Wie in wat in 2007

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Christophe » di nov 21, 2006 19:38

Tuningshizzle schreef:wevers en poulsen rijden in 2007 met een fabia wrc

Amai .. :lol: .... Bron ?
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor Holkers » di nov 21, 2006 19:40

Vroeg me al af wanneer die kwam. Verhalen deden vorig jaar ook al te ronde, toen waren ze ook al op...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Tuningshizzle » di nov 21, 2006 19:46

bron? de buren;) cq. directe contact met wevers
Tuningshizzle

Berichtdoor Tuningshizzle » di nov 21, 2006 19:48

of moet ik dat nog wat beter uitleggen:P
Tuningshizzle

Berichtdoor Jan » di nov 21, 2006 19:58

Tuningshizzle schreef:of moet ik dat nog wat beter uitleggen:P

Graag :lol:
Jan

Berichtdoor Tuningshizzle » di nov 21, 2006 20:01

van familie van alocha (sorry weet niet hoe men zijn naam schrijft :oops: :oops: :oops: ) dus als dat niet betrouwbaar is weet ik het niet meer
Tuningshizzle

Berichtdoor Jan » di nov 21, 2006 20:02

Tuningshizzle schreef:van familie van alocha (sorry weet niet hoe men zijn naam schrijft :oops: :oops: :oops: ) dus als dat niet betrouwbaar is weet ik het niet meer

En rijden ze dan in Nederland of toch weer in het buitenland? :roll:
Jan

Berichtdoor YellowLeonVT » di nov 21, 2006 20:04

Tuningshizzle schreef:van familie van alocha (sorry weet niet hoe men zijn naam schrijft :oops: :oops: :oops: ) dus als dat niet betrouwbaar is weet ik het niet meer

van de kemper ? Wonend in de pretflat :wink:
YellowLeonVT

Berichtdoor Wolter » di nov 21, 2006 20:28

Ach, ik weet niet hoe betrouwbaar iemand is die z'n eigen naam veranderd, T. Bradenburg. (of moet ik Mark L. zeggen?)

Neemt niet weg dat ik het nog wel eens zie gebeuren. Overweging van Erik zal meer te maken hebben met het ''Toyota-rally-dealerschap'' dat hij nu heeft.
Wolter

Berichtdoor StevenK » di nov 21, 2006 21:03

Wolter schreef:Ach, ik weet niet hoe betrouwbaar iemand is die z'n eigen naam veranderd, T. Bradenburg. (of moet ik Mark L. zeggen?)

En gezien het feit er meer accounts zijn die hetzelfde ip adres gebruiken *en* er geen bradenburg in Markelo schijnt te wonen *en* het account dat gebruikt is voor registratie ook geen aanknopingspunt geeft voor de identiteit mag de eigenaar van het account eerst eens bewijzen wie hij is voor hij nog verder post.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor kraats » di nov 21, 2006 23:29

Campos schreef:Ik denk dat jij daar meer duidelijkheid over kan geven? Is het de bedoeling dat Erik Wevers volgend jaar weer een seizoen in NL gaat rijden?

Want hij en Mark van Eldik voldoen op dit moment als enige aan de kwalificaties die Theo noemt volgens mij.

(Al ben ik heel benieuwd naar wat Rene Kuipers kan met een gedegen voorbereiding/voldoende meters in -dezelfde- Corolla)

Juist, dat denk ik inderdaad. Vanzelfsprekend is het in theorie mogelijk dat er zich nog personen c.q. teams aan dit duo toevoegen, maar vooralsnog verwacht ik dit niet. Of er zou nog een verrassing uit Erp moeten komen, maar ook dat verwacht ik (nog) niet. Erik en Mark rijden volgend jaar in NL en helaas verwacht ik dat de betrouwbaarheid de doorslag gaat geven. Mogelijkerwijs gaat dit nog een verrassende wending krijgen als Erik niet met de zeer betrouwbare Carolla WRC aan de start zou verschijnen. Hoe men daarbij op een skoda komt is me even niet duidelijk, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Toch moet mij wel even van het hart dat ik vind dat Dirk Boers het afgelopen jaar behoorlijk progressie heeft gemaakt, of komt die eer toe aan Kobus Tuning? Dit team in zijn geheel is veel dichter bij de top gekomen dan vorig jaar. Hier verwacht ik om welke reden dan ook, nog een verrassing van in het komende seizoen.
Maar er zitten nog meer "nieuwe" WRC's in het nederlandse vat, maar financiële perikelen kunnen er voor zorgen dat het toch nog verzuurt.

En, kunnen de "gewone" A8 auto's wederom in de buurt blijven? Want wees eerlijk kijk eens naar bijvoorbeeld Ronald Leemans die een fantastisch seizoen achter de rug heeft, maar was ie, met een dergelijke A8, niet de enige?

Als Jasper in een goede N4 Evo 9 de strijd aangaat durf ik nog wel te stellen dat, wanneer hij het hele kampioenschap rijdt, hij wedstrijden kan winnen. Zeker als het aankomend jaar minder goed weer is.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor rally for ever » wo nov 22, 2006 9:07

wevers en poulsen rijden in 2007 met een fabia wrc

Betrouwbaar of niet, zou wel gaaf zijn.

En, kunnen de "gewone" A8 auto's wederom in de buurt blijven? Want wees eerlijk kijk eens naar bijvoorbeeld Ronald Leemans die een fantastisch seizoen achter de rug heeft, maar was ie, met een dergelijke A8, niet de enige?

Als ik het goed heb staat er ergens in NL ook nog een ex fabrieks mitsu, ben ik ook wel benieuwd naar.

Als Jasper in een goede N4 Evo 9 de strijd aangaat durf ik nog wel te stellen dat, wanneer hij het hele kampioenschap rijdt, hij wedstrijden kan winnen. Zeker als het aankomend jaar minder goed weer is.

Helemaal mee eens
rally for ever

Berichtdoor StevenK » wo nov 22, 2006 9:24

kraats schreef:Als Jasper in een goede N4 Evo 9 de strijd aangaat durf ik nog wel te stellen dat, wanneer hij het hele kampioenschap rijdt, hij wedstrijden kan winnen. Zeker als het aankomend jaar minder goed weer is.

Ik denk dat Jasper niet de enige is voor wie dat opgaat. Een full-spec groep N volgens de nieuwe reglementen zal heel dicht bij de oudere WRC's liggen. En ik kan me goed voorstellen dat iemand als Johan Faes zijn auto om zal bouwen naar de nieuwste homologaties.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Campos » wo nov 22, 2006 9:35

StevenK schreef:Ik denk dat Jasper niet de enige is voor wie dat opgaat. Een full-spec groep N volgens de nieuwe reglementen zal heel dicht bij de oudere WRC's liggen. En ik kan me goed voorstellen dat iemand als Johan Faes zijn auto om zal bouwen naar de nieuwste homologaties.

Wat verandert er zoal voor een dergelijke Evo wat 'm zoveel sneller maakt?
(Nee ik red het vanavond niet om én te stemmen én naar de Meern te komen ;) )
Campos

Berichtdoor mart123 » wo nov 22, 2006 9:44

Volgens mij rijdt Poulsen op het circuit volgend jaar in Duitsland.....
mart123

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl