Nachtmerrie PB.....

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma okt 18, 2004 19:54

David Westenbrink wrote:
Maar we moeten toch ook wat te lachen hebben!! niet dan? :-D

==============================

David,

Ik heb ook graag wat te lachen. Maar als je dan bedenkt dat er tijdens Hulst 2003 de servicejongens van een van de teams uit Erp 's nachts werden ingebouwd door een ander team en die jongens dan ook nog allerlei scheldkannonades naar hun hoofd krijgen, dan vindt ik dat niet om te lachen.

Vooral niet omdat die jongens gewoon hun hobby uitoefenen. Ik vond dat toen uiterst kinderachtig om die servicejongens persoonlijk de dupe te laten worden van een hetze die tegen anderen speelt.

Ik dacht dat ik een redelijk gevoel voor humor had, maar dat ging mij toen mijlen te ver.

Als we het vandaag dan over (on)sportiviteit hebben is dit ook wel weer een schrijnend voorbeeld.
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor kraats » ma okt 18, 2004 20:04

Biturbo wrote:
Ik weet ook zeker dat als dit verhaal over Jan de Winkel was gegaan niemand er met een woord over gerept had. Ook Jasper van den heuvel niet!!! En zeker al die slappelingen met hun nicknames niet. Daar ben ik van overtuigd.

Waarom niet? Vd Heuvel en Bijvelds waren/zijn ook zeer geliefd bij de fans! (ook bij mij)
Als er echt iets niet klopt maakt het niet uit over welke rijder het gaat. Ilegaal blijft ilegaal.[/quote]
==========================
Who the F*ck is Maarten?:D:D
Ik zal je toch antwoorden omdat dit een x een serieuze vraag lijkt.
Als je eens gaat zoeken in dit forum en dan Bijvelds inklopt. Begin dan eens te lezen en turf alle positieve punten over Bijvelds aan en alle negatieve punten. Dan ga je me helemaal begrijpen zeker als je alles eens inhoudelijk tot je neemt zonder vooroordelen.
Als je er makkelijk vanaf wilt komen kijk dan eens naar de reactie van mensen toen het over Jaspers illegale actie ging en even hoe diezelfde mensen nu reageren...
Ik wil hier de eventueel illegale actie van vorengenoemde niet schoonpraten maar heb nog geen enkel bewijs gezien, wel veel bla bla.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 20:06

zoesub wrote:
Goed en ik snap het ook niet. Maar ik ben een gemiddelde bermtoerist die auto’s met een nummer staat te kijken

Er is een Rally in het midden van Nederland. Er staat een auto langs de kant (leuk aangeschoten wild) met de klep open. Verdacht, hetze, amok dus wijzen en afmaken die hap. Iedereen heeft een mening en iedereen weet precies hoe het zit.

Ik niet ! Kan je een restrictor snel wisselen ? Of je turbo ? En ga je dat dan op een verbindingsroute doen ? In Belgie heb ik menig auto zien afslaan van het route boek, mag dat ?

Het oordeel van een ieder is klaar, zij doen het, zij rommelen, zij zijn fout.

Stel, ik loop in een winkel en het alarm poortje gaat af. Ben ik de dief. En een hele Dam (inderdaad in Amsterdam) staat te roepen pak de man. Hij heeft het gedaan, hij heeft gestolen.

Ik hoop dat onze premier niet dit forum leest, want waarden en normen hebben hier een heel andere betekenis.

Inderdaad ik ben een leek ! En mijn e-mail adres werkt gewoon.

zoesub je hebt een mailtje!
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor kraats » ma okt 18, 2004 20:19

[quote]evoliene wrote:
[quote]zoesub wrote:
Goed en ik snap het ook niet. Maar ik ben een gemiddelde bermtoerist die auto’s met een nummer staat te kijken............
.....Hij heeft het gedaan, hij heeft gestolen.

Ik hoop dat onze premier niet dit forum leest, want waarden en normen hebben hier een heel andere betekenis.

Inderdaad ik ben een leek ! En mijn e-mail adres werkt gewoon.
======================
Met deze stelling ga ik helemaal mee!!
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Biturbo » ma okt 18, 2004 20:27

Theo, of Kraats?:
ook ik heb mij uitgesproken over Jasper vd Heuvel in het GTR forum, en ook nu weer over Bijvelds. En al zou de volgende Wevers of de Winkel zijn, ook daar zal ik mij over uitlaten, fan of niet je moet er over kunnen discezeuren.

Persoonlijk heb ik nooit echt negatieve gevoelens uit de omgeving tegenover Bijvelds gevoeld. Af en toe eens opmerkingen over het vele uitvallen en/of papa Bijvelds als navigator.

Maar inderdaad J de Winkel is wel een grote publieklieveling, maar ook niet van iedereen. Dus als de niet-fan wat zou zien meld hij het toch ook op het forum? Tenminste als hij dat durfd.
(zie GTR forum over commentaar op vd Heuvel)
Biturbo

Berichtdoor nkroeze » ma okt 18, 2004 20:27

Evoliene is met mailtjes aan het strooien, dan wil ik er ook wel eentje :)
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor pipo » ma okt 18, 2004 20:29

Als er fotograven zich geroepen .Er word geld geboden voor Bijvelds foto (zonder ...)
pipo

Berichtdoor evoliene » ma okt 18, 2004 20:57

nkroeze wrote:

Waarom??Waarschijnlijk weet je dan al wat er in stond ook toch??
Jos van Riemsdijk
evoliene

Berichtdoor kraats » ma okt 18, 2004 21:21

Biturbo wrote:
Theo, of Kraats?:
ook ik heb mij uitgesproken over Jasper vd Heuvel in het GTR forum, en ook nu weer over Bijvelds. En al zou de volgende Wevers of de Winkel zijn, ook daar zal ik mij over uitlaten, fan of niet je moet er over kunnen discezeuren.

Persoonlijk heb ik nooit echt negatieve gevoelens uit de omgeving tegenover Bijvelds gevoeld. Af en toe eens opmerkingen over het vele uitvallen en/of papa Bijvelds als navigator.

Maar inderdaad J de Winkel is wel een grote publieklieveling, maar ook niet van iedereen. Dus als de niet-fan wat zou zien meld hij het toch ook op het forum? Tenminste als hij dat durfd.
(zie GTR forum over commentaar op vd Heuvel)

==================
ik zeg niet dat jij je nu anders uitlaat ik zeg alleen dat de meesten niet echt pro bijvelds zijn. De meeste topics over bijvelds zijn verdwenen. Maar ik kan er bina een boek over schrijven..:D:D
Je kunt ook zien dat er mensen nu anders reageren....

Vaak wordt dat niet gedurfd en iedereen doet wel eens iets illegaals. Dus als je je mond houdt kun je zelf ook eens iets doen. Ik ben benieuwd hoe jasper straks eens een probleempje denkt te gaan oplossen...
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Re: Re: Re: Re: Nachtmerrie PB.....

Berichtdoor Holkers » ma okt 18, 2004 21:25

kraats wrote:

Who the F*ck is Maarten?:D:D

he wat wie waar waarom hoe en waarvoor
:D:D:D:D:D:D:D
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Götz » ma okt 18, 2004 21:26

Ik ben benieuwd hoe jasper straks eens een probleempje denkt te gaan oplossen...

Dat is nu wel een hele inkopper ;-)
Götz Pfauder

Als rallysport een eenvoudig spelletje was had men het wel voetbal genoemd ... :wink:
Götz

Berichtdoor nkroeze » ma okt 18, 2004 21:36

evoliene wrote:
nkroeze wrote:

Waarom??Waarschijnlijk weet je dan al wat er in stond ook toch??

nee, ben wel benieuwd!
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor Berto » di okt 19, 2004 12:07

Laat iedereen toch in z'n waarde!
Ik heb sinds 1987 bij verschillende rijders genavigeerd en iedereen probeert het beste (snelste) uit zijn auto te halen.
Dat daarbij vaak op het randje van het legale wordt gebalanceerd weet iedereen.
Als het je lukt iets te vinden waardoor je de concurrentie voor bent heb je het goed gedaan, zolang er niemand achter komt.

Ik ben helemaal niet de grootste fan van het lijdend voorwerp (PB) maar ik vindt wel dat hij heel vaak wordt aangevallen.

Laat iedereen toch gewoon lekker met de sport bezig zijn en proberen te winnen.
Hoe men dat doet heeft men zelf te kiezen en als dat betekent dat je gepakt wordt met eventuele illegaliteiten, dan kiest men daar zelf voor.Verdenk je iemand ervan dat hij/ zij iets doet wat niet door de beugel kan, dan kun je volgens mij gewoon protest indienen bij de organisatie.

Dit is toch een forum voor onze gezamelijke hobby en niet voor kletsende tantes op een regenachtige middag......
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor V.D.G Rally team » di okt 19, 2004 12:31

Hij doet het toch zelf in ieper ook al zoo'n voorval en nu hier.
Zorg dat gewoon alles legaal is .
Nu word ie overal schuin aangekeken.
Er waren verschilende rijders die wat dachten en nu is het weer bevestigd.
Maar wat wel elke keer opvald meteen als ze uitvallen of er is iets , dan pakken ze alles in en zijn meteen vertrokken.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl