Brainstormavond:Het aantrekkelijker maken van de rallysport

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » di jun 21, 2005 11:48

Doctor Cinquecento schreef:
mantaboy schreef:
Doctor Cinquecento schreef:Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.


Is er geweest en ten onder gegaan. Te weinig belangstelling.


Dat wist ik niet. Zelf heb ik dus nooit geweten dat iets dergelijks al heeft bestaan. Wat is er destijds aan promotie gedaan, en is er uberhaupt wel een reclame campagne voor gevoerd?

Ja, er is een vermogen in gestopt.
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor Wout de Klerk » di jun 21, 2005 11:49

Doctor Cinquecento schreef:
mantaboy schreef:
Doctor Cinquecento schreef:Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.


Is er geweest en ten onder gegaan. Te weinig belangstelling.


Dat wist ik niet. Zelf heb ik dus nooit geweten dat iets dergelijks al heeft bestaan. Wat is er destijds aan promotie gedaan, en is er uberhaupt wel een reclame campagne voor gevoerd?


Je bent pas op 31-05 ( je aanmelddatum hier) met rallysport begonnen zeker, anders had je de discussies en verhalen over RallyXS wel gezien.
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor Gast » di jun 21, 2005 12:08

Wout de Klerk schreef:
Doctor Cinquecento schreef:
mantaboy schreef:
Doctor Cinquecento schreef:Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.


Is er geweest en ten onder gegaan. Te weinig belangstelling.


Dat wist ik niet. Zelf heb ik dus nooit geweten dat iets dergelijks al heeft bestaan. Wat is er destijds aan promotie gedaan, en is er uberhaupt wel een reclame campagne voor gevoerd?


Je bent pas op 31-05 ( je aanmelddatum hier) met rallysport begonnen zeker, anders had je de discussies en verhalen over RallyXS wel gezien.


Ik ben inderdaad nadat deze discussie is gevoerd op het forum binnengekomen. Dat is ook de reden dat ik van het bestaan van een dergelijk blad nooit iets heb geweten. Jammer is het natuurlijk wel. Vooral als er al, zoals ik las een vermogen aan besteed is.

Misschien kan er dan nog iets worden gedaan richting het internet? Het internet is een zeer populair medium (niet allen bij jong maar ook bij oud), en met wat technische ondersteuning zou je daar bijvoorbeeld dan livebeelden vanaf de proeven over kunnen uitzenden. :roll:

Zoiets zal natuurlijk ook het nodige kosten, maar een poging is het denkelijk wel waard. Ik heb bijvoorbeeld ook best genoten toen er livebeelden van de RAC rally rechtsteeks via tv en internet werden uitgezonden. Dat voelt toch een klein beetje als direct betrokken zijn bij het geheel.
Gast
 

Berichtdoor Gast » di jun 21, 2005 12:09

Wout de Klerk schreef:
Doctor Cinquecento schreef:
mantaboy schreef:
Doctor Cinquecento schreef:Rallysport aantrekkelijker maken heeft denk ik erg veel te doen met de hoeveelheid promotie rondom de sport. Misschien is het goed dat de Nederlandse rallysport een honderd procent eigen magazine uitbrengt. Zoiets als het blad Formule 1 magazine. Gemaakt door wat men noemt de experts binnen de sport. Inside informatie en roddels doen het altijd goed.


Is er geweest en ten onder gegaan. Te weinig belangstelling.


Dat wist ik niet. Zelf heb ik dus nooit geweten dat iets dergelijks al heeft bestaan. Wat is er destijds aan promotie gedaan, en is er uberhaupt wel een reclame campagne voor gevoerd?


Je bent pas op 31-05 ( je aanmelddatum hier) met rallysport begonnen zeker, anders had je de discussies en verhalen over RallyXS wel gezien.


Ik ben inderdaad nadat deze discussie is gevoerd op het forum binnengekomen. Dat is ook de reden dat ik van het bestaan van een dergelijk blad nooit iets heb geweten. Jammer is het natuurlijk wel. Vooral als er al, zoals ik las een vermogen aan besteed is.

Misschien kan er dan nog iets worden gedaan richting het internet? Het internet is een zeer populair medium (niet allen bij jong maar ook bij oud), en met wat technische ondersteuning zou je daar bijvoorbeeld dan livebeelden vanaf de proeven over kunnen uitzenden. :roll:

Zoiets zal natuurlijk ook het nodige kosten, maar een poging is het denkelijk wel waard. Ik heb bijvoorbeeld ook best genoten toen er livebeelden van de RAC rally rechtsteeks via tv en internet werden uitgezonden. Dat voelt toch een klein beetje als direct betrokken zijn bij het geheel.
Gast
 

Berichtdoor Jeroen » di jun 21, 2005 12:58

Is er een verslag van deze bijeenkomst? Zo ja, is die openbaar en staat die online (ik heb niks kunnen vinden). Evt hier plaatsen een idee? Dan kan er nog meer input worden gegeven misschien, ook door de mensen die niet op de vergadering waren (zoals ik).
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor SylviaVisser » di jun 21, 2005 16:10

verslag is in de maak en zal in eerste instantie naar de aanwezigen verstuurd worden.
Een werkgroep is opgericht en de eertse datum is al vastgelegd.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Jeroen » di jun 21, 2005 16:28

SylviaBos schreef:verslag is in de maak en zal in eerste instantie naar de aanwezigen verstuurd worden.
Een werkgroep is opgericht en de eertse datum is al vastgelegd.
Klinkt goed! Ik wens iedereen die zich er mee bezig houdt veel wijsheid en succes toe! Ik hoop dat we hier of elders regelmatig op de hoogte worden gebracht van de grote lijnen. Meer meedenkers kan imo geen kwaad zou ik zeggen...
Jeroen
 
Berichten: 393
Geregistreerd: di jan 22, 2002 17:11
Woonplaats: Medebach (Duitsland)

Berichtdoor Gast » di jun 21, 2005 17:02

SylviaBos schreef:verslag is in de maak en zal in eerste instantie naar de aanwezigen verstuurd worden.
Een werkgroep is opgericht en de eertse datum is al vastgelegd.


Hoe toegankelijk zijn de resultaten van de werkgroep? Worden die hier gepubliceerd, of zijn die expliciet voor leden?
Gast
 

Berichtdoor SylviaVisser » di jun 21, 2005 17:56

Resultaten zijn te vinden op de site van Rallye Club Holland.

(met de gebruikelijke tekens en vergeet de "e" niet)
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten