een aantal Fabia's en dat Bijvelds intresse had,Miscien dat het toch waar is,en dat Bijvelds er op wacht en dat we daarom nog niets van hem gezien hebben dit jaar
(goh, er word weer veel gehoord de laatste tijd)
als dit waar is, en bijvelds zou eens een heel ned. kampioenschap rijden, is de kampioen al bekend lijkt me.
sjonnie?????????????
mr_nice_guy73 schreef:Wat ik dan weer zo vreemd vind is, als hij nu dan zo goed is als menig mensen zeggen waarom zien we hem dan niet wat vaker op de Ned rallypaden? Dat zou hetzelfde zijn als Ronaldino die geen voetbal club heeft. Volgens zijn eigen zeggen is het budget geen probleem en dat hij het heel druk heeft met de Landwind geloof ik ook gelijk, maar daar ben je niet elke zaterdag en zondag mee bezig toch? Laat er geen misverstand over bestaan hoor ik vind hem een geweldige coureur en het is echt een gemis op de ned rallypaden, alleen heb ik een beetje mijn bedenkingen
martini racing schreef:Laten we dan maar weer afwachten of de Fabia in Markelo verschijnt en
wanneer dat dan is. Misschien dat het dan snel bekend wordt of en wie
er in gaat/gaan rijden...
Kan degene die op de uitkijk staat bij Wevers zich melden met een
tussenbericht?
Groente
Jan schreef:martini racing schreef:Laten we dan maar weer afwachten of de Fabia in Markelo verschijnt en
wanneer dat dan is. Misschien dat het dan snel bekend wordt of en wie
er in gaat/gaan rijden...
Kan degene die op de uitkijk staat bij Wevers zich melden met een
tussenbericht?
Groente
Tis Pasen joh, dan heb ik wel ff wat beters te doen
henk schreef:ja....achter de pc zitten![]()
Jan schreef:henk schreef:ja....achter de pc zitten![]()
Die Compilatie van de LG Almere Rally moest toch een keer online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast