turbo's in het sprintkampioenschap!?

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor ExTaxi » za dec 20, 2003 23:14

offtopic

Peter (VDG) wil je mij even een mailtje sturen. Adres zie profile.

ExTaxi

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 20, 2003 23:39

@Kraats

Theo,

:D(eindelijk) G O E D L E Z E N !!!

Ik bedoel niet het regelementen verhaal, ik bedoel het wel of niet op de vergadering zijn van het gewraakte team.

[Edited by Ton Van Spanje on 12-21-2003 at 12:40 AM GMT]
Ton Van Spanje

Berichtdoor nkroeze » za dec 20, 2003 23:50

Patrick, ben jij ook bij de bewuste vergadering geweest dan??? Want daar waren toch maar een paar mensen aanwezig geweest?

Enne Ton, net zoals Steven zegt. Eric zei het zelf afgelopen dinsdag en prees idd Jan omdat ie het volgens hem goed voor de sprinters had opgenomen....

[Edited by nkroeze on 12-20-2003 at 11:51 PM GMT]
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor kraats » za dec 20, 2003 23:50

(eindelijk) G O E D L E Z E N !!!

Ik bedoel niet het regelementen verhaal, ik bedoel het wel of niet op de vergadering zijn van het gewraakte team.
=====================================
Hey Knurft!!:D:D:D:D:D:D:D
Er staat volgens mij dat Patrick Remco Overdijk heeft gezien aldaar.... dusseh hoe bedoel je GOED LEZEN?? :D:D:D:D:D
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Re: Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor Ton Van Spanje » za dec 20, 2003 23:56

kraats wrote:

Hey Knurft!!:D:D:D:D:D:D:D
Er staat volgens mij dat Patrick Remco Overdijk heeft gezien aldaar.... dusseh hoe bedoel je GOED LEZEN?? :D:D:D:D:D

=====================================

Knurft???

Je leest misschien wel goed, maar je begrijpt er geen snars van.

Dat Patrick hem gezien had, dat had ik ook gelezen. Sterker nog, daarom heb ik gereageert om over dat gedeelte van het topiconderwerp de "snaters" dicht te houden.

Dus wie is er nu een Knurft??
Ton Van Spanje

Berichtdoor kraats » zo dec 21, 2003 0:02

Dat Patrick hem gezien had, dat had ik ook gelezen. Sterker nog, daarom heb ik gereageert om over dat gedeelte van het topiconderwerp de "snaters" dicht te houden.

Dus wie is er nu een Knurft??
========================================
Ik weet niet of een knurft een snater heeft maar wie bedoel je met de "snaters"?
Bij jouw tekst kun je soms lezen wat je wilt maar als je nou eens duideijk aangeeft wie er hier zijn "snater" dicht moet houden komen we misschien verder....
Greetz Theo,
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor John » zo dec 21, 2003 0:57

Kinders, kinders leren jullie het nou nooit. Feit is dat een mooi team zich met 3 auto's zich terug trekt. En dat de sponsoring stopt aan diverse organisaties en dat is een slechte zaak punt

Cya John
John

Berichtdoor Franky » zo dec 21, 2003 1:38

Volgens mij worden er 2 dingen door elkaar gehaald. De vergadering presentatie van het BSR afgelopen dinsdag en de vergaderingen waarbij het kampioenschap nog in bespreking was.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor StevenK » zo dec 21, 2003 8:22

Franky wrote:
Volgens mij worden er 2 dingen door elkaar gehaald.

Dat gevoel heb ik ook; afgelopen dinsdag van een RCH vergadering waar het (D)BSR een presentatie kwam geven. Eind augustus heeft het (D)BSR met genoemde top-5 vergaderd.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: turbo's in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo dec 21, 2003 10:55

Steven wrote:
Franky wrote:
Volgens mij worden er 2 dingen door elkaar gehaald.

Dat gevoel heb ik ook; afgelopen dinsdag van een RCH vergadering waar het (D)BSR een presentatie kwam geven. Eind augustus heeft het (D)BSR met genoemde top-5 vergaderd.

==============================
Dat was toch al wel duidelijk dacht ik..............
Ton Van Spanje

Re: Re: turbo\'s in het sprintkampioenschap!?

Berichtdoor Ton Van Spanje » zo dec 21, 2003 11:11

john wrote:
Kinders, kinders leren jullie het nou nooit. Feit is dat een mooi team zich met 3 auto's zich terug trekt. En dat de sponsoring stopt aan diverse organisaties en dat is een slechte zaak punt

Cya John

========================
John,

In mijn ogen is het riskant dat meerdere organisatoren van éénzelfde sponsor gebruik maken. Want dan maak je jezelf wel erg afhankelijk. En wie die sponsor is, is niet belangrijk, maar als die om wat voor redenen (zoals nu, of om economische redenen, maakt niet uit) dan ook de stop eruit trekt, dan is het dus over.

Wat mij bevreemd dat zowel jij als Aart hier kritiek leveren op de beslissing van het BSR. Ik mag er toch vanuitgaan dat jullie op andere wijze kunnen communiceren met het BSR, dan alleen via dit forum? En waren jullie als vertegenwoordiger/organisator van de A'dam Sprintniet aanwezig op die bewuste avond in Augustus? Dan zal ook voor jullie deze beslissing niet vreemd kunnen zijn.
Ton Van Spanje

Berichtdoor kraats » zo dec 21, 2003 13:14

=========================================
Je hoort mij niet zeggen dat het goed is maar je kunt ook alles overdrijven. Het lijkt verrek wel op chantage!!
En waarschijnlijk alleen maar omdat de resessie het bedrijf er toe dwingt?
Kom op zeg als ze niet willen rijden doen ze het toch lekker niet?

Het is jammer dat men er bij informatique zo over denkt, maar naar mijn mening zegt het meer over hun sportiviteit dan over de wijziging in het reglement.
En ik blijf erbij, ze horen niet in het NSK thuis. En als ze daar wel willen rijden kopen ze een goedkopere auto en is het sponsorprobleem ook weer opgelost. Neem een oude ascona of manta en dan heb je nog plezier ook want dat gelul over spectakel is ook al bullshit. Wie was er zo spectaculair dan in het informatique team?
Greetz Theo,
kraats
Lid van een team

Berichtdoor StevenK » zo dec 21, 2003 13:32

ravenger wrote:
De blauwe brigade is toch van harte welkom om gewoon de sprints te rijden, maar geen punten te scoren voor het NSK.

En dan ? Dan gaat iedereen klagen dat Verhoeven alleen maar deelnemers uitzendt die niet voor het kampioenschap rijden.
Verder hoorde ik ook dat er naast iemand van Informatique geen enkele sprinter is op komen dagen op de discussie avond in augustus. Dus....tja dan moet je nu niet gaan lopen pratten. Overigens reageren alleen NK rijders en anderen hier en zie ik naast Informatique bar weinig NSK deelnemers reageren.

Da's allemaal een beetje kort door de bocht: een aantal 'getroffen' deelnemers stond niet in de top-5 en was dus niet uitgenodigd (o.a. Nibbelke, v.d. Pol) en daarnaast zijn er mensen die vorig jaar niet in het NSK reden, maar wel van plan waren dat te gaan doen. Die hebben o.a. op de RCH duidelijk hun ongenoegen uitgesproken.

En ook wordt voorbijgegaan aan het feit dat een jaartje NSK vaak gebruikt wordt om aan een nieuwe auto te wennen; dat is er nu ook niet meer bij.

Want je kunt wel zeggen: 'dan rij je toch lekker buiten de punten', maar dat is totaal onverkoopbaar aan je sponsoren en ook niet leuk.

En voor de meesten geldt toch nog steeds dat ze ook voor de lol rijden.

En als laatste is ook voorbijgegaan aan het feit dat een seizoen NSK goedkoper is, en dat er op dit moment veel teams met financiële beperkingen kampen. Dezen zullen dan noodgedwongen buiten de punten meerijden.

Het valt mij nog mee dat er niet een sponsor opgestaan is die heeft gezegd: wij schrijven een kampioenschap uit voor iedereen die aan sprints meedoet. Want dat kan natuurlijk ook nog. Een onofficiëel klassement naast het officiële. En dan help je het NSK helemaal om zeep in onduidelijkheid.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor evoliene » zo dec 21, 2003 13:44

Beste Theo misschien weet jij niet helemaal wat er allemaal aan vooraf is gegaan??En mischien zijn er binnen ons team een paar mensen die vanwege werkzaamheden geen dagen van huis kunnen??En mij zal je niet horen zeggen dat een manta niet spectaculair is!!Wij hebben met veel plezier ook jaren in een astra gereden en met een 205 maar hebben het geluk gehad dat we met de auto van Informatique mogen rijden.Maar ik denk wel dat men ook eens na moet denken wat informatique (En voorheen ook piedro)voor de nederlandse rallysport hebben betekend!!!Nu zijn ze ineens het zwarte schaap??? Gek he dat ze zich dan terug trekken!!
Jos van Riemsdijk
evoliene

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl