Rally team websites

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » wo apr 27, 2005 19:59

Henkie H. schreef:Ik vindt de site van Hans Weijs erg goed. Foto's, filmpjes, kalender, een stukje geschiedenis, wie is wie in het team en ook nog een goede column.
Zit alles op en aan :!:

Zit wel alles op en aan. Techniek, noem het maar op. Zit ook niet te moeilijk in elkaar, dus dat zijn 2 absolute pluspunten. Echter vind ik de lay-out niet mooi. Maar dat is misschien persoonlijk.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Hein » wo apr 27, 2005 20:06

Wolter schreef:
Henkie H. schreef:Ik vindt de site van Hans Weijs erg goed. Foto's, filmpjes, kalender, een stukje geschiedenis, wie is wie in het team en ook nog een goede column.
Zit alles op en aan :!:

Zit wel alles op en aan. Techniek, noem het maar op. Zit ook niet te moeilijk in elkaar, dus dat zijn 2 absolute pluspunten. Echter vind ik de lay-out niet mooi. Maar dat is misschien persoonlijk.



Dank, dank. :lol:

Persoonlijk hecht ik er waarde aan de zaak simpel te houden. Alles moet makkelijk vindbaar zijn.

Tsja en lay out, dat is inderdaad een kwestie van smaak. :wink:

Zelf vind ik, grafisch gezien, de site van Peter Bijvelds errrrug mooi.
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor admin » wo apr 27, 2005 22:49

David Westenbrink schreef:Ja, Erik Wevers zonder site, dat mag eigenlijk niet kunnen he.

www.target-racing.nl is de site van z'n toyota/tte gebeuren.

Daar staat geloof ik al vanaf het begin dat de site binnenkort wordt geupdate.

Beetje vreemd aangezien z'n markt over de hele wereld ligt. Je moet als bijv. amerikaanse celica rijder maar net weten dat 'ene boer uit Markelo, NL' de wereld van dat ene speciale onderdeel heeft liggen.


Nou David in tegen stelling tot een Sierra XR4 kun je voor Groep A Celica onderdelen maar op 1 plaats terecht en dat is bij die ene boer uit Markelo! Als je zo'n auto rijd weet je precies waar je moet zijn voor de delen dus een website heeft geen belang voor Erik. Wat betreft Erik's eigen website daar zitten we nu gezellig met ze alleen gebruik van te maken waar dus het forum ook een onderdeel van is. Het is dan wel geen team website maar hij heeft een algemene rally website.
admin
Site Admin
 
Berichten: 614
Geregistreerd: do jan 01, 1970 1:00

Re: webskie

Berichtdoor David Westenbrink » do apr 28, 2005 9:00

Wolter schreef:
Wacko schreef:
David Westenbrink schreef:Ja, Erik Wevers zonder site, dat mag eigenlijk niet kunnen he.

www.target-racing.nl is de site van z'n toyota/tte gebeuren.

Daar staat geloof ik al vanaf het begin dat de site binnenkort wordt geupdate.

Beetje vreemd aangezien z'n markt over de hele wereld ligt. Je moet als bijv. amerikaanse celica rijder maar net weten dat 'ene boer uit Markelo, NL' de wereld van dat ene speciale onderdeel heeft liggen.


Als jullie je beter zouden laten informeren zou je kunnen weten dat Erik wel degelijk een eigen website heeft..........
En deze wordt uitermate druk bezocht

Kan me wel herinneren dat er een jaar of 3 terug zijn auto de sticker van deze website droeg.
Daarnaast is admin ook weleens te vinden in de schuur van Wevers.
Dit hierboven lijken me aanwijzingen genoeg! :wink:

Maar een echte website van zijn team ontbreekt. Net zoals een site waar wat op staat over Target-racing en Wevers Sport behalve alleen contactgegevens.



kijk zo bedoel ik dat dus :) Waar moet ik wezen als ik wat info van hem wil weten? en ehm... zie topic onderwerp voordat we afdwalen :)

Ik, en ik denk velen met mij, zullen het wel leuk vinden als er ergens iets uitgebreid te lezen valt over een van de beste Nederlandse rijders met het meest professionele team.
David Westenbrink
 
Berichten: 896
Geregistreerd: do aug 29, 2002 16:54
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor Jan » do apr 28, 2005 9:25

De site van Frits van Eerd vindt ik ook super, en dan niet www.jumbo.nl :roll:

Mooie layout duidelijke taal etc.

Verder vindt ik dat de andere rallysite's van bijvoorbeeld fotograven of nieuwssite's, meer links moeten plaatsen van teams etc. Voor de gene die nog niet veel van de rallysport afweet is het dan best mooi om eens zo'n site te zien van een team, toch :?:

Ik heb het iig wel :oops: :lol:
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Wolter » do apr 28, 2005 12:43

Subaru Rullezzz!!! schreef:De site van Frits van Eerd vindt ik ook super, en dan niet www.jumbo.nl :roll:

Jumbo is van de spelletjes, dat is niet van hem. :wink: www.jumbo-supermarkten.nl bedoel je lijkt me. Even om verwarring te voorkomen.
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Huufke » do apr 28, 2005 12:46

Wolter schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:De site van Frits van Eerd vindt ik ook super, en dan niet www.jumbo.nl :roll:

Jumbo is van de spelletjes, dat is niet van hem. :wink: www.jumbo-supermarkten.nl bedoel je lijkt me. Even om verwarring te voorkomen.


Patrick gaat 't nog druk krijgen.. :)
Huufke
 
Berichten: 1113
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:00
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor Holkers » do apr 28, 2005 12:46

If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor Jan » do apr 28, 2005 15:01

Huufke schreef:
Wolter schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:De site van Frits van Eerd vindt ik ook super, en dan niet www.jumbo.nl :roll:

Jumbo is van de spelletjes, dat is niet van hem. :wink: www.jumbo-supermarkten.nl bedoel je lijkt me. Even om verwarring te voorkomen.


Patrick gaat 't nog druk krijgen.. :)


Voor die gene die het willen weten: :P
http://www.jumborallyteam.nl
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor cobus » do apr 28, 2005 17:35

:P Ik kwam bij het surfen nog een leuke site tegen over een jong nieuw Kalos team van ber vloedgraven....uit nijverdal
http://www.wauwracing.nl
de moeite zeker waard
cobus
 
Berichten: 18
Geregistreerd: za apr 23, 2005 19:00
Woonplaats: zoetermeer

Berichtdoor MartijnS » do apr 28, 2005 19:06

Dat was de eerste echte spam in dit topic :lol:
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Jan » do apr 28, 2005 21:06

MartijnS schreef:Dat was de eerste echte spam in dit topic :lol:


Dat krijg je toch bij zulke topic's, het valt me trouwens mee dat iedereen hier niet zijn eigen site gaat zitten aanprijzen :D
Avatar gebruiker
Jan
 
Berichten: 2378
Geregistreerd: za maart 15, 2003 13:30
Woonplaats: Vriezenveen

Berichtdoor Hein » do apr 28, 2005 21:09

Subaru Rullezzz!!! schreef:.... het valt me trouwens mee dat iedereen hier niet zijn eigen site gaat zitten aanprijzen :D


Waarom zou bijvoorbeeld ik dat moeten doen? Ik sta achter het product dat ik voor Hans Weijs Motorsport heb gemaakt, maar dat houd niet in dat ik andere sites niet mooi mag vinden, toch? 8)
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Raly Team websites

Berichtdoor cvgn » vr apr 29, 2005 7:21

Ook de website van het Double A Rallyteam, de site van Ad Blom en Amy Donkers een nieuw team in de Kalos Cup ziet er mooi en overzichtelijk uit.
webste: www.double-a-rallyteam.nl

groetjes uit het regenachtige Roosendaal.

Carine van Gastel
cvgn
 
Berichten: 753
Geregistreerd: za jun 15, 2002 12:08
Woonplaats: Roosendaal

Sites

Berichtdoor Humphrey » vr apr 29, 2005 10:29

Offtopic, maar wel tof; Frits heeft in zijn gastenboek een reactie staan van good old Erwin Mombaerts! (wat doet hij nu eigenlijk?)

Over sites: er staat bij ons een nieuwe op stapel.

DOEI, Humphrey
Avatar gebruiker
Humphrey
 
Berichten: 752
Geregistreerd: do maart 21, 2002 13:15

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten