door bennie2000 » za maart 13, 2004 0:22
in LELYSTAD woont waarschijnlijk 1 van de grootste rallyfan, wordt bij iedereen op donderdagavond de plaatselijke krant bezorgt met de ZUIDERZEERALLYKRANT en bij wie denk je dat de krant er NIET bij zit.
je voelt hem al zitten, gelijk code rood, alles afgezocht, ruzie met de buren dus daar geen krant, andere kant wonen geen buren, dus dan maar naar vriendin, bingo in bezit.
Het eerste wat me opvalt is natuurlijk de CLIO van winkel en de hoeveelheid sponsers op de voorkant van deze rallykrant en dat in deze economische slechte , maar verbeterende tijden tel er maar zo even een 42 stuks.
het is weer een degelijke krant geworden, er wordt wel door veel mensen in de krant gezegd dat ze het jammer vinden dat de proeven bij LELYSTAD geschrapt zijn ,alleen door het niet meewerken van staatsbosbeheer, de gemeente lelystad en sanop hadden er alles aan gedaan om staatsbosbeheer over de rallystreep te trekken , maar zonder het gewenste resultaat.
En natuurlijk in de krant de primeur van winkel en radboud, hun nieuwe rallybolide " jan de winkel is erg trots op zijn nieuwe rally-bolide.Deze renault clio super 1600 is een rallyauto in hart en nieren, helemaal ontwikkelt om op de onvoorspelbare klassementsproeven te excelleren, en volledig voorbereid op de toekomste rally ontwikkelingen.
Daarboven hebben we de zekerheid van de professionele en ervaren ondersteuning van de ontwikkelafdeling van renault sport in frankrijk.
Hierdoor hebben we altijd de beschikking over de laatste ontwikkelingen.En dat is erg belangrijk, immers alleen door constant de auto verder te ontwikkelen kun je aan de top blijven.Zo is deze auto nog persoonlijk afgesteld door ex-wereldkampioen Didier Auriol! Hierdoor verwacht ik snel aan de auto te kunnen wennen.Samen met mijn 15 jaar ervaring in voorwielaangedreven rallyauto's moet dat wel lukken.
Ik heb hoge verwachtingen met dit rally-bommetje.Ik kan niet wachten om in deze Rally te starten."
Ook een leuke foto van Garvelink van het bijschaven van de techniek in finland, aparte voorbumper.
verders staat er nog meer leuke dingen in de krant maar meer ga ik niet verklappen , dat lezen jullie later wel !!
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996