Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
handrem wrote:
Staan er nog officials uit Nederland op de proeven?

thadon wrote:handrem wrote:
Staan er nog officials uit Nederland op de proeven?
Misschien Officials van de Nederlandse Politie...
Van de site van Gemeente Tielt:
In Tielt zal bijzondere aandacht op het vlak van snelheid geschonken worden aan volgende straten :
week van 5 april tot en met 11 april 2004 :
Ruiseleedsesteenweg - Hulstplein - Wingensesteenweg
Er kunnen ook nog onaangekondigde controles gebeuren.
In elk geval zullen de snelheidscontroles opgevoerd worden.
Wel apart, ze zetten de resultaten van de controles op het web! (admin, mag deze link voor 1 keertje?)
http://www.pzregiotielt.be/snelheidscontroles.htm
Tot morgen allemaal, kleed je warm aan...
Heeft iemand nog verzoekjes voor het maken van foto's van bepaalde equipes?
Groet,
Dennis
roger wrote:
Iemand enig idee hoeveel de entree is??

pipo wrote:
Beste Thadon
Fotos van ons Paradigit team ?
Thanks

Wat wil je, zijn achterrem ging niet.thadon wrote:
Tsjoen verremde zich op een hele vreemde manier op KP 12 Schuiferskapelle, in de haaksrechts net na de start. Stond ik daar toch toevallig te filmen... Hij schoot 2 metertjes voor me door het lint het weiland in. Ik denk dat hij zich op tijd heeft beseft dat hij de bocht maar half zou halen en daarmee hard in de greppel zou belanden en eieren voor z'n geld heeft gekozen.
[Edited by thadon on 04-10-2004 at 10:22 PM GMT]
bosje wrote:Wat wil je, zijn achterrem ging niet.thadon wrote:
Tsjoen verremde zich op een hele vreemde manier op KP 12 Schuiferskapelle, in de haaksrechts net na de start. Stond ik daar toch toevallig te filmen... Hij schoot 2 metertjes voor me door het lint het weiland in. Ik denk dat hij zich op tijd heeft beseft dat hij de bocht maar half zou halen en daarmee hard in de greppel zou belanden en eieren voor z'n geld heeft gekozen.
[Edited by thadon on 04-10-2004 at 10:22 PM GMT]

corne wrote:thadon wrote:
Komt 't zien, komt 't zien.
Het filmpje van Tsjoen staat online. (zie profiel)
Tijdens het aanremmen zie je de kont een tikje naar rechts trekken, maar om daar nou de hele achtertrein voor te vervangen...
Zou dit overigens het punt zijn waar Tsjoen het over heeft? Kan haast niet, want 190 haal je volgens mij niet daar.
Nu ik alles van jonkers zie, stond jij bij de eerste bocht bij start kp (12 volgens mij) schuiferskappelle, waar je een rode auto voorbij zag schieten???

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast