SylviaBos schreef:Taxi ??
Kom je me ophalen?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
snwbrdr schreef:SylviaBos schreef:Taxi ??
Kom je me ophalen?
Amazone schreef:snwbrdr schreef:SylviaBos schreef:Taxi ??
Kom je me ophalen?
Ik wil JOU wel ophalen (en thuisbrengen ook hoor) maar Niels Kroeze niet, hoor![]()
Is me echt te ver roeien terug...![]()
(wel gaaf dat hij erbij is)
Met kans op lawines ?Franed rally schreef:@ Niels en Harald : Paps en mams aan de telefoon gehad. Sneeuw is dit week einde onder 1200m. gevallen in de Vercors = St jean en Royans is nu wit !!!!
Amazone schreef:Ik wil JOU wel ophalen (en thuisbrengen ook hoor)
Dank je!Franed rally schreef:@ Niels en Harald : Paps en mams aan de telefoon gehad. Sneeuw is dit week einde onder 1200m. gevallen in de Vercors = St jean en Royans is nu wit !!!!
Woohoo!
nkroeze schreef:
Nou ja zeg! Jij bent ook een mooie! Heb ik een privejet (bij Ryanair) geregeld naar Eindhoven, en dan vind je zelfs dat nog te ver roeien!?!?
Kom dan ook met een auto! i.p.v. die Volvo van jullie![]()
![]()
Hoi dank je welAmazone schreef:nkroeze schreef:
Nou ja zeg! Jij bent ook een mooie! Heb ik een privejet (bij Ryanair) geregeld naar Eindhoven, en dan vind je zelfs dat nog te ver roeien!?!?
Kom dan ook met een auto! i.p.v. die Volvo van jullie![]()
![]()
Owwww Niels.... dát is gevaarlijk....
Je hebt die Volvo misschien nog hard nodig dit jaar...![]()
(Bastiaan mag blijven!!!)
Maarreh...Eindhoven is prima te doen!!!
Franed rally schreef:@ Niels en Harald : Paps en mams aan de telefoon gehad. Sneeuw is dit week einde onder 1200m. gevallen in de Vercors = St jean en Royans is nu wit !!!!
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast