Wie in Wat in 2009 99,9% ZEKER topic

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor mantaboy » ma feb 23, 2009 8:08

cvgn schreef:
Dus de skoda was te hoog gegrepen. Je moet een goed en betrouwbaar buget hebben om met de grote jongens mee te doen.
Gewoon met het golfje blijven rijden dan heb je zeker of meer plezier.

Dit kan zowel financieel als met de gezondheid van Harry te maken hebben, in september vorig jaar heeft hij iets aan zijn hart gehad.

groetjes uit Roosendaal
Carine van Gastel

Was de speculaas lekker? :?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor official No. 27768 » ma feb 23, 2009 12:05

Super stoer en vooral respect dat Mark v Eldik & Michel Groenewoud weer gaan starten dit jaar!
Ik zou het zelf denk ik niet meer durven / kunnen opbrengen!
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor Jeffrey » ma feb 23, 2009 14:04

cvgn schreef:
Dus de skoda was te hoog gegrepen. Je moet een goed en betrouwbaar buget hebben om met de grote jongens mee te doen.

Dit kan zowel financieel als met de gezondheid van Harry te maken hebben, in september vorig jaar heeft hij iets aan zijn hart gehad.

groetjes uit Roosendaal
Carine van Gastel

ik reed deze afgelopen week langs Van Heek Motorsport in Rijssen en daar stond t blauwe bommetje wel buiten :wink: hoe is het nu trouwens weer met harry, is hij weer hersteld ..(we hebben dr namelijk niet echt veel over gehoord...)
Jeffrey

Berichtdoor Johnny87 » ma feb 23, 2009 18:05

mantaboy schreef:
cvgn schreef:

groetjes uit Roosendaal
Carine van Gastel

Was de speculaas lekker? :?

Hoezo die speculaas ik woon er nog geen 5 min van vandaan en weet ook dat hij vorig jaar iets met z'n hart heeft gehad. Hij is nu weer goed te pas maar het is erg rustig rond z'n rally plannen. Gewoon afwachten en dan zul je vanzelf wel een bericht op z'n site tegen komen.
Johnny87

Berichtdoor briljant » ma feb 23, 2009 18:20

Jeffrey schreef:
cvgn schreef:

groetjes uit Roosendaal
Carine van Gastel

ik reed deze afgelopen week langs Van Heek Motorsport in Rijssen en daar stond t blauwe bommetje wel buiten :wink: hoe is het nu trouwens weer met harry, is hij weer hersteld ..(we hebben dr namelijk niet echt veel over gehoord...)
Na de tijd heeft hij al wel de Euregio sprint gereden met de Golf (startnummer 154)
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor actionmedia4all.com » di feb 24, 2009 0:06

briljant schreef:Na de tijd heeft hij al wel de Euregio sprint gereden met de Golf (startnummer 154)

Hij heeft een halve ronde gereden op de proef industrieterrein, Diamantstraat, en toen de auto aan de kant gezet.
Afbeelding
actionmedia4all.com

Berichtdoor briljant » di feb 24, 2009 0:37

actionmedia4all.com schreef:
briljant schreef:Na de tijd heeft hij al wel de Euregio sprint gereden met de Golf (startnummer 154)

Hij heeft een halve ronde gereden op de proef industrieterrein, Diamantstraat, en toen de auto aan de kant gezet.
Maar dus wel deelgenomen.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor erikjan » di feb 24, 2009 8:25

briljant schreef:
actionmedia4all.com schreef:

Maar dus wel deelgenomen.

inderdaad, hij kwam 1x door op de rundkurs, waarna het blok er de brui aan gaf...
erikjan

Berichtdoor A.H.S » di feb 24, 2009 19:31

Ik zag vanmiddag een rally Astra rijden in Haaksbergen,volgens mij van een snelle hovenier :wink:
Alleen was de kleur wat anders geworden :wink:
A.H.S

Berichtdoor V.D.G Rally team » di feb 24, 2009 20:48

vanmiddag was verkooien met de sub bij de RDW volgens mij om de auto op NL kent te zetten. Heeft bijna 1 uur binnen gestaan.
De kleur van de auto was nog hetzelfde. Alleen bijna of geen sponsors erop.
V.D.G Rally team

Berichtdoor mantaboy » wo feb 25, 2009 12:41

V.D.G Rally team schreef:vanmiddag was verkooien met de sub bij de RDW volgens mij om de auto op NL kent te zetten. Heeft bijna 1 uur binnen gestaan.

Het was te horen ja, zelfs hier. Heb je indertijd de MAN van Stacey ook gezien? De RDW zit vlakbij je. :wink:
mantaboy

Berichtdoor V.D.G Rally team » wo feb 25, 2009 16:53

mantaboy schreef:
V.D.G Rally team schreef:vanmiddag was verkooien met de sub bij de RDW volgens mij om de auto op NL kent te zetten. Heeft bijna 1 uur binnen gestaan.

Het was te horen ja, zelfs hier. Heb je indertijd de MAN van Stacey ook gezien? De RDW zit vlakbij je. :wink:

ik zit langs de RDW ik kijk bij hun binnen.
En de auto's van stacey heb ik ook gezien.
Ik dend dat je de auto van nelis niet gehoord hebt ze hebben hem naar binnen geduwd en naar buiten.
V.D.G Rally team

Berichtdoor mantaboy » wo feb 25, 2009 16:56

V.D.G Rally team schreef:
mantaboy schreef:

ik zit langs de RDW ik kijk bij hun binnen.
En de auto's van stacey heb ik ook gezien.
Ik dend dat je de auto van nelis niet gehoord hebt ze hebben hem naar binnen geduwd en naar buiten.

Heb ik dan een auto bij jou gehoord? Ik zit namelijk om de hoek bij je nu.
mantaboy

Berichtdoor r199 » wo feb 25, 2009 18:53

Veenhuizen goes Dakar

http://TheRoadToDakar.com
Patrick Veenhuizen, meer dan 20 jaar actief rallyrijder, is een groot fan van de Dakar. Na een bezoek aan deze wedstrijd in Argentinië heeft hij besloten de vaderlandse rallysport vaarwel te zeggen en gaat hij een nieuwe uitdaging aan: met een vrachtwagen deelnemen aan deze zwaarste uitputtingsslag voor mens en machine.

http://www.youtube.com/watch?v=OGiL89ak2vg
r199

Berichtdoor lunteraan » wo feb 25, 2009 19:02

r199 schreef:Veenhuizen goes Dakar

http://TheRoadToDakar.com
Patrick Veenhuizen, meer dan 20 jaar actief rallyrijder, is een groot fan van de Dakar. Na een bezoek aan deze wedstrijd in Argentinië heeft hij besloten de vaderlandse rallysport vaarwel te zeggen en gaat hij een nieuwe uitdaging aan: met een vrachtwagen deelnemen aan deze zwaarste uitputtingsslag voor mens en machine.

http://www.youtube.com/watch?v=OGiL89ak2vg

gaat hij dan met een ginaf incl. CAT rijden ofzoiets als je het promotie filmpje bekijkt wel :?:
wat voor een liedje hoor je dan op de achtergrond :?:
Michel Hendriksen
]
lunteraan

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl