john16 wrote:
Dit is het profiel van mijn broertje ik ga al sinds 98 naar alle rallies van het nederlands kampioenschap. Naar bijna alle rallies in Belgie en enkele wk rallies.
======================
Profiel van je broertje? Allebei John?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
john16 wrote:
Dit is het profiel van mijn broertje ik ga al sinds 98 naar alle rallies van het nederlands kampioenschap. Naar bijna alle rallies in Belgie en enkele wk rallies.
Holkers wrote:
ik ben het even kwijt, john16 is merijn en is 16 en ging vanaf zijn 11de al naar alle rally's in België en Nederland. of heet merijn nou john.... ik snap hem even niet.
Trouwens, nu we toch over namen bezig zijn, wie zijn Mantaboy en Billy eigenlijk?
Van billy kan ik er nog een voornaam in kwijt maar Mantaboy als voornaam....:D:D:D
ravenger wrote:
Billy is geen onbekende.
ErikJan wrote:
Administrator,
is er niet de mogelijkheid om het gebruik van nick-names te beperken ?
Als een ieder hier op het forum duidelijk blijk geeft van z'n identiteit zijn we misschien ook een beetje verlost van uit de hand lopende topic's.
Mijns inziens moet de prioriteit voor een 'schoon' forum hoger liggen dan het soms snel op slot zetten van topic's die toevallig al op een andere plek over hetzelfde onderwerp open staan...
Een verontruste heavy-user van dit forum.
Groeten,

Huufke wrote:Holkers wrote:
ik ben het even kwijt, john16 is merijn en is 16 en ging vanaf zijn 11de al naar alle rally's in België en Nederland. of heet merijn nou john.... ik snap hem even niet.
Trouwens, nu we toch over namen bezig zijn, wie zijn Mantaboy en Billy eigenlijk?
Van billy kan ik er nog een voornaam in kwijt maar Mantaboy als voornaam....:D:D:D
Ik heb ook even zitten denken en ben tot de volgende conclusies gekomen:
- Johnyboy is de broer van John die net de rallysport heeft leren kennen...
- Mantaboy is iemand die pretendeerd iedereen uit de rallysport te kennen...
- Billyboy is het grote vraagteken die niemand lijkt te kennen...
Ik hoop dat dat enige duidelijkheid verschaft Holkers
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast