hoe noem je zo'n functie eigelijk?
Leider sportieve zaken?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
spookie schreef:Rallyfanaat schreef:pedduhwick schreef:ik heb nog wat om misschien over te speculeren, was vanmiddag aan het rondrijden en dacht rij even naar Markelo, naar huize Wevers, hieraan gekomen stond er een bus van Modiform (vd Marel rallyteam) en een belgische bus.. vd marel in 2008 in een skoda/toyota ??
of een S12? als kuipers een Ford krijgt is er een S12 over, die is ook in onderhoud bij wevers sport?
of zou ie voor de banden gaan?
Hein schreef:Is maar goed dat dit een speculaas topic is. Marel = BF Goodrich banden. En ik meen mij te herinneren dat Rene Kuipers op BF Goodrich rijdt.
Holkers schreef:Justin95 schreef:volgens mij rijd kuipers toch ook op kumho
?
Hellendoorn iig niet. Toen reed hij op BF'jes
mafiabaas101 schreef:Holkers schreef:Justin95 schreef:volgens mij rijd kuipers toch ook op kumho
?
Hellendoorn iig niet. Toen reed hij op BF'jes
Euregio ook op BFfies
Arfman schreef:En als v/d Marel in een Skoda of Subaru kruipt, rijdt ie vast niet met zo'n opvallende (en trage ...) bus naar Markelo

FocusMSD schreef:Arfman schreef:En als v/d Marel in een Skoda of Subaru kruipt, rijdt ie vast niet met zo'n opvallende (en trage ...) bus naar Markelo
Toch heeft ie gelijk.Echter in het aanhangertje paste hooguit een Skodaatje,Subaruutje of Toyotaatje en absoluut niets zonder tje.
briljant schreef::?Justin95 schreef:
pfff.... vd marel in een s12 ,, zie je het al voor je ?
Waarom niet als meervoudig Nederlands kampioen?
Of ben je zo jong dat je de vader van Jan Timo niet kent?
Justin95 schreef:briljant schreef::?Justin95 schreef:
pfff.... vd marel in een s12 ,, zie je het al voor je ?
Waarom niet als meervoudig Nederlands kampioen?
Of ben je zo jong dat je de vader van Jan Timo niet kent?
Ten 1e , Vd marel heeft het geld echt niet om een s12 te kopen.
ten 2e bij barneveld zij die toch zelf dat die er mee ging stopppen .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten