-MartijnS schreef:Jack de Keijzer postte het volgende op rallyforum.comThere will be another Super 2000 car making its debut in Holland soon....
http://www.rallyforum.com/forums/showpo ... tcount=588
even tellen ........1 + 1 = Hans Weijs
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
-MartijnS schreef:Jack de Keijzer postte het volgende op rallyforum.comThere will be another Super 2000 car making its debut in Holland soon....
http://www.rallyforum.com/forums/showpo ... tcount=588
SWRT schreef:G rally schreef:pedduhwick schreef:SWRT schreef:Jap lijkt er idd wel op jah. Maar Kuipers zou met een focus gaan rijden. (als me vader zich goed geinformeerd heeft) en zoon dennis ging 100% met een 207 S2000 rijden (was al bekend dacht ik)
van Sr. is nieuw voor mij maar van Jr. klopt
dus 3x een focus![]()
Zoals gezecht. Dat van René weet ik niet zeker. Ik persoonlijk ga er niet van uit, maar zou leuk zijn. Maar mocht René met een focus gaat rijden tel ik er ma 2. Dus waar komt die 3e vandaan?;) of heb ik iets gemist?:P
mr_nice_guy73 schreef:Fam. Merksteijn heeft 2x Ford Focus '07 aangekocht, verder hoorde ik dat Kuipers sr er ook met 1 bezig is!
bron: een meneer in een heeeeeele grote Mercedes en in een duur pakkie
Klopt helemaalZZR Fan schreef:SWRT schreef:G rally schreef:pedduhwick schreef:SWRT schreef:Jap lijkt er idd wel op jah. Maar Kuipers zou met een focus gaan rijden. (als me vader zich goed geinformeerd heeft) en zoon dennis ging 100% met een 207 S2000 rijden (was al bekend dacht ik)
van Sr. is nieuw voor mij maar van Jr. klopt
dus 3x een focus![]()
Zoals gezecht. Dat van René weet ik niet zeker. Ik persoonlijk ga er niet van uit, maar zou leuk zijn. Maar mocht René met een focus gaat rijden tel ik er ma 2. Dus waar komt die 3e vandaan?;) of heb ik iets gemist?:P
Jens Flueck
2rallyman1 schreef:haha mijn bron vertelde naar iemand anders....
Als het maar wel een rally talentje is dan .......
Chiel schreef:mr_nice_guy73 schreef:Fam. Merksteijn heeft 2x Ford Focus '07 aangekocht, verder hoorde ik dat Kuipers sr er ook met 1 bezig is!
Neem aan voor Sr. en Jr. allebei 1 ? Gaat de '06 naar Stephanie of iemand anders in Nederland?
Achtrs schreef:Chiel schreef:mr_nice_guy73 schreef:Fam. Merksteijn heeft 2x Ford Focus '07 aangekocht, verder hoorde ik dat Kuipers sr er ook met 1 bezig is!
Neem aan voor Sr. en Jr. allebei 1 ? Gaat de '06 naar Stephanie of iemand anders in Nederland?
Kreeg stephanie geen s2000 voor volgend jaar dan? dacht dat ik dat hier ergens had gelezen....
Dennis Kuipers komt volgendjaar met de S2000, hij staat al wel in Hengelo heb ik mij laten vertellen...
Achtrs schreef:Chiel schreef:mr_nice_guy73 schreef:Fam. Merksteijn heeft 2x Ford Focus '07 aangekocht, verder hoorde ik dat Kuipers sr er ook met 1 bezig is!
Kreeg stephanie geen s2000 voor volgend jaar dan? dacht dat ik dat hier ergens had gelezen....
Dennis Kuipers komt volgendjaar met de S2000, hij staat al wel in Hengelo heb ik mij laten vertellen...
rally for ever schreef:Ja hè, en dat allemaal begonnen met mijn verlanglijstje.![]()
![]()
Maar als ook maar de helft van de geruchten waar zijn wordt volgend jaar ook geen verkeerd jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Ideaal als geld geen probleem is( zei hij jaloers )
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast