Kroeze, dat was een grapje hoor, zie wat ik daarvoor over mezelf zeg
En Bugs, ik dacht, misschien kom ik je eens tegen om je een ferme hand te geven, maar vanaf nu ga ik aktief naar je op zoek.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Toivonen schreef:Heb ik nu weer zoiets naars gepost om beledigende opmerkingen over me heen te krijgen? Lekker makkelijk hè, vanachter je pc-tje.
Kom dat een keer in mijn gezicht doen aub.
Toivonen schreef:Heb ik nu weer zoiets naars gepost om beledigende opmerkingen over me heen te krijgen? Lekker makkelijk hè, vanachter je pc-tje.
David Westenbrink schreef:Discussiëren aan de hand van een voorstel?
Voorstel:
Puntenverdeling
1 > 50
2 > 40
3 > 35
4 > 33
5 > 31
Z
10 > 21
11 > 19
12 > 18
13 > 17
Z
29 > 1
Geen coëfficienten.
Geen schrap.
--------------
nkroeze schreef:Toivonen schreef:Heb ik nu weer zoiets naars gepost om beledigende opmerkingen over me heen te krijgen? Lekker makkelijk hè, vanachter je pc-tje.
Ow prima hoor, ik wil je best in je gezicht uitlachen, geen probleem mee. Sterker nog, ik denk dat er nog wel meer zijn.......
Sorry hoor, maar als grapje of niet, dat zeg je toch niet over jezelf als je, al wel, 3 wedstrijden ofzo gereden hebt?
en mijn verdere berichten zullen voortaan in nederigheid gehuld voorzichtig worden gebracht.
Wout de Klerk schreef:en mijn verdere berichten zullen voortaan in nederigheid gehuld voorzichtig worden gebracht.
Ben benieuwd hoelang je dat volhoud
Wout de Klerk schreef:en mijn verdere berichten zullen voortaan in nederigheid gehuld voorzichtig worden gebracht.
Ben benieuwd hoelang je dat volhoud
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast