Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Red_Spike schreef:Als ik het goed begrijp, rijd temmink volgend jaar in een skoda fabia, kijk op de volgende link:
Jawi-Team-Riessen
Weet niet of het al bekend was, maar kwam het net tegen en denk ik meld het ffies.
Groeten
erikjan schreef:Jeetjemina,
da's een hele optocht aan Twentse actuele WRC's in 2008 !!
1x S12 (Kuipers sr)
2x Fabia's (Temmink en Kleinjan)
3x Focus (Wevers, PvMjr, PvMsr)
+ Boers (S9)
+ Haverkate (Octavia)
dat zijn eventjes 8 WRC's (en dan heb ik vast nog wel wat vergeten)
Red_Spike schreef:Als ik het goed begrijp, rijd temmink volgend jaar in een skoda fabia, kijk op de volgende link:
Jawi-Team-Riessen
Weet niet of het al bekend was, maar kwam het net tegen en denk ik meld het ffies.
Groeten
solberg the best schreef:Red_Spike schreef:Als ik het goed begrijp, rijd temmink volgend jaar in een skoda fabia, kijk op de volgende link:
Jawi-Team-Riessen
Groeten
Was inderdaad al bekend ik hoop op de zelfde kleuren combinatie.
stefan van houten schreef:Op rallylovers staat dat Turnbull naar hannuit komt met een nieuwe subaru wrc, Hij heeft de subaru S11 gekocht waarmee Guy Wilks in Ierland nog een zesde plaats mee heeft behaald. Ik hoop dat Turnbull ook het hele nederlands kampioenschap gaat rijden met deze auto, dan hebben we er weer een mooie wrc bij.
ERC bedoel je denk ik, het europees kompioenschap is wat anders.Rallyfanaat schreef:van eldik rijd nederlands en europees kampioenschap![]()
![]()
is LG nog sponsor van Wevers?![]()
zoja heb je kans dat hij naar almere komt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten