witje71 schreef:is dit nu een sub of niet? anders heb ik wel iets gemist geloof ik.
Wake up man
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
witje71 schreef:is dit nu een sub of niet? anders heb ik wel iets gemist geloof ik.
Bartrallyfan schreef:sorry, maar ik vind hem maar lelijk! zowel de kleurstelling al het model. maar ik geloof niet dat dit zij rally auto is, die geblindeerde ramen zitten er niet voor niets in, er zal wel geen rolkooi en dergelijken in zitten.
erikjan schreef:ik vond de vorige mooier, zowel qua auto als stickerdesign...
de neus is te soft, en de kont ziet er uit als een vage Koreaan met afgekeurde Lexus-lichten.
maar goed, smaken verschillen (gelukkig)
Biturbo schreef:Volgens mij is dit een "showauto"en geen echte.
Rallyfanaat schreef:Biturbo schreef:Volgens mij is dit een "showauto"en geen echte.
dat denk ik ook, had van eldik vorig jaar ook die 'game' auto,
Holkers schreef:Zal ik dan ook maar eens proberen een berichtje te plaatsen? Ik weet dat het een N14 is, maar...
Ik heb die dingen in Zweden ook gezien en afgezien van hun prestaties hadden deze allen 1 uitlaatpijpje (links of rechts, dat verschilde nog wel eens). Deze heeft de 'standaard' 4 pijpen van de WRX STi. Of ze hebben een standaard uitlaat gebruikt, of het is inderdaad een showcar om te laten zien wat Verkooijen in de toekomst aan de start brengt.

Codieo schreef:Lees net op www.rallyingforholland.nl dat de Van Eldik een N14 in zijn bezit heeft/heeft gehad.... Aangezien de N12 te koop stond, betekent dat waarscijnlijk dat Schilt ook dit jaar in een N14 gaat rijden.?.?.?
En dan blijft de vraag wat Van Eldik zelf gaat.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast