Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Gijs G schreef:heel mooi nieuws!
EN natuurlijk hoop ook ik dat de toyota's hie rblijven, en dat de andere twee fabia's ook In nederland blijven,
Wellicht een mooie kans voor Peter B,
(zou me na eerdere geruchten die ik ooit gehoord heb ook niet eens heel erg verbazen)
SubaruMen schreef:tJa tis en blijft een Skoda ,maar ja wel een WRC
nJa hijs toch niet sneller als de S12 van Van Eldik
Hij had zijn Euro`s ook ergens anders in kennen steken, in bijv een WRC uit 2006 en dn 2, inplaats van 4 Fabia`s uit 2005
Naja het zijn keuze,en Mister Toyota zal handig wel iets van Plan zijn.
Gr SubaruMen
Mitsufan schreef:Gijs G schreef:heel mooi nieuws!
EN natuurlijk hoop ook ik dat de toyota's hie rblijven, en dat de andere twee fabia's ook In nederland blijven,
Wellicht een mooie kans voor Peter B,
(zou me na eerdere geruchten die ik ooit gehoord heb ook niet eens heel erg verbazen)
jaja, we hebben het ook letterlijk gehoord: "Ik had een WRC moeten kopen" dus misschien als ie de EVO zat is ( wat ie volgens mij ook is ). Zullen we ook een nieuw topic starten voor de geruchten om de toekomstige WRC van Bijvelds???
![]()

TWENGELTJE schreef:jullie zeggen wel, hopen dat die andere twee ook in nl blijven maar ja dan worden ze ook weer zo gewoon he, net als al die evo`s in N4
Ik zou zeggen 2 is genoeg, mischien wil PB de toyota`s wel hebben?
pedduhwick schreef:[NL]Patje_Lasek schreef:Even met Photoshop een mogelijk uiterlijk voor de Fabia gemaakt:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast