Wevers van Corolla naar Fabia

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Turboboost » ma apr 09, 2007 18:34

Pfoe, de Privé krijgt het er nog druk mee.

Het is natuurlijk altijd afwachten wat er daadwerkelijk van door gaat . Maar neem van mij aan dat het in elk geval z'n eigen woorden zijn geweest. :wink:

Laten we in elk geval hopen dat je van sommige personen hier op het forum nog wel kunt zeggen dat het betrouwbaar is wat ze zeggen/ typen. :wink: :D
Turboboost

Berichtdoor pedduhwick » di apr 10, 2007 10:21

ik was net op de andere bekende rallysite aan het kijken naar het nieuwsverslag over de rally in Ierland en daar zag ik dit staan

2. E. Donnelly/P. Kiely - Subaru Impreza WRC S12

ik wist wel dat hij overgestapt was na een subaru maar dat het al een S12 was wist ik niet :lol: laat hem maar mee komen naar de Hellendoornrally :D
pedduhwick

Berichtdoor SubaruMen » di apr 10, 2007 10:53

Ja inderdaad

M van Eldik Vs E Donnelly

lijkt me een mooie strijd als de Subaru`s tenminste heel blijven.

Iemand nog nieuws over Wevers?

Gr SubaruMen
SubaruMen

Berichtdoor Gijs G » di apr 10, 2007 11:55

ik denk geen enkele kans
Gijs G

Berichtdoor SWRT » di apr 10, 2007 11:56

Ik dacht dat het over wevers en de fabia ging :lol: Maaruh denk idd niet dat mark een kans heb tegen donnely;)
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT

Berichtdoor lange6 » di apr 10, 2007 12:08

waarom zou mark geen kans hebben??

hij heeft meer terreinkennis gok ik
lange6

Berichtdoor HJD » di apr 10, 2007 12:15

lange6 schreef:waarom zou mark geen kans hebben??

hij heeft meer terreinkennis gok ik

Inderdaad, dat denk ik ook. Ik heb hier regelmatig Ieren zien rijden die in eigen land nog wel aardig goed waren, en hier geen vuist konden maken. Maarja, Donnelly is natuurlijk wel een apart geval haha.
Laatst bijgewerkt door HJD op di apr 10, 2007 12:55, in totaal 1 keer bewerkt.
HJD

Berichtdoor mantaboy » di apr 10, 2007 12:21

Ik vind EG geen apart geval. Zo goed is die nu ook weer niet...

Voor wat betreft de rest van dit topic: Word een lange grap zo....
mantaboy

Berichtdoor HJD » di apr 10, 2007 12:44

mantaboy schreef:Ik vind EG geen apart geval. Zo goed is die nu ook weer niet...

Nouja, hij wint wel met een bejaarde Corolla een aantal maal het Iers asfaltkampioenschap, wat een zwaarbevochten kampioenschap is. Ook Wevers is hier wel kampioen geworden met een Corolla, maar dat was niet tegen minimaal 10-15 WRC's per wedstrijd. En hij lag dit jaar tot een proef voor het eind van de Galway International Rally gewoon voor Marcus Gronholm. Dat vind ik toch zeker een prestatie.
HJD

Berichtdoor SWRT » di apr 10, 2007 13:48

laten we verder maar eerst is kijken of donnely naar hellendoorn wil komen :wink:
Rally is not A Crime 8) :evil:
SWRT

Berichtdoor mark brinks » di apr 10, 2007 14:40

Ik vind EG geen apart geval. Zo goed is die nu ook weer niet...

Nouja, hij wint wel met een bejaarde Corolla een aantal maal het Iers asfaltkampioenschap, wat een zwaarbevochten kampioenschap is. Ook Wevers is hier wel kampioen geworden met een Corolla, maar dat was niet tegen minimaal 10-15 WRC's per wedstrijd. En hij lag dit jaar tot een proef voor het eind van de Galway International Rally gewoon voor Marcus Gronholm. Dat vind ik toch zeker een prestatie.eft de rest van dit topic: Word een lange grap zo....

helemaal mee eens en dat drie jaar achter elkaar

en let op de fabia s in hulst
mark brinks

Berichtdoor YellowLeonVT » di apr 10, 2007 17:36

mantaboy schreef:Ik vind EG geen apart geval. Zo goed is die nu ook weer niet...

pff.. Dan wordt het eens tijd dat je een dvd'tje van de beste man gaat bekijken. Die gaat echt knalhard in zijn Corolla WRC..Maar het beste bewijs is echter dat ie in de Galway International Rally lang mee kon qua tijden met Marcus Gronholm. En wel in een voor hem nieuwe auto !

Zoals ze zeggen in de voetbalsport, Mark van E. mag zijn veters nog niet strikken :lol: :wink:
YellowLeonVT

Berichtdoor kraats » di apr 10, 2007 19:00

YellowLeonVT schreef:

pff.. Dan wordt het eens tijd dat je een dvd'tje van de beste man gaat bekijken. Die gaat echt knalhard in zijn Corolla WRC..Maar het beste bewijs is echter dat ie in de Galway International Rally lang mee kon qua tijden met Marcus Gronholm. En wel in een voor hem nieuwe auto !

Zoals ze zeggen in de voetbalsport, Mark van E. mag zijn veters nog niet strikken :lol: :wink:

Als jij nou een DVD-tje regelt kunnen wij er ook over oordelen, als we dat al zouden willen. :?
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Niels2 » di apr 10, 2007 19:08

YellowLeonVT schreef:Zoals ze zeggen in de voetbalsport, Mark van E. mag zijn veters nog niet strikken :lol: :wink:

Kon je nog wel eens tegen vallen.

EG gaat zeker hard vooruit, maar het niveau daar in Ierland is echt niet zo bijzonder. Denk dat EG het in bijv. Hellendoorn nog knap lastig zou krijgen met onze nationale top.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Mark Verhoeven » di apr 10, 2007 19:09

bejaarde Corolla

Lekker gemakkelijk om als excuus te gebruiken als de prestaties eens tegenvallen... :? (zo slecht is zo'n auto niet hoor!)

P.S. Doe ik trouwens ook als ik met mijn Sub van '99 de actuele EVO's niet kan bijhouden... :oops: (maar in mijn geval is het een terecht excuus) 8) :wink:
Mark Verhoeven

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl