Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers wrote:
.... zodat ze niet helemaal 'groen' in de auto stappen.
JD_Kruit wrote:Holkers wrote:
.... zodat ze niet helemaal 'groen' in de auto stappen.
OK dat er voordelen zijn aan een 1-daagse licentie is natuurlijk triviaal; maar wat is dan nog het verschil met een échte licentie? Die kost je ook maar 2 uur van je leven om die te halen + medische keuring.
v.d.g rally team wrote:
Medische keuring kunnen ze s'morgens doen tijdens de sprint dat doen ze in belgie ook de keuring bij de licentie avond steld ook niets voor.
Ton van Spanje wrote:
Ik ben nog iets vergeten, wat ik kwijt wil:
Ik begrijp niet, al jaren niet, waarom de navigatoren zo in een hoekje gezet worden, Die zijn, vlgs mij, hartstikke belangrijk. Maar als het goed gaat dan heeft de rijder het gedaan, en als er wat mis is, dan krijgt de navi de schuld
Steven wrote:Ton van Spanje wrote:
Ik ben nog iets vergeten, wat ik kwijt wil:
Ik begrijp niet, al jaren niet, waarom de navigatoren zo in een hoekje gezet worden, Die zijn, vlgs mij, hartstikke belangrijk. Maar als het goed gaat dan heeft de rijder het gedaan, en als er wat mis is, dan krijgt de navi de schuld
En als je dan toch bezig bent: voor de rest van het team is het vaak nog erger...
v.d.g rally team wrote:
Ton ik denk dat je afdwaald van het onderwerp het gaat om een 1 dags licentie voor navigators.Ee rijder weet zelf wel bij welke sprint hij er iemand langs kan zetten.
Kijk maar naar ram festival ging alles toch ook goeg en ik zet geen navigators in de hoek. En ik weet zelf als geen ander dat een navi zeer belangrijk is maar niet op een industrie proefje zoals waalhaven en zoetermeer dan kunnen ze toch voor deze wedstrijden een 1 dags licentie afgeven .
v.d.g rally team wrote:
En waarom doen ze in belgie niet moeilijk dan. Hier in nederland gaat het op dit moment niet goed met de rally sport en dar bedoel ik mee , de deelnemers als jekijkt naar het aantal wat er nog is in 95/96 mog je met 120 auto's starten en dan moest je een maand van te voren inschrijven anders kon je thuis blijven en als we er nu 60 hebben mogen we van geluk spreken.
Dus alles is welkom om nieuwe deelnemers aan te trekken.
Dus daarom dit iedee mede omdat het tijdens ram festival ook goed gelukt was.
En ik vind nog steeds op een industrie proef gebeurd niet veel je kunt hoogstens een lantaarnpaal uit de grond rijden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast