henkdevries schreef:Bram Kuipers en Gijs Boom zullen het equipe voor het HART vormen voor 2008 in de Ford Puma S1600. Weer 2 nieuwe jongens!
Hopelijk wordt het net zo'n mooi of beter seizoen dan afgelopen jaar voor de jongens!
ik hoop beter
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
henkdevries schreef:Bram Kuipers en Gijs Boom zullen het equipe voor het HART vormen voor 2008 in de Ford Puma S1600. Weer 2 nieuwe jongens!
Hopelijk wordt het net zo'n mooi of beter seizoen dan afgelopen jaar voor de jongens!
guy woodcock schreef:I am coming back in 2008 in the maxi for some more fun in formula 2
koiperz schreef:henkdevries schreef:Bram Kuipers en Gijs Boom zullen het equipe voor het HART vormen voor 2008 in de Ford Puma S1600. Weer 2 nieuwe jongens!
Kuipers in een WRC
Kuipers in een S2000
Kuipers in een S1600
Kuipers in een M3 Compact
Kuipers zijn stoer en rouleren de rallysport in NL!!!
pedduhwick schreef:ik heb nog wat om misschien over te speculeren, was vanmiddag aan het rondrijden en dacht rij even naar Markelo, naar huize Wevers, hieraan gekomen stond er een bus van Modiform (vd Marel rallyteam) en een belgische bus.. vd marel in 2008 in een skoda/toyota ??
Rallyfanaat schreef:pedduhwick schreef:ik heb nog wat om misschien over te speculeren, was vanmiddag aan het rondrijden en dacht rij even naar Markelo, naar huize Wevers, hieraan gekomen stond er een bus van Modiform (vd Marel rallyteam) en een belgische bus.. vd marel in 2008 in een skoda/toyota ??
of een S12? als kuipers een Ford krijgt is er een S12 over, die is ook in onderhoud bij wevers sport?
pedduhwick schreef:ik heb nog wat om misschien over te speculeren, was vanmiddag aan het rondrijden en dacht rij even naar Markelo, naar huize Wevers, hieraan gekomen stond er een bus van Modiform (vd Marel rallyteam) en een belgische bus.. vd marel in 2008 in een skoda/toyota ??
YellowLeonVT schreef:Hoor trouwens niemand over de 'nieuwe' functie van Bart Hissink ? Is dat de roddelpers ontgaan
pedduhwick schreef:YellowLeonVT schreef:Hoor trouwens niemand over de 'nieuwe' functie van Bart Hissink ? Is dat de roddelpers ontgaan
vertel? ik heb er nog niets over gehoort!
solberg the best schreef:pedduhwick schreef:YellowLeonVT schreef:Hoor trouwens niemand over de 'nieuwe' functie van Bart Hissink ? Is dat de roddelpers ontgaan
vertel? ik heb er nog niets over gehoort!
Het was in rtl rally report tochh ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast