guy woodcock schreef:I am coming back in 2008 in the maxi for some more fun in formula 2
That's great news Guy
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
guy woodcock schreef:I am coming back in 2008 in the maxi for some more fun in formula 2
ikkuh_18 schreef:nu is het helemaal definitief,
volgend jaar zullen maarten en ik enkele wedstrijden starten in een Opel Manta gt/e.
Super veel zin in!
Holkers schreef:Hier kan gespeculeerd worden, is geen nieuw topic voor nodig. Als je wat wilt schreeuwen, graag met een beetje onderbouw... (voor degene die dit een vreemd stukje tekst vinden. Een topic met iets over Wevers en een Xsara deel 234, wat nu in een stoffig hoekje ligt)
edit: al 2 topics...
SWRT schreef:Holkers schreef:Hier kan gespeculeerd worden, is geen nieuw topic voor nodig. Als je wat wilt schreeuwen, graag met een beetje onderbouw... (voor degene die dit een vreemd stukje tekst vinden. Een topic met iets over Wevers en een Xsara deel 234, wat nu in een stoffig hoekje ligt)
maw. Jij wilt nu beweren dat Wevers een Xsara krijgt. Ik heb ut idee dat je al veel meer weet dan je prijs geeft.
Holkers schreef:SWRT schreef:Holkers schreef:Hier kan gespeculeerd worden, is geen nieuw topic voor nodig. Als je wat wilt schreeuwen, graag met een beetje onderbouw... (voor degene die dit een vreemd stukje tekst vinden. Een topic met iets over Wevers en een Xsara deel 234, wat nu in een stoffig hoekje ligt)
maw. Jij wilt nu beweren dat Wevers een Xsara krijgt. Ik heb ut idee dat je al veel meer weet dan je prijs geeft.
Hehe, niemand KRIJGT iets heDoelde meer op 2 topic die door 1 persoon gestart werden waarin geheel niet onderbouwd geschreeuw werd dat Erik een Xsara gekocht had...
Ach, ik hoor wel eens wat, maar om nou alles wat mijn oor hoort hier of in een persbericht neer te zetten....
rally for ever schreef:ikkuh_18 schreef:nu is het helemaal definitief,
volgend jaar zullen maarten en ik enkele wedstrijden starten in een Opel Manta gt/e.
Super veel zin in!
Da's mooi Anna, wie gaat er rijden?
Maar ook hiervor geldt, als je zelf meldt is het eerder 99,9% zeker![]()
henkdevries schreef:Bram Kuipers en Gijs Boom zullen het equipe voor het HART vormen voor 2008 in de Ford Puma S1600. Weer 2 nieuwe jongens!
Hopelijk wordt het net zo'n mooi of beter seizoen dan afgelopen jaar voor de jongens!
koiperz schreef:henkdevries schreef:Bram Kuipers en Gijs Boom zullen het equipe voor het HART vormen voor 2008 in de Ford Puma S1600. Weer 2 nieuwe jongens!
Hopelijk wordt het net zo'n mooi of beter seizoen dan afgelopen jaar voor de jongens!
Kuipers in een WRC
Kuipers in een S2000
Kuipers in een S1600
Kuipers zijn stoer en rouleren de rallysport in NL!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast