Beste rally van Nederland

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Niels2 » zo okt 09, 2005 8:03

Gaat weer lekker hier (y)

Als de grote wijze heren dan ook even willen melden wat zij de beste rally's vinden ipv continue te bitchen.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Avatar gebruiker
Niels2
 
Berichten: 1391
Geregistreerd: wo nov 27, 2002 14:28
Woonplaats: Hengelo (OV)

Berichtdoor Harry Peters » zo okt 09, 2005 8:50

Niels2 schreef:Gaat weer lekker hier (y)

Als de grote wijze heren dan ook even willen melden wat zij de beste rally's vinden ipv continue te bitchen.



:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: ja ik snap het ook niet meer
Harry Peters
 
Berichten: 20
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 12:54
Woonplaats: Brummen

Berichtdoor Wolter » zo okt 09, 2005 15:17

kraats schreef:Ik denk trouwens dat dit een onmogelijke topic is omdat iedereen een bepaalde rally anders beleefd dan een ander. Dit heeft o.a. te maken met de funktie die je binnen de sport vervult. Zo kan een toeschouwer meestal niet beoordelen of de organisatie goed is of niet, dat weet de organisatie zelf namelijk het best. Ik denk dat navigatoren hier buiten de organisatie het best over kunnen oordelen. Gevolgd door de rijders, en daarna de monteurs. Maar in sommige gevallen kunnen de monteurs een waardeloos evenement ervaren terwijl de rijders het geweldig vinden. Dit heeft zo zijn redenen, omdat de beleving van een rally door monteurs compleet anders kan zijn dan voor de equipe. Dit terwijl het doel van deze groepen dezelfde is, nl; uitrijden en zo hoog mogelijk eindigen, in normale gevallen, toch?

Als we dan concluderen dat het rallypubliek tijdens het kijken relatief weinig heeft met de teams, in relatie met een organisatie, krijg je dit soort vreemde reply's op deze topic. Als je heel soms de commentaren langs de proeven hoort van de zogenaamde kenners (o.a. Forumgangers) vraag je je echt af of ze weten waar ze naar staan te kijken. Let wel; er zijn er hier een aantal die echt wel weten hoe het zit en die lopen ook regelmatig bij teams om hun oren te luister te leggen over het hoe en waarom bepaalde dingen gebeuren. Doe dat vaker bij meerdere teams want ook monteurs vinden het prettig om eens wat feedback van de proeven te krijgen uit de eerste hand, van mensen die weten waar ze het over hebben.......


Is het niet mogelijk om op het forum bij de gegevens van de personen een kopje te maken met hoe de persoon betrokken is bij de rallysport? bijv. monteur, rijder, navigator, rijder/navigator, sponsor, toeschouwer. Dan weet je in ieder geval al wat voor iemand het is. Goed, veel intimi hier op het forum kennen elkaar. En als je een tijd hier op het forum bent weet je ook ongeveer hoe de persoon betrokken is.
Enfin, ik zeg dit om ervoor te zorgen dat bij dergelijke toekomstige vragen, en meningen beter de waarde van het oordeel in te schatten is. Zoiets moet technisch te realiseren zijn (Steven?).
Wolter
 
Berichten: 1770
Geregistreerd: za aug 07, 2004 18:41
Woonplaats: Markelo

Berichtdoor Biturbo » zo okt 09, 2005 16:51

kraats schreef:
Biturbo schreef:
kraats schreef:
LeonM schreef:
SWRT schreef:rally van duitsland is echt wel top:O. Mja GT altijd het beste hea 8)


En die mening zal inderdaad wel eens anders zijn dan in de andere groepen. So what! , dit heet een forum........

===============
En daarom mag ik mijn mening niet geven..... oja was ik vergeten. sorry

nou oke doe ff met jullie mee....

Parijs - Dakar vind ik wel leuk zeker in de tijd van de daf turbo twin II
Ben er wel nooit geweest maar die vind ik top.


Ik houd er nu over op, maar lees en quote aub wel even goed!

Ik heb niets vermeld over buitenlandse rally's en/of het niet mogen geven van een mening.
Biturbo
 
Berichten: 475
Geregistreerd: do nov 06, 2003 22:31
Woonplaats: Almere

Berichtdoor kraats » zo okt 09, 2005 18:01

Let wel; er zijn er hier een aantal die echt wel weten hoe het zit en die lopen ook regelmatig bij teams om hun oren te luister te leggen over het hoe en waarom bepaalde dingen gebeuren. Doe dat vaker bij meerdere teams want ook monteurs vinden het prettig om eens wat feedback van de proeven te krijgen uit de eerste hand, van mensen die weten waar ze het over hebben.......


Is het niet mogelijk om op het forum bij de gegevens van de personen een kopje te maken met hoe de persoon betrokken is bij de rallysport? bijv. monteur, rijder, navigator, rijder/navigator, sponsor, toeschouwer. Dan weet je in ieder geval al wat voor iemand het is. Goed, veel intimi hier op het forum kennen elkaar. En als je een tijd hier op het forum bent weet je ook ongeveer hoe de persoon betrokken is.
Enfin, ik zeg dit om ervoor te zorgen dat bij dergelijke toekomstige vragen, en meningen beter de waarde van het oordeel in te schatten is. Zoiets moet technisch te realiseren zijn (Steven?).
===========
Als je nou gewoon de teams kent weet je toch voldoende? Want dit soort dingen bedoel ik dus.

Vervelend dat velen een opening tot een discussie als persoonlijke aanval zien. Er zijn mensen die zich schijnbaar dusdanig aangesproken voelen dat wanneer je het persé negatief wilt lezen je dat vanzelfsprekend gaat lukken. Zo was mijn posting niet bedoeld, maar als je dat toch anders wilt zien is het voor mij wel meegenomen. Want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
:lol: :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Berichtdoor StevenK » zo okt 09, 2005 18:37

Wolter schreef:Is het niet mogelijk om op het forum bij de gegevens van de personen een kopje te maken met hoe de persoon betrokken is bij de rallysport? bijv. monteur, rijder, navigator, rijder/navigator, sponsor, toeschouwer. Dan weet je in ieder geval al wat voor iemand het is. Goed, veel intimi hier op het forum kennen elkaar. En als je een tijd hier op het forum bent weet je ook ongeveer hoe de persoon betrokken is.
Enfin, ik zeg dit om ervoor te zorgen dat bij dergelijke toekomstige vragen, en meningen beter de waarde van het oordeel in te schatten is. Zoiets moet technisch te realiseren zijn (Steven?).

Daar hebben we het eerder over gehad, maar het is er toen niet van gekomen. Ik weet eigenlijk niet meer waarom ?

Ik heb nu ff wat in elkaar geknutseld met Ranks. Zie Kraats.

Maar dan moet elke gebruiker apart weer aanvragen om dat in te laten stellen..
StevenK
Site Admin
 
Berichten: 5576
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 10:37
Woonplaats: Ede

Berichtdoor SylviaVisser » ma okt 10, 2005 8:47

Vanuit navigator oog punt, en dan ook nog rally auto afhankelijk.

Proeven mbt iets snels: Barneveld - Hulst - Amsterdam

Proeven mbt tot spectakel rijden : Zuiderzee - BHV

organisatorisch mbt tijden(alles wat daar mee te maken heeft): Amsterdam - Zuiderzee.

ff Kraats schoppen. :D ...... Steirmark Rallye voor een navi een absolute topper kwa uitdaging, tijden ed....dan maakt het niet uit in welke wagen :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser
 
Berichten: 4394
Geregistreerd: wo jan 30, 2002 20:20
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor MartijnB » di okt 11, 2005 11:51

1 bhv
2 barneveld
3 zzr
4 gtr
5 ele
Avatar gebruiker
MartijnB
 
Berichten: 1952
Geregistreerd: zo feb 24, 2002 1:31
Woonplaats: Usa

Berichtdoor kraats » di okt 11, 2005 13:35

ff Kraats schoppen. ...... Steirmark Rallye voor een navi een absolute topper kwa uitdaging, tijden ed....dan maakt het niet uit in welke wagen
-----------------------
Hmm, lekker...
Doe het dan maar met een kinderwagen, dan heb je de meeste kans dat t zooitje heel blijft.
Ik vond een oude achtmaal van 1990 ook top maar meer omdat we toen vrij veel drank ophadden, maar wel leuk :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team
 
Berichten: 1832
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 19:39
Woonplaats: naast de buren

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten