Tuningshizzle schreef:wevers en poulsen rijden in 2007 met een fabia wrc
Amai ..
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Tuningshizzle schreef:wevers en poulsen rijden in 2007 met een fabia wrc
Tuningshizzle schreef:van familie van alocha (sorry weet niet hoe men zijn naam schrijft![]()
![]()
) dus als dat niet betrouwbaar is weet ik het niet meer
Tuningshizzle schreef:van familie van alocha (sorry weet niet hoe men zijn naam schrijft![]()
![]()
![]()
Wolter schreef:Ach, ik weet niet hoe betrouwbaar iemand is die z'n eigen naam veranderd, T. Bradenburg. (of moet ik Mark L. zeggen?)
Campos schreef:Ik denk dat jij daar meer duidelijkheid over kan geven? Is het de bedoeling dat Erik Wevers volgend jaar weer een seizoen in NL gaat rijden?
Want hij en Mark van Eldik voldoen op dit moment als enige aan de kwalificaties die Theo noemt volgens mij.
(Al ben ik heel benieuwd naar wat Rene Kuipers kan met een gedegen voorbereiding/voldoende meters in -dezelfde- Corolla)
wevers en poulsen rijden in 2007 met een fabia wrc
En, kunnen de "gewone" A8 auto's wederom in de buurt blijven? Want wees eerlijk kijk eens naar bijvoorbeeld Ronald Leemans die een fantastisch seizoen achter de rug heeft, maar was ie, met een dergelijke A8, niet de enige?
Als Jasper in een goede N4 Evo 9 de strijd aangaat durf ik nog wel te stellen dat, wanneer hij het hele kampioenschap rijdt, hij wedstrijden kan winnen. Zeker als het aankomend jaar minder goed weer is.
kraats schreef:Als Jasper in een goede N4 Evo 9 de strijd aangaat durf ik nog wel te stellen dat, wanneer hij het hele kampioenschap rijdt, hij wedstrijden kan winnen. Zeker als het aankomend jaar minder goed weer is.
StevenK schreef:Ik denk dat Jasper niet de enige is voor wie dat opgaat. Een full-spec groep N volgens de nieuwe reglementen zal heel dicht bij de oudere WRC's liggen. En ik kan me goed voorstellen dat iemand als Johan Faes zijn auto om zal bouwen naar de nieuwste homologaties.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten