Wie in wat in 2007

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » do nov 23, 2006 5:59

David Westenbrink schreef:
StevenK schreef:
David Westenbrink schreef:Zo, dat zijn nogal veranderingen. Levert mooie kanonnen op, maar competitief N4 wordt zo aardig duur, dunkt me.

Het verschil in kosten op een nieuwe auto zal imho marginaal zijn.

Neem aan dat een sequentiele bak met een ' verplaatste pook' en dikkere grotere aardig wat kosten.

Denk 't niet: wanneer er in redelijk volume geproduceerd kan worden, is een sequentiële bak net zo duur als een reguliere.
En in hoeverre mag men de spoortbreedte veranderen?

De wielen/banden mogen niet buiten de schermen komen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » do nov 23, 2006 6:00

Dirk van Ginneke schreef:Maar waar haal jij de info vandaan betreft de andere wijzigingen ?

Annexe J.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » do nov 23, 2006 6:01

Mark Verhoeven schreef:Ik neem aan dat wat er op een groep N gehomologeerd is, ook automatisch voor groep A geldt.

Nope; bij deze homologaties (Evo IX, Sub N11 en N12) staat er specifiek bij dat de homologatie *niet* geldig is in groep A.

Het hoe en waarom ervan ontgaat mij, aangezien de grN homologatie feitelijk op de grA homologatie gebaseerd is.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Mark Verhoeven » do nov 23, 2006 11:38

Nope; bij deze homologaties (Evo IX, Sub N11 en N12) staat er specifiek bij dat de homologatie *niet* geldig is in groep A.

Het hoe en waarom ervan ontgaat mij, aangezien de grN homologatie feitelijk op de grA homologatie gebaseerd is.

Ik had er ook al een vraagteken achtergezet... :wink:

Is idd vreemd...

Mark Verhoeven.
Mark Verhoeven

Berichtdoor Wim Salabim » wo nov 29, 2006 21:49

Hier wat foto's van de Clio R3.

http://www.rkp.be/?nav=med&med=75

Toch best een dik autootje, ik had verwacht dat ie meer Gr. N zou zijn...
Wim Salabim

Berichtdoor antoine » wo nov 29, 2006 21:57

Wim Salabim schreef:Hier wat foto's van de Clio R3.

http://www.rkp.be/?nav=med&med=75

Toch best een dik autootje, ik had verwacht dat ie meer Gr. N zou zijn...

Dit is de r3 maxi (230 pk), de snelste uitvoering. Je hebt in totaal 3 versies van de R3.

Drie evolutieve kits:

Renault Sport Technologies wil de Clio R3 immers in verschillende versies aanbieden, met een toenemend vermogen en natuurlijk een verschillend prijskaartje.
De drie kits zijn "R3 Access", "R3 Premium" en "R3 Maxi".

Een piloot die begint met een Clio R3 Access kan zonder problemen zijn wagen op zijn eigen tempo verder laten evolueren.
De kit Access is een budgetvriendelijke kit die beantwoordt aan Gr.N met een geschroefde kooi, standaard roltreinen, schokdempers van Bilstein, enz.
De Clio R3 Access beschikt al wel over de sequentiële zesbak van Sadev!

De kit Premium omvat een gelaste kooi, een specifieke voortrein, schokdempers van Öhlins en een geëvolueerde motor.

De R3 Maxi is de "nec plus ultra" met specifieke roltreinen die de assen van een Super 1600 benaderen,
nog verder geëvolueerde schokdempers, grotere remmen vooraan en een motor van 230 pk.
Kostprijs voor de R3 Maxi kit = € 42.000,-
Laatst bijgewerkt door antoine op do nov 30, 2006 0:15, in totaal 1 keer bewerkt.
antoine

Berichtdoor patlip » wo nov 29, 2006 22:14

wij rijden volgend jaar ook het TojaRallyTeam

Tom Looijen met als nav Patrick lipholt

Opel astra N3

zwarte opel astra met oranje bumpers en spiegels
zal voor mij Patrick de eerste keer navigeren worden dus
eerst een paar sprintjes om de licentie om te zetten naar een rallylicentie.
ik sta al wat jaartjes als official op de KP,s en wil nu eens gaan navigeren
en Tom wild volgend jaar weer gaan rijden dus stap ik bij Tom in de astra

groetjes patrick lipholt en het TojaRallyTeam. :lol:
patlip

Berichtdoor kraats » do nov 30, 2006 7:37

patlip schreef:wij rijden volgend jaar ook het TojaRallyTeam

Tom Looijen met als nav Patrick lipholt

Opel astra N3

zwarte opel astra met oranje bumpers en spiegels
zal voor mij Patrick de eerste keer navigeren worden dus
eerst een paar sprintjes om de licentie om te zetten naar een rallylicentie.
ik sta al wat jaartjes als official op de KP,s en wil nu eens gaan navigeren
en Tom wild volgend jaar weer gaan rijden dus stap ik bij Tom in de astra

groetjes patrick lipholt en het TojaRallyTeam. :lol:

Leuk om die rijder en auto weer terug te zien.....
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Zoefff » do nov 30, 2006 10:28

Met een beetje geluk ben ik terug te zien in aantal sprintjes aan het einde van het seizoen... :lol: auto nog onbekend, maar we hebben wel paar leuke fun-autootjes op het oog..

Houd jullie op de hoogte :D
:arrow:
Zoefff

Berichtdoor mr_nice_guy73 » do nov 30, 2006 13:19

Ik heb ook na een aantal heftige gesprekken thuis :oops: besloten om mijn rijderslicentie te halen om vervolgens deel te gaan nemen aan een aantal rally's in Nederland. Ik ben al enige tijd bezig met heel veel dingen uit te zoeken en de nodige info op te vragen bij zowel instanties als wel mensen hier op het forum. Ik heb nu de knoop doorgehakt en ben heel erg blij dat ik mijn droom kan waarmaken. De bedoeling is om samen met mijn zwager in te stappen die vanzelfsprekend zijn navilicentie gaat halen. Wat we gaan rijden is nog niets over bekend wel heb ik al de nodige inlichtingen opgevraagd over een nog te starten cup :wink: maar daar zijn wij nog niet over uit. Ik moet nog heel veel leren en hoop dat te doen op de licentie avonden, rallycursus en misschien wel van mensen hier op het forum dus alle info is welkom.
mr_nice_guy73

Berichtdoor mmrizio » do nov 30, 2006 16:49

mr_nice_guy73 schreef:Ik heb ook na een aantal heftige gesprekken thuis :oops: besloten om mijn rijderslicentie te halen om vervolgens deel te gaan nemen aan een aantal rally's in Nederland.

De verwachtingen zijn hoog gespannen, na jouw commentaren. Ik ben benieuwd wat je van onze humor gaat vinden :twisted:

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Berto » do nov 30, 2006 16:57

mr_nice_guy73 schreef: Ik moet nog heel veel leren en hoop dat te doen op de licentie avonden, rallycursus en misschien wel van mensen hier op het forum dus alle info is welkom.

In ieder geval succes en plezier met de voorbereidingen.
Ongetwijfeld gaan er mensen jullie helpen, zo is de Rally sport gelukkig, we zijn er om elkaar te helpen, duels worden op de proef uitgevochten.
Sommige mensen zouden het fijn vinden om met hun mond vol tanden te staan...... :mrgreen:
Berto

Berichtdoor nkroeze » do nov 30, 2006 17:03

mmrizio schreef:
mr_nice_guy73 schreef:Ik heb ook na een aantal heftige gesprekken thuis :oops: besloten om mijn rijderslicentie te halen om vervolgens deel te gaan nemen aan een aantal rally's in Nederland.

De verwachtingen zijn hoog gespannen, na jouw commentaren. Ik ben benieuwd wat je van onze humor gaat vinden :twisted:

Maurice

Haha, DAT vind ik nou wel weer leuk :lol: . Scherp Maurice, erg scherp...
nkroeze

Berichtdoor SylviaVisser » do nov 30, 2006 17:46

Berto schreef:
mr_nice_guy73 schreef: Ik moet nog heel veel leren en hoop dat te doen op de licentie avonden, rallycursus en misschien wel van mensen hier op het forum dus alle info is welkom.

In ieder geval succes en plezier met de voorbereidingen.
Ongetwijfeld gaan er mensen jullie helpen, zo is de Rally sport gelukkig, we zijn er om elkaar te helpen, duels worden op de proef uitgevochten.

Of hier op dit forum :wink:
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor mr_nice_guy73 » vr dec 01, 2006 8:01

mmrizio schreef:

Maurice

Ook ik zal dat moeten accepteren en dat zal niet makkelijk worden in het begin :? maar ja ik zal zeker plezier beleven :D en misschien ga ik dan wel zeggen "stuurlui aan de beste wal staan" :D
Laatst bijgewerkt door mr_nice_guy73 op vr dec 01, 2006 9:16, in totaal 1 keer bewerkt.
mr_nice_guy73

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl