Elmar Rallysprint gaat door !!!!!!!!

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: Elmar Rallysprint gaat door !!!!!!!!

Berichtdoor Humphrey » ma apr 12, 2004 11:26

rallydrè wrote:
Jullie zullen niet de eerste zijn die de rallyauto gewoon over de weg naar een evenement rijden. Tenzij het verbruik natuurlijk erg kostbaar is of de auto erg kwetsbaar op bepaalde punten..
Grt
Dré

Uiteraard ook aangedacht.
Op de heenweg zal het weinig probleem zijn, maar wat als we heftige schade rijden?
De rally Corolla op de transporter en dat weer achter de straat Corolla (privé) hangen is niet echt verantwoord. Of heeeeel voorzichtig rijden en 5 uur over de terugreis doen.

Busje is echt veel veiliger.
Is er nog iemand in het Oosten van Nederland met busje die wil rijden???

De nummers 6 en 5 in de kampioenschappen 1e en 2e bestuurder sprint willen graag hun plaatjes bevechten! :)

DOEI, Humphrey
Humphrey

Re: Elmar Rallysprint gaat door !!!!!!!!

Berichtdoor nkroeze » ma apr 12, 2004 11:35

Maarten, ik zal eens kijken of ons busje beschikbaar is, hoor je dinsdag ofzo wel ff.....
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

Berichtdoor ExTaxi » ma apr 12, 2004 13:44

nee Martin, daar is het nog iets te vroeg voor. De inschrijving sluit de 17e pas.

Berichtdoor Campos » ma apr 12, 2004 17:51

Hoe zien de proeven er dit jaar uit trouwens? Hetzelfde als vorig jaar?

Gr. Martijn
Campos

Re: Re: Re: Elmar Rallysprint gaat door !!!!!!!!

Berichtdoor Eddie Borgers » ma apr 12, 2004 18:28

Ton van Spanje wrote:
Och guttogutogut, en moeten we nu met zijn allen een applaus gaan geven?

En dan te bedenken dat er vorig jaar na Hulst een groot aantal mensen zichzelf al in de broek hebben gepiest vanwege die bewuste "bruller". Op het finishpodium in de microfoon zeggen dat hij nooit meer zou starten in Hulst omdat het een klote organisatie is. :D:D 't Is niet alleen een "brullert", maar ook een "slapert" Dan kun je in nederland al de helft van de sprints niet meer rijden, omdat ze door Biesheuvel worden georganiseert.
[Edited by Ton Van Spanje on 04-11-2004 at 08:35 PM GMT]

Ach, je kent het hele verhaal en alles wat er daarna gebeurd is? Eep heeft daarna diverse keren gehad met Biesheuvel en als je de recente berichten een beetje volgt zal je zien dat Eep en Biesheuvel nu geen problemen met elkaar hebben. Ook is er geen lange wachtperiode in hulst voor de wedstrijd, wat er afgelopen jaar wel was.

Ik vind je post dan ook erg kortzichtig en gebaseerd met een gebrek van kennis in deze situatie.
Eddie Borgers

: Elmar Rallysprint gaat door !!!!!!!!

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma apr 12, 2004 18:47

Eddie Borgers wrote:
Ik vind je post dan ook erg kortzichtig en gebaseerd met een gebrek van kennis in deze situatie.

=================================
Dat mag jij kortzichtig vinden knul. En jij mag ook vinden dat het aan gebrek aan kennis is te wijten.

Maar mijn maag draait om als ik zie dat iemand het doet voorkomen of jouw Pap het zo zielig vindt voor de familie Biesheuvel dat er minder inschrijvers zijn. En dat diezelfde persoon nu hier het woord doet in een zaak die in verband staat met de keuringen. Waarom doe je daar niet zelf het woord?

Dus Eddie, één ding, ga hier nu niet de zielepiet uithangen of de slachtofferrol vervullen!!!!
Ton Van Spanje

Berichtdoor Eddie Borgers » ma apr 12, 2004 18:53

Zielepiet uithangen? slachtofferrol vervullen? Waar haal jij dat vandaan? volgens mij heb jij ergens een foute indruk gekregen. Zoals ik al aangaf heb jij geen idee hoe het nu tussen Biesheuvel en Eep zit, dat is geen probleem, maar geef dan ook geen commentaar.
En Eep leeft inderdaad mee met Biesheuvel. Als je dat niet snapt is dat jouw probleem.
Wil je trouwens even toelichten waar je dat zielepiet en slachtofferrol vandaan haalt?
Eddie Borgers

Berichtdoor SylviaVisser » ma apr 12, 2004 19:18

"volgens mij heb jij ergens een foute indruk gekregen"

En dat is nou de pest met een forum....je hoort geen tonen die aangeven of het ergens om woede, ergernis of blijdschap gaat.
En wil je begrip voor de situatie zul je zelf het hele verhaal moeten vertellen, of je 'personeel' duidelijker moeten laten zijn.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor Eddie Borgers » ma apr 12, 2004 19:29

Dus omdat er iets niet duidelijk is moet je van het meest negatieve uitgaan? Dat lijkt mij niet... Het lijkt mij trouwens ook dat Antoine niets fouts of zo zegt..

Komt bij dat hij zegt: "Dat mag jij kortzichtig vinden knul. En jij mag ook vinden dat het aan gebrek aan kennis is te wijten."
En daarna komt hij weer met een mening gebaseerd op dezelfde kennis.. Laat hem dat dan vragen in plaats van meteen beschuldigingen uiten
Eddie Borgers

Berichtdoor SylviaVisser » ma apr 12, 2004 20:32

Er wordt denk ik ook niets fouts gezegd, het is misschien wat vaag en dus onduidelijk voor de meeste (buitenstaanders, in de zin van, ze waren er niet bij) om dan een mening of reactie te geven.
En tja, je weet: op dit forum krijg je, of je nu wilt of niet, altijd een mening of reactie.
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor kraats » ma apr 12, 2004 21:03

En daarna komt hij weer met een mening gebaseerd op dezelfde kennis.. Laat hem dat dan vragen in plaats van meteen beschuldigingen uiten
========================
Eddie,
Wanneer er iemand uitspraken doet waarvan direct al gezegd wordt dat hij ze niet na zal komen kun je erop rekenen dat je daarop wordt aangesproken als dat dan uitkomt. Niks vreemds volgens mij. En dat heeft niks met kennis te maken die jij wel erg onderschat.Bij jullie in het team zitten ook mensen die niet vies zijn van het uiten van onmogelijke uitspraken, waar jullie schijnbaar veel plezier aan beleven, en anderen weer wat minder op reageren. Maarja zo gaat dat en soms moet je je schouders ophalen en verder gaan.....
Maar laat duidelijk zijn dat ik het niet meer dan normaal vind dat je het voor Eep opneemt. Daar is overigens helemaal niks mis mee.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor Eddie Borgers » di apr 13, 2004 7:23

Wanneer er iemand uitspraken doet waarvan direct al gezegd wordt dat hij ze niet na zal komen kun je erop rekenen dat je daarop wordt aangesproken als dat dan uitkomt. Niks vreemds volgens mij.

Kritiek is prima, maar dan wel om de goede reden.. Zoals er nu geroepen wordt lijkt Eep iemand die zonder reden A roept en B doet. Dat is niet zo, maar volgens mij is dat nu wel duidelijk, omdat Eep en Biesheuvel daar gewoon contact over gehad hebben en de "problemen" van toen verholpen zijn (wat ik ook al gezegd heb).
Eddie Borgers

Berichtdoor nkroeze » di apr 13, 2004 8:38

Op zich jammer dat deze discussie hier plaatsvindt, denk dat topicstarter Antoine daar ook niet helemaal blij mee zal zijn!

@ Eddie, dat het zo lijkt dat A roepen en B doen komt vooral doordat niet, vooraf, gezegd is dat het uitgepraat is! Nu ik dat hoor denk ik er ook wel anders over...
Groeten Niels Kroeze
nkroeze@dds.nl
"Alles voor de kijkcijfers"
Afbeelding
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl