Ton Van Spanje schreef:Bert van Dijk schreef:Desondanks durf ik te stellen dat na het openen van dit topic (2 dagen geleden) al is aangetoond dat er weldegelijk behoefte is aan het jaarboek, want:
* het bericht is al meer dan 1700 x bekenen, en
* er zijn al meer dan 100 positieve stemmen uitgebracht.
Wat dat betreft is deze respons voor mij (en ik denk ook voor John) geen teleurstelling!
John heeft me beloofd om het forum in de gaten te houden.
We geven de moed dus niet op! (wie weet komt er iemand met een briljante oplossing...)
Bert,
Als verkoper/marketeer denk ik mee te mogen praten in deze. Leuk dat het door 1700 mensen is bekeken. Hoeveel daarvan zijn doublures?
100 positivo's. Uit onderzoeken is gebleken dat daarvan ca 10 % tot aankoop overgaat.
In deze betekent dat 10 boeken
edit
zie mijn opmerkingen niet als zwartkijkerij. Ik wil John echter behoeden voor misplaatste euforie
Ton,
Ik wilde net antwoorden dat "mijn glas altijd half vol is". Je 'edit' is oké.
John weet heel goed waar hij mee bezig is. Hij heeft het jaarboek immers 6 keer uitgegeven. Hij heeft er dus telkens 'brood' in gezien.
De 2006 editie was zelfs al vrij snel volledig uitverkocht. Met de uitgave van 2007 liep het ineens niet zo'n storm meer.
Daar komt bij dat John al die jaren maar weinig positieve reacties kreeg en daardoor de indruk heeft gekregen dat zijn missie er op zat.
Ik denk, en gelet op de bijval via dit forum velen met mij, dat een jaarboek weldegelijk toekomst heeft.
Vandaar mijn lobbie.
Groet, Bert
N.b. Ik ben wel benieuwd wat jij gestemd hebt???